Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

Η ζωή μου είναι τόσο βαρετή που καταντάει ενοχλητικό

"I just don't believe in love at first sight any more, even though I've based my whole career on the concept. In my experience, power, money and influence always attract the opposite sex. It's something that I've always exploited - with good results."

"Basically, my life is so boring, it's embarrassing."

"I don't particularly like babies. I don't mind them for about four minutes. That's my max. After that I can't quite see what everyone's fussing about."

"Women are frightening. If you get to 41 as a man, you're quite battle-scarred."
Hugh Grant

91 σχόλια:

CANTOBLE είπε...

GIATI ARRAGE PREPEI NA ME ENDIAFEROUN OI GNOMES TOY GRAND? ASE POY EINAI KAI TELEIA PESSIMISTIKES. PREPEI KANEIS NA EINAI AISIODOKSOS, DEN THA MPOROYSA NA PO POTE I ZOI MOU EINAI BARETH, ANTITHETA THA ELEGA OTI I ZOI EINAI ORAIA, APISTEYTA ORAIA, FTANEI NA THELEIS, GIATI EMEIS ORIZOYME TI MOIRA MAS,KAI OI EPILOGES MAS EINAI ANTISTOIXES ME TIN AISTHITIKH POU EXOYME KATAKTISI,I OMORFIA EINAI MESA MAS FTANEI NA TO KATALABOYME KAI NA MIN PROBALOUME TOUS FOBOUS KAI TIS ANASFALEIES MAS KAI NA TOUS DINOYME ONTOTITA, AKOMA KALITERA EAN KATAFEROYME NA APALAGOYME APO AYTA GNORIZONTAS TON EAYTO MAS.

CANTOBLE είπε...

A!!! I AGAPH EINAI TO PAN XORIS AYTH DEN YPARXOUME. DEN THA PO PISTEBO ALLA AGAPO

Constantinos είπε...

Και ΚΕΦΑΛΑΙΑ και greeklish?
Δεν είναι λίγο KOURASTIKO?

chic in greek είπε...

cantoble:
- Η αισιοδοξία είναι αντιστρόφως ανάλογη του βαθμού κατανόησης του περιβάλλοντος.
- Το αντίθετο της βαρετής ζωής δεν είναι η ωραία ζωή. Άλλωστε τις περισσότερες φορές αυτό που παρουσίαζεται ως ωραία ζωή είναι άκρως βαρετό.
- Στο θέμα μοίρας και επιλογών βασίζουν την ύπαρξή τους θρσησκεία και φιλοσοφία. Μετά από αιώνες δεν έχουν ακόμα καταλήξει κάπου. Ούτε καν το google δεν μπόρεσε. Συνεπώς θα διαφωνήσω και με αυτή την απόλυτη άποψή σου.
- Το υπόλοιπο του πρώτου σχολίου σου θα μπορούσε κάλλιστα να αποτελεί εισαγωγή από εγχειρίδιο αυτοψυχανάλησης.
- Το δεύτερο σχόλιο σου δεν είναι και τόσο πρωτότυπο πλέον, τουλάχιστον όχι τόσο όσο όταν το είπε ο Χριστός πριν από 2000 και τόσα χρόνια.

ΥΓ: Καλώς ήρθες στο Blog.
ΥΓ2: Άρχισα να συμπαθώ το κ. Grant.

CANTOBLE είπε...

ALITHIA KONSTANTINE, TI THA PEI GREEKLISH? O LOGOS MOY EINAI TETOIOS, SE SHMEIO POY NA EINAI AYTO POY LES MIA IDIAITEROTHTA, POU THELEI IDIKA PROSONTA GIA NA TON KATALABEIS? ALLOSTE SIMASIA EXEI TI LEEI KAPOIOS, SXOLIO EP'AYTOU EXEIS,EAN KOURAZESE ME TA APLA TI THA KANEIS ME TA SYNTHETA? MONO NA PES MOY POS THELEIS NA GRAFO PROKEIMENOY NA MHN KOYRAZESE, KAI SE KATHE PERIPTOSI AFOY APOTHEONEIS TO ASIMANTO THELO NA MOY PEIS TI THA PEI GREEKLISH ?

Constantinos είπε...

Cantoble, συνηθίζεται στα φόρα (παρτίδα) και στα μπλογκς να γράφουμε πεζά ελληνικά (εκτός αν, για τεχνικούς λόγους, δεν γίνεται αλλιώς), τα κεφαλαία σημαίνουν ότι φωνάζει αυτός που τα γράφει. Δεν μπορώ να σου πω πώς να γράφεις, είναι δικό σου θέμα, απλά κάνω μια πρόταση. Δεν θέλει ειδικά προσόντα να καταλάβω τον ωραίο λόγο σου, επί της ουσίας συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, καλώς ήρθες λοιπόν!

Παραδόξως, θα διαφωνήσω με τον guacamole.

1. Η αισιοδοξία είναι επιλογή. Δεν έχει να κάνει με το περιβάλλον, αλλά με τον χαρακτήρα του ανθρώπου.

2. Βαρετό και ωραίο έχουν πολλά στοιχεία υποκειμενικότητας.

3. Δεν υπάρχει μοίρα, κισμέτ και παπαριές. Εμείς την ορίζουμε. Όσο για τις θρησκείες, παραπέμπω στο The God Dellusion, του Dawkins.

4. Μια χαρά τα λέει ο/η cantoble.

5. Ποιος είναι αυτός; Και από ποια πηγή ξέρουμε ότι τα είπε;

Όντως η αγάπη είναι το παν και, αν υπάρχει λόγος ύπαρξης, είναι αυτός.

ΥΓ: Τα Greeklish είναι ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες. Υπάρχει και πρότυπο ΕΛΟΤ για "σωστά" greeklish.

CANTOBLE είπε...

DYSTIXIMA!!! DEN EIMAI ARKETA MONTERNOS GIA TA GOYSTA SAS OYTE BEBAIA OI ALHTEIES POY EPIBIOSAN STOUS AIONES , AKOMA DEN PARAGO AYTHENTIKH KAI PROTOTYPH APOPSI, KATHOS EPISIS OTI EXO KAI PAROYSIAZO KAPOIO EGXEIRIDIO AYTOPSIXANALISIS ( SIC), GIA TIS APOPSEIS SOY ENA SXOLIO, I PROTI PARAGRAFOS TIS APANTISIS SOY EPIBEBAIONEI TO THAYMASMO SOY GIA TO GRAND, POTE EIPA (SXETIKA ME TIN DEYTERI PARAGRAFO) OTI TO ANTITHETO TIS BARETHS EINAI I ORAIA ZOI,EAN H AYTHENTIA TOY GOOGLE SE KALYPTEI EGO TINA PO? Y.G THELO TEKMIRIOMENES APOPSEIS KAI OXI AFORISMOYS . AKOMA PARAKALO NA EXO TIN APOPSI SAS, TA KALOLOGIKA STOIXEIA DEN MOY LENE TIPOTA. AS POYME I PROTI PARAGRAFOS ( H AISIODOKSIA EINAI ANTISTROFOS ANALOGH TOY BATHMOY KATANOISHS TOY PERIBALONTOS) TI SIMAINEI KAI POY EDRAZETE? AS POUME STIS EMPEIRIES SOY? EN ANAMONI

Unknown είπε...

Εγώ θα πω κάτι άλλο
Pouspi

διάλεξες για τίτλο την ατάκα
«η ζωή μου είναι τόσο βαρετή που καταντάει ενοχλητικό»

Εγώ θα προτιμούσα να κάνεις μετάφραση στο

«In my experience, power, money and influence always attract the opposite sex. It's something that I've always exploited - with good results."

ΥΓ: χεχε

CANTOBLE είπε...

TA GREEKLISH TON ELLINON TIS N.Y APOTELOYN DIALEKTO PARADEIGMA TA TOYBLA TA LENE BRIKIA. TO BIBLIO Dawkins H PERI THEOU AYTAPATH EINAI EKSERETIKO.SXETIKA ME TIN AISIODOKSIA O KATHENAS EPILEGH, O EPIKOYROS ALLOSTE EXEI MILISEI GIA THN ANAZITHSH THS IDONHS ALLA KAI O PYTHAGORAS KAI O FILOLAOS YPARXEI POLY SOFIA POU EXEI KATATETHEI.
NOMOZO GENIKA OTI MPOROYME NA KANOYME KALES SYZHTHSEIS KALOS SAS BRIKA

CANTOBLE είπε...

A!!! KONSTANTINE MILO SIGA STATHERA KAI DEN FONAZO POTE

Constantinos είπε...

Ναι, τα τάνκια, τα μπιλοζίρια, κ.α.

Απλά, θεωρείται (με βάση έναν άτυπο κανόνα) ότι φωνάζεις αν γράφεις με κεφαλαία!

Πάμε Επίκουρο να χτυπήσουμε burger?

(έφαγα κάτι μοσχαρίσιες στα Τζουμέρκα, άλλο πράμα)

poupsi's garden είπε...

Έχει δίκιο ο constantinos, cantoble, ο τύπος επηρεάζει την ουσία, γι'αυτό θα ήταν καλό να γράφεις με μικρά γράμματα και ει δυνατόν ελληνικά. Διευκολύνει την ανάγνωση και κατανόηση των απόψεών σου.

chic in greek είπε...

Επεξηγήσεις επί προυγούμενου σχολίου μου, σε απάντηση σχολίου cantoble 9:25

- Εκτός του αναπόφευκτου του θανάτου και της γενικότερης φθοράς της ύπραξής μας, το ότι ζω σε μία (πρώην?) όμορφη χώρα που κατοικείται από αυτούς τους άθλιους κατοίκους (αυτό εννοώ ως υψηλό βαθμό κατανόησης του περιβάλλοντος) ... δεν μου επιτρέπει κανενός είδους αισιοδοξία.

- ο cantoble ρωτάει "POTE EIPA OTI TO ANTITHETO TIS BARETHS EINAI I ORAIA ZOI" ενώ στο αρχικό του σχόλιο λέει:"DEN THA MPOROYSA NA PO POTE I ZOI MOU EINAI BARETH, ANTITHETA THA ELEGA OTI I ZOI EINAI ORAIA".
- Η αναφορά μου στο google ήταν εμφανέστατα (κατά τη γνώμη μου) χιούμορ.

constantinos: H αισιοδοξία αποκομένη από το περιβάλλον? θέμα επιλογής? Δηλαδή μπορώ να επιλέξω να είμαι αισιόδοξος και έτσι πέφτοντας για παράδειγμα χωρίς αλεξίπτωτο μπορώ να ελπίζω ότι δεν θα λειτουργήσει ο νόμος της βαρύτητας και να σωθώ?

Επίσης ... αν θεωρείς ότι η αγάπη είναι το παν γιατί διαφωνείς με αυτό που πιστεύεται ότι είπε ο Χριστός? ... μπερδεύτηκα

Constantinos είπε...

Guacamole, μην πας στο άλλο άκρο. Εννοώ ότι (στο ακραίο παράδειγμά σου) μπορείς να ελπίζεις ότι θα πέσεις σε ένα πχ δέντρο που θα ανακόψει την πτώση σου, ή ότι απλά θα σωθείς, όπως έχει συμβεί σε τουλάχιστον μία περίπτωση που θυμάμαι. Επίσης εννοώ ότι δυο διαφορετικοί άνθρωποι, υπό της ίδιες συνθήκες, έχουν διαφορετικό βαθμό αισιοδοξίας, άρα είναι θέμα χαρακτήρα.

Ο εαυτός σου είναι αυτός που δεν σου επιτρέπει την αισιοδοξία, κατά τη γνώμη μου.

Δεν είπα ότι διαφωνώ. Ρώτησα από πού πιστεύται ότι το είπε, ποια η πηγή.

chic in greek είπε...

αααα... δεν το έχω ψάξει ... όσοι ασχολούνται θα ξέρουν να απαντήσουν φαντάζομαι ... πάντως θεωρήται ως διεθνώς καπαρωμένο copyright ... εξαπανέκαθεν!!!!

Constantinos είπε...

Αυτό είναι το θέμα... Δυστυχώς θεωρούμε πολλά πράγματα ως δεδομένα, αλλά θα έπρεπε να τα ψάχνουμε περισσότερο. Think out of the box, που λέμε και στα Τζουμέρκα.

Ο Χριστός, επίσης, φέρεται να έχει πει: Ο μη μεθ' ημών, καθ' ημών.

poupsi's garden είπε...

Και ο φύσει αισιόδοξος άνθρωπος, όταν διαβιεί σε συνθήκες πλήρους απαξίωσης των αρχών του (δε μιλώ για συνθήκες απαξίωσης της ίδιας της ζωής) θα καταλήξει στα προζάκ.
Οσο δε αφορά τους άνευ λόγου χαρούμενους, υπάρχει σχετικός όρος...

Constantinos είπε...

Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον·

Α' ΠΡΟΣ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ (Κεφ. ΙΓ')
Παύλος

(ο γνωστός εβραίος έμπορος Σαούλ)

Giorgakis είπε...

Αγαπητέ cantoble καλωσόρισες στον κήπο. Τα σχόλιά σου με εμπνέουν να σε φωνάζω cantabile, αν δεν έχεις αντίρρηση.

chic in greek είπε...

μα δεν με ενδιαφέρει το αντικείμενο constantinos και γιαυτό δεν το ψάχνω. Δεν μπορούμε να ψάχνουμε τα πάντα σε αυτή τη ζωή. Δεν υπάρχει χρόνος και ενέργεια.
Άλλωστε θεωρώ όλο αυτό το θέμα της 'αγάπης' υπερεκτιμημένο ... αγαπώ όσους το αξίζουν, για τους λοιπούς ... χέστηκα.

poupsi's garden είπε...

Α και κάτι άλλο. Αυτό που αναφέρεις, Αντώνη, είναι αξιοσημείωτο ακριβώς επειδή διατυπώνεται από έναν πολύ εμφανίσιμο σταρ όπως ο Χιου. Ακόμα κι αν δεν είχε γίνει εκατομμυριούχος, θα ήταν άκρως ελκυστικός στο άλλο φύλο. Ακούγεται παράδοξο να λέει αυτός ότι εκμεταλλεύτηκε τα παραφερνάλια της διασημότητας (πλούτη, επιρροή)για να ....χτυπήσει γκόμενες (για να το πω λαϊκά).

Constantinos είπε...

Guacamole, δεν μπορύμε να ψάχνουμε τα πάντα, σωστά, απλά η δική μου άποψη είναι να ψάχνω όλα όσα με ενδιαφέρουν.
Δεν αγαπάμε, απαραίτητα, αυτούς που το αξίζουν, αλλά αυτούς που μας λέει η καρδιά μας. Ενίοτε, το θυμικό έρχεται σε αντίθεση με τη λογική.

Poupsi, από τα τρισεκατομμύρια πιθανών ανθρώπων που θα μπορούσαν να υπάρξουν, εμείς υπάρχουμε. Και ζούμε, ενάντια στην πορεία του Σύμπαντος. Η ζωή είναι μια αλυσίδα ευτυχών συμπτώσεων, σπάει ένας κρίκος και άμωμοι εν οδώ αλληλούια... Αυτό και μόνο το γεγονός (πρέπει να) είναι, κατ' αρχάς, αρκετό να μας κάνει χαρούμενους.

Επίσης, το μόνο σίγουρο στη ζωή είναι ο θάνατος (ούτε καν οι φόροι). Ας μην θεωρούμε τη ζωή δεδομένη, δεν είναι. Περαστικοί είμαστε, από την αστρόσκονη ήρθαμε, εκεί θα καταλήξουμε. Προσπαθώ να το συνειδητοποιήσω σε όλο του το μεγαλείο αυτό, γι αυτό και είμαι αισιόδοξος.

Μεταξύ των δύο άκρων, από το να έχω απέναντί μου έναν μίζερο απαισιόδοξο γκρινιάρη, χίλιες φορές ένα χαζό παιδί χαρά γεμάτο.

CANTOBLE είπε...

Kalimera stin parea zito sygnomi pou grafo me latinikous xaraktires,alla den ypakouo se kanones.Merikes apantiseis, symfono konstantine o epikouros exei kalo fagito poly kalo tha elega ti les kai gia tous allous?
quacamole:mia erotisi ti tha pei "anapofektos thanatos fthora tis yparksis?"prepei na apantisoume sta erotimatika ,ti einai thanatos ti einai yparksi, akoma ti sxesi exoun oi athlioi katoikoi ma tin katanaoisi tou peribalontos? me bazeis se megalo problima me ekfraseis toy typou " proin omorfi xora" mporei i drasi mas na diamorfosi to peribalon? mporei to mikro na prosdiorisi to megalo? giati exoun diaforetiki symperifora oi anthropoi? akoma ti sxesi exei to aleksiptoto i aisiodoksia einai tropos skepsis poy prosdiorizei tin drasi ,konstantine den leei mono o xristos to kathimon alla kai o bush
giorgaki fonaze me opos theleis ego katalabaino.POUPSI O ANTHROPOS pou xtizei to xaraktira tou me mia idiaiteri agogi then epireazetai apo to ti symbainei gyro tou oute apodomite o xaraktiras tou ,emeis dimiourgoume to kosmo mas kai ton yperaspizomaste , na mas skotosi kaneis to mporei na mas fobisei omos pote. tha ithela na mou to eksigiseis ti tha pei synthikes apaksiosis ton arxon tou? gia na min gino kourastikos eixa polla na apantiso ma prepei na sizitame ena thema tin fora kai oxi na mplekoume ola ta themata tou epistitou.

CANTOBLE είπε...

konstantine den einai aparaitito na einai xazo paidi xara gemato,etsi probaloume poly to ego mas apenanti sthn etairotita den eimaste i proeksexoysa genika symfonoume omos sta alla

Constantinos είπε...

Cantoble, απλά έθεσα ένα ακραίο δίλλημα, χάριν παραδείγματος.

Επίσης: http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

CANTOBLE είπε...

SYMFONOI KONSTANTINE GIA TO AKRAIO PARADEIGMA min ksexname omos pote mia kai aneferes tin pros korinthious apo to gerontiko to paradeigma tou agiou arseniou pou erotouse tous agrammatous aigiptious na erminefsoun tous logismous tou kai stin erotish giati to kanei afto o panepistimonas arsenios apanthise oti parolo pou katexei tin pasa sofia elliniki kai romaiki en toutois agnoouse tin alfabito ton agrammaton afton aigiption pou apektisan tis aretes me tous dikous kopous

Constantinos είπε...

Διευκρίνηση:

O εβραίος έμπορος Σαούλ ήταν ευφυέστατος και διορατικότατος. Κατάλαβε εγκαίρως ότι η θρησκεία γενικότερα και ο χριστιανισμός ειδικότερα μπορούν να αποτελέσουν το ασφαλέστερο, ευκολότερο και αποτελεσματικότερο μέσο για την επιβολή εξουσίας. Αφού μίανε την Πνύκα, φρόντισε, εξυπνότατα, στα κυρήγματά του να υπάρχει μια επίφαση θρησκευτικότητας και αγάπης, δείγμα της οποίας παρέθεσα.

Η συγκεκριμένη φράση είναι εντυπωσιακή. Ωστόσο, το γεγονός ότι η εβραϊκή του θρησκεία και οι οπαδοί της κατέστρεψαν ένα μεγάλο μέρος του Ελληνικού πολιστισμού παραμένει.

Δεν υπάρχουν θρησκείες, προλήψεις, δεισιδαιμονίες, παραφυσικά και άλλα τέτοια φαιδρά. Όλα εξηγούνται με τη λογική, όχι απαραίτητα με την ανθρώπινη. Όσα δεν έχουν εξηγηθεί ακόμα, θα εξηγηθούν στο μέλλον, ή, ίσως, έχουν ήδη εξηγηθεί σε ένα άλλο χωροχρονικό σημείο από πιο εξελιγμένα όντα, με πολύ πιο εξελιγμένη λογική.

Constantinos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Constantinos είπε...

"Ο μη ων μετ' εμού κατ' εμού εστί και ο μη συνάγων μετ' εμού σκορπίζει" (Ματθ. 21/ιβ: 30).

(ευαγγέλια της ...αγάπης!)

poupsi's garden είπε...

"O ANTHROPOS pou xtizei to xaraktira tou me mia idiaiteri agogi then epireazetai apo to ti symbainei gyro tou oute apodomite o xaraktiras tou ,emeis dimiourgoume to kosmo mas kai ton yperaspizomaste , na mas skotosi kaneis to mporei na mas fobisei omos pote"

O Υπεράνθρωπος, εν τέλει, υπάρχει. Υποκλίνομαι.

chic in greek είπε...

cantoble ... στο σχόλιό σου των 9:06 μου απευθύνεις 8 ερωτήσεις!! ΟΚΤΩ!!!!! ... δεν έχω χρόνο απαντήσω σε όλες ... όμως ... επιλέγω μια στην τύχη ... την:ti sxesi exoun oi athlioi katoikoi ma tin katanaoisi tou peribalontos?

Απάντηση: Εκτός από τα δένδρα και τις κοτρώνες, το περιβάλλον μας αποτελείται και από ανθρώπους ... οι οποίοι στην παρούσα χώρα είναι, στην πλειοψηφία τους ... άθλιοι.

Constantinos είπε...

Guacamole said:
το περιβάλλον μας αποτελείται και από ανθρώπους ... οι οποίοι στην παρούσα χώρα είναι, στην πλειοψηφία τους ... άθλιοι.

Δεν διαφωνώ. Τουναντίον, υπερθεματίζω. Απλά το γεγονός αυτό δεν είναι αρκετό για να με κάνει απαισιόδοξο.

Από τα Τζουμέρκα έφερα 5kg φρεσκότατες μοσχαρίσιες μπριζόλες και 3kg λουκάνικα.
Θα με χάσουν οι Άλπεις μέχρι το τέλος της εβδομάδας.

chic in greek είπε...

well done constantinos ... σχετικά με τα 5 και 3 κιλά ... αν και νομίζω ότι στα ψάρια αναζητούμε την φρεσκάδα ... τα μοσχάρια τα θέλουμε σιτεμένα ... αλλά πάλι επειδή συνήθως συναναστρέφομαι την τροφή στο τελικό της στάδιο και συνήθως δεν είμαι εγώ που θα την προμηθευθώ από τους εμπόρους ... μπορεί να κάνω και λάθος ... ενιγουέι ... καλοφάγωτα.

Constantinos είπε...

Thanks Guacamole!
Επίσης: Κρέας ωμό, ψάρι ψημένο!

CANTOBLE είπε...

QUACAMOLE EINAI ATHLIOI ME TINOS TA METRA ? EAN EINAI TA DIKA SOU DIEKDIKEIS TIN TELEIOTITA ? EISAI TO ARXETYPO?
POUPSI MIN AMFIBALEIS DIOLOU O YPERANTHROPOS YPARXEI .

CANTOBLE είπε...

KONSTANTINE I LILI ZOGRAFOU KAI I ANTIGNOSI TIS ANALIOUN KALA TIN PERIPTOSI TOU PAYLOY , DE PREPEI NA KSEXNAME SXETIKA ME TIN LOGIKI, TO 7o KEFALAIO TIS POLITEIAS TOY PLATONA SXETIKA ME TO SPILAIO TON IDEON.

CANTOBLE είπε...

POUPSI MIN THIMONEIS,OLA OSA LEME EINAI KALOPROAIRETA ,KAI MIN KSEXNAS O KATHENAS EXEI TIN DIKI TOU POREIA KAI DEN EINAI SOBARO NA EPAIRETAI . I TAPEINOFRASINI ENAI ARXI SOFIAS KAI O SOFOS AKOYEI ENO O MOROS OMILEI, KALIMERA

CANTOBLE είπε...

PANTOS XORTASA ME TA PSARIA KAI TIS MPRIZOLES PAO GIA SODA

Constantinos είπε...

Επίσης υπάρχει στα Τζουμέρκα το σπήλαιο των Πραμάντων, η Ανεμότρυπα, και στα Γιάννενα το (πιο γνωστό) σπήλαιο του Περάματος. Να μη μιλήσω και για το σπήλαιο της Αντιπάρου.

Δεν έχω διαβάσει Πλάτωνα, sorry!

Όσο για τη Λιλή Ζ., όπως έχω ξαναγράψει (νομίζω) υπάρχουν 3 γυναίκες συγγραφείς που είναι οι 3 σωματοφύλακες της γυναικείας γκρίνιας, μιζέριας και κλαψομουνίασης:
Κωστούλα Μητροπούλου, Κική Δημουλά και Μάρω Βαμβουνάκη. Ο νταρντανιάν είναι η Λιλή Ζωγράφου.

chic in greek είπε...

cantoble said: QUACAMOLE EINAI ATHLIOI ME TINOS TA METRA ? EAN EINAI TA DIKA SOU DIEKDIKEIS TIN TELEIOTITA ? EISAI TO ARXETYPO?
..........................
τα μέτρα με τα οποία κρίνω το περιβάλλον ΜΟΥ, είναι αποκλειστικά τα δικά μου μέτρα (το πώς αυτά έχουν διαμορφωθεί είναι άλλη ιστορία). Την τελειότητα δεν την διεκδικώ αλλά για τον εαυτό μου φυσικά και είμαι το αρχέτυπο.

CANTOBLE είπε...

QUACAMOLE EIMAI SIGOUROS OTI ZEIS STO PERIBALON SOU KAI EXEIS APOLYTO DIKAIO OTI EISAI ARXETYPO STO PERIBALON SOU , MA PES MOY POS KATAFERS NA DHMIOURGISIS ENA KELYFOS KAI NA APOMONOTHIS APO TON KOSMO? NA ZIS STO PERIBALON SOY? POS TO ORIZEIS ARAGE ? PERIKLEII MONON ESENA ? H' AFORA KAI ALLOUS ? EAN AFORA KAI TRITOUS TOTE AYTOI TI EINAI GIA SENA?

CANTOBLE είπε...

KONSTANTINE, TIPOTA GIA EMENA DEN EINAI NOMOS OLA EINAI APOPSEIS KAI AFOROUN AFTOUS POY TIS EKFRAZOUN, I ZOGRAFOU EXEI TIS DIKES TIS EGO TIS DIKES MOU , SE KATHE PERIPTOSI EIMAI PROTHIMOS NA ANAKALYPSO TIN ALLITHEIA OPOU KAI EAN EINAI AYTH KRYMENI, MA PROTA PREPEI NA ORSO TI EINAI ALLITHEIA

CANTOBLE είπε...

QUACAMOLE, KATALABAINEIS TON OPO ARXETYPO POY XRISIMOPOIHSA?

CANTOBLE είπε...

QUACAMOLE , DEN MILISES GIA TOPERIBALON SOU, ALLA GIA TO PERIBALON,ALLIOS EINAI XRISIMO TO BIBLIO BASIKES ARXES TIS PSYXOLOGIAS TOU SIGMOUND

Constantinos είπε...

cantoble, τι εννοείς λέγοντας ότι τίποτα για σένα δεν είναι νόμος;

poupsi's garden είπε...

Καμία δραμαμίνη κανείς;

Constantinos είπε...

Ξανθημίνη; Καβαλαμίνη;

CANTOBLE είπε...

to loystro molis to ksisoume ligo fainetai apo kato i probia . eimai sigoyros poupsi, oti, oute ta ypsi, alla outa kai tin fourtouniasmeni thalassa antexeis, giafto i dramamini einai xrisisimi, alla den leinei to problima. prepei na matheis kai na petas kai na kolympas,kyriarxa omos prepei na to theleis, kai esy mallon exeis elleima thelisis, konstantine , tipote den einai apolyto oyte nomos, ean symbainpoun pragmata afto den synepagete oti to apotelesma einai to ginomeno tous H' to athrisma tous. a!!! efoson ta xrismopoieis xanthimini kai kabalamini na moy doseis tin syntagi tou giatrou sou alla na mou peis kai ean exoun parenergeies afta ta farmaka opos einai poly fanero oti exoyn kai pies.telika o kathenas apo emas einai osi alitheia antexei,kai eseis den antexetai faineta kathara afto megales doseis,i kritiki afora tous allous mono kai eseis sto apiroblito

CANTOBLE είπε...

quacamole perimeno mia apantisi an mporeis na mou dosis sxetika me ton anapofefkto thanato. ean mporeis fisika.

CANTOBLE είπε...

poupsi den eisai o theos oute yperano kritikis to na meneis ektos einai poly oraio kolpo, oxi omos gia emena

Constantinos είπε...

Τρώτε ό,τι πετάει και ό,τι κολυμπάει!

Τι σχέση έχει το απόλυτο, οι νόμοι, και τα πράγματα που συμβαίνουν;

Και κάτι ακόμα cantoble: Γιατί δεν υπακούς σε κανόνες;

CANTOBLE είπε...

KONSTANTINE, EAN SE ENDIAFEREI, THELO TIN GNOMI SOU GIA TON MIXANISMO SXIMATISMOU APOPSIS KAI TELIKA GIA TON TROPO ME TON OPOIO PAIRNOUME APOFASEIS.EIMASTE SE THESI NA KATANOISOUME TON MIXANISMO LEITOURGIAS TOU KOSMOU? KAI EAN NOMIZOUME OTI KATEXOUME KAPIA ALHTHEIA EIMASTE SE THESI NA POUME OTI DEN THA ANATRAPEI STO MELLON AFOU EN TO METAKSI THA EXEI SISOREFTEI KAI ALLI GNOSI? MPOROYME NA POUME OTI KATEXOUME TIN ENDEKLEXEIA TOU SYMPANTOS? EXEIS SKEFTEI KAI SE PARAKALO EAN EXEIS "SIGOURI" APANTISI NA MOU TIN PEIS GIATI PETHAINOYME H'GIATI KOIMOMOSTE? POIOS EINAI O MIXANISMOS POU MAS PARAGEI KAI KYRIA PIA EINAI I ANAGKH POU MAS PARAGEI. DEN EIMASTE SIGOURA TO KENTRO TOU KOSMOU.

CANTOBLE είπε...

KONSTANTINE , PERIERGO TO MINIMA SOU I ANTILIPTIKOTITA MOU DEN ME BOITHA NA KATALABO, POU KOLAEI A) TO TROTE ..... B)APOLYTO ,PRAGMATA POU SYMBAINOUN ,NOMOI? TI THA PEI AYTO ? ALLA EIPA .AKOMA STO EROTIMA SOU GIATI DEN YPAKOUO SE NOMOUS KAI MONO I APOPSI MOU OTI DEN YPARXOUN NOMOI TO AITIOLOGI ALLA SE KATHE PERIPTOSI PAROLO POU EINAI TO THEMA POLYPLOKO THA PO APLA OTI O ANTHROPOS GENNATE ELEFTHEROS ME TO DIKAIOMA TIS EPILOGIS KAI O EXON OTA DIA NA AKOUEI AKOUETO

Constantinos είπε...

Tο "τρώτε ό,τι πετάει και ό,τι κολυμπάει" το έγραψα για πλάκα!
(ήταν παλιά μια διαφημιστική επιγραφή στο Βασιλόπουλο!)

Ψάχνεις στοιχεία cognitive psychology?

Σαφώς και δεν είμαστε το κέντρο του κόσμου. Ούτε σίγουρη απάντηση έχω στις ερωτήσεις σου. Κάποτε θα τις βρούμε τις απανήσεις, είτε εμείς, είτε κάποιοι άλλοι. Οποιαδήποτε αλήθεια κατέχουμε είναι πιθανό (λιγότερο ή περισσότερο) να ανατραπεί στο μέλλον. Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να υιοθετούμε την οποιαδήποτε παπαριά (πχ ύπαρξη θεού) ως πιθανότητα. Βασική αρχή της λογικής είναι ότι όποιος λέει κάτι αυτός φέρει και το βάρος της αποδειξής του και όχι οι άλλοι να αποδείξουν το αντίθετο. Βλέπε την τσαγιέρα του Russel.

Κάποιοι νόμοι και κανόνες προέκυψαν από το γεγονός ότι, ως άνθρωποι, ζούμε σε ομάδες. Πχ το να γράφουμε ελληνικά όταν μπορούμε και όχι greeklish είναι ένας άτυπος κανόνας που προέκυψε από την ανάγκη καλύτερης και σαφέστερης επικοινωνίας στα φόρα και στα μπλογκς. Αν δεν τον τηρώ, κουράζω τους e-συνομιλητές μου, και δείχνω έλλειψη σεβασμού.

Σαφώς και γεννιέται ελεύθερος ο άνθρωπος, σαφώς και έχει το δικαίωμα της επιλογής. Πού διαφωνούμε εδώ;

CANTOBLE είπε...

DIAFONO KONSTANTINE STIN KRITIKI STOYS ALLOUS, PARADEIGMA KONSTANTINE, LES OTI DEIXNO ELLEIPSI SEBASMOU , IPOTHETO ERMEINEBEI TIN STASI MOU,KAI DEN EXEIS DIKAIOMA STIN ERMHNEIA PARAMONO STIN KRITIKH, ETSI EAN EIMAI ELEFTEROS KANO KATHOS KATALABENO, EAN SAS KOURAZO TIPOTA PIO EYKOLO APO TO NA STAMATISO NA SAS KOYRAZO ME TIS APOPSIS MOU KAI TO GRAPSIMO MOU, GIATI DEN SKOPEYO NA TO ALAKSO, APLA DILOSE TO. AS APANTISO SE OTI EGGRAPSES . TO OTI ZOYME SE OMADES DEN SIMANEI OTI THA APARNITHO TO EGO MOU SYMETEXO STO EMEIS ME TO EGO MOY DIAKRITO ALLA ME TON ORO OTI I ETAIROTITHTA ,O "ALLOS" EINAI THEMILIODIS KAI ZOTIKOS OROS TIS YPARKSIS MOY.
H ALLITHIA POY KATEXOYME SIMERA DEN EINAI PITHANO MONO ALLA "BEBAIO" OTI THA ANATRAPEI STO MELLON AYTO SIMBAINEI GIATI OTI KATEXOYME EINAI PLASMA ALITHIAS KAI OXI I ALITHIA,"O EIKOS MITHOS" SORRY EIPES DEN EXEIS DIABASH PLATONA ,EIMAI ANOIKTOS SE KATHE PROSEGKISH ALLA DEN XANO TO XRONO MOU, PROSPATHO NA KATAKTISO TIN ZOH TIS ENOTITOS KAI OXI NA ERMINEFSO TA FAINOMENA,ALLOSTE TON ELLASON DEN PROSDIORIZEI TO MEIZON.
A!!!!! OI THEOI , O THEOS KAI KATHE TI SXETIKO DEN ME AFOROUN DIOLOU, AS YPARXOYN OPOU TO EDAFOS EINAI PROSFORO,
GIA TIN ORA GIA XARA BLEPO OTI EGINA ENOXLITIKOS EKSETHESA TIS APOPSIS MOU EKSISA LIGO TO LOUSTRO SAS, ALLA DEN AKSIOTHIKA OUTE APANTISH, AFOY TO EPITHIMITE ZISTE STON KOSMOS SAS ERHMITES SE ENAN ERMHTIKO KOSMO, EAN DIAFONIS/ITE APANTISTE ALLIOS.....

CANTOBLE είπε...

cognitive psychology?
TO KSEXASA, DEN KANO EIDIKES MELETES

chic in greek είπε...

cantoble ... μην το παίρνεις προσωπικά αλλά κάποιοι από εμάς έχουν δουλείες που δεν μας επιτερέπουν να περνούμε όλη την ημέρα στο blog της poupsi (αν και θα το θέλαμε).

Ως προς το αναπόφευκτο του θανάτου τι να πω!! ... Ο θάνατος είναι αναπόφευκτος. Κάποια μέρα όλοι μας ... πουφφφφ!!!! θα εξαφανιστούμε ... σκουλήκια θα μας φάνε ... πάπαλα (όχι και πολύ επιστημονική εξήγηση αλλά δεν ύπάρχουν αποδείξεις για κάτι περισσότερο).

Constantinos είπε...

Και στην κριτική έχω δικαίωμα, και στην ερμηνεία, ακόμα και στην ερμηνεία πρόθεσης. Όπως κι εσύ, άλλωστε. Δεν έχω πρόβλημα με τις εκφραζόμενες απόψεις σου, με κάποιες συμφωνώ, με κάποιες όχι.

Μην πας στο άλλο άκρο: Κανείς δεν σου ζήτησε να απαρνηθείς το εγώ συ για το όποιο "εμείς". Απλά, δεν είναι μαγκιά το να λες "εγώ δεν υπακούω σε κανόνες" διότι, εκ των πραγμάτων υπακούεις συμμετέχοντας στο παρών μπλογκ! Επομένως, επιλέγεις σε ποιούς θα υπακούσεις και σε ποιους εκ του ασφαλούς δεν θα υπακούσεις!

Διαπιστώνω, επίσης, ότι είναι λίγο ασυνεπής: Από τα γραφόμενά σου, μάλλον εσύ ζεις σαν (ή "ως"; ) ερημίτης σε έναν "δικό σου" ερμητικό κόσμο.

Αυτό που εσύ λες "άλλος" ή "ετερότητα", δεν είναι το περιβάλλον, δεν είναι, δηλαδή, το ίδιο πράγμα με το γεγονός ότι "ζούμε σε ομάδες" ;

Βέβαιο είναι μόνο ότι αποδεικνύεται, τα άλλα είναι πιθανά.

CANTOBLE είπε...

AGAPITE QUACAMOLE KALIMERA, OTAN EKANA TIN EROTISI GIA TON ANAPOFEFKTO THANATO, ALLO ENOOUSA, MILOUSA GIA TIN ENIA TOU THANATOU KAI OXI GIA TO GEGONOS TIS EKSAFANISIS TIS FORMAS, ( SKOULIKIA K.L.P)MA EINAI POLI PROI GIA BAREIA SYZHTHSH, EPIFYLASOME,
KONSTANTINE DEN EXEIS "DIKAIOMA" STIN ERMINIA TON PROTHESEON MOY, ALLA ISOS MONO STIN KRITIKI TON PRAKSEON MOU, ALLIOS MPOREI KATA PERIPTOSI KAI KATA TIN ERMINIA SOU NA KANEIS DIKI PROTHESEON H' NA LABEIS METRA ENANTION MOU .
POU EIDES TIN MAGKIA OTAN LEO DEN YPAKOUO SE KANONES? EINAI THESI DOMIKO STOIXEIO TOU XARAKTIRA MOU KAI TO YPERASPIZOME PROKEIMENOU NA YPARXO KAI PLIRONO TO OPOIO KOSTOS GIA AFTO. OSO GIA TO EGO MOU AYTO KTIZO KATHE MERA EPILEGONTAS TI THA KANO KAI TI OXI SYMFONA ME TIN AGOIGI MOU, FANTAZESE OTI I SYMMETOXI MOU STO BLOG SYMAINEI APODOXI KANONON POU MOY EPEBLITHISAN APO EKSO, OXI YPAKOUO SE MIA ESOTERIKH ITHIKI STOUS DIKOUS MOY KANONES POU TOUS EPELEKSA ,PISTEPSE TO POLY AYSTHRA KAI EIMAI DIKAIOS KRITIS NA EISAI SIGOUROS GIAFTO, KAI NA TO THIMASE TIPOTA DEN KANO EK TOU ASFALOUS , PAIRNO KATHE RISKO KAI MALISTA OSO MEGALO KAI EAN EINAI OSO KOSTOS KAI EAN EXEI.
H ETAIROTITA ASFALOS EINAI TO PERIBALON OXI OMOS TO KINONIKO MONO KATHE TI POU YPARXEI GYRO MAS EINAI DIAFORETIKO APO EMAS, EINAI ETEROTITA , OXI OMOS OI OMADES ALLA TO PAN, ALLOSTE MILISA GIA TIN ZOI TIS ENOTITAS KAI APODOXI TIS ETEROTITAS AKSIOMATIKA OPOS AYTI EKFRAZETAI,OI OMADES EINAI PAREKBASI PARAMORFOSI TIS ISOROPOIAS TON PRAGMATON EAN SKEFTEIS OTI OLA TA PRAGMATA SYMMETEXOYN ME TON IDIO BATHMO EFTHINIS KAI DIKAIOMATON STIN ZOI TIS ENOTITAS TON PANTON, H APOPSI OTI OLA TA ZOA STIN FARMA EINAI ISA EKTOS APO MERIKA POU EINAI PIO ISIA APO TA ALA,EINAI KATASKEYH ANTHROPINI, FASISTIKI ,GIA TIN EKSIPIRETISI TON SYMFERONTON TON ISXYRON OMADON POY KYRIARXOUN, TIN SYGKEKRIMENI STIGMI STO SYGKEKRIMENO XORO KAI XRONO.

CANTOBLE είπε...

QUACAMOLE DEN PERNO TIPOTA PROSOPIKA KAI MIN FANTASTEIS OTI PARAPONOUME GIA TIPOTA, KANO DIAPISTOSEIS KAI TIS KATATHETO ,OXI KRITIKI, AKOMA SE PLIROFORO ,OTI,KAI EGO ERGAZOME ALLA DIATHETO XRONO OTAN YPARXEI KATI POU AKSIZEI, ALLIOS OTAN TO KRINO DEN DIATHETO XRONO POLYTIMO, EINAI OTI EXO .

Constantinos είπε...

Πότε προέκυψε από τα γραφόμενά μου ότι θα (ή θέλω να) λάβω μέτρα εναντίον σου; Η δίκη προθέσεων είναι πολύ δύσκολη, ενίοτε πολύ επικίνδυνη. Παραμένει, ωστόσο, δικαίωμα όλων μας.

Κανόνες: Αν κατάλαβα καλά, υπακούεις σε κανόνες, απλά το θέμα είναι αν είναι επιβαλλόμενοι ή επιλεγμένοι, έστω και μέσω μιας αυστηρής διαδικασίας σε συνδυασμό με την αγωγή σου, σωστά; Γιατί, λοιπόν, δεν επιλέγεις να γράφεις ελληνικά;

Σε όλα τα θηλαστικά που ζουν σε ομάδες υπάρχουν σαφείς κοινωνικές και ταξικές διαφορές, διότι κάποια γεννιούνται αρχηγοί και τα υπόλοιπα γεννιούνται υποτακτικοί. Το ίδιο συμβαίνει και στον άνθρωπο.

ΥΓ: Πρόταση 307 λέξεων; Ούτε μια τελεία;

CANTOBLE είπε...

AGAPITE KONSTANTINE TA ELLINIKA MOU PASXOUN OI TELEIES MOU DIEFYGAN PANTELOS ALLA PANTOS I OUSIA TON OSON SOU EGGRAPSA FAINETE SOU EXEI DIAFYGEI ENTELOS

Constantinos είπε...

Για γίνε σαφέστερος please!

CANTOBLE είπε...

OI OUSIA TON OSON LEO EINAI POY SOU DIAFEYGEI KAI THA APOTELESEI THEMA GIA SYZHTHSH, PANTOS TA ORTHOGRAFIKA LATHI I TA SHMEIA STIKSIS DIAFEYGOYN ,KATO APO THN PIESH TOU XRONOU POU GRAFONTE OSA GRAFOYME EINAI LOGIKO NA SYMBAINEI AYTO, ALLA DEN APOTELOYN TO MEIZON . I KOINONIKOPOIISH I AGELOPOISI ANTHROPON KAI ZOON DEN ALLAZEI TIN BASIKI PARAMETRO THS MONODAS , KAI EK TON PANTON TO EN KAI EK TOU ENOS TA PANTA

CANTOBLE είπε...

EISAI SIGOUROS KONSTANTINE OTI I DIKH PROTHESEON EINAI DIKAIOMA SOY?
I EPILOGH, EINAI APOLYTH ELEFTERIA KAI OXI KATANAGKASMOS , DEN YPAKOYO STOUS KANONES MOU, EIMAI OI KANONES MOY KAI EIMAI ANAGNORISMOS MESA APO AFTOUS.
PANTA MILAS GIA KOINONIKES KAI TAKSIKES KATATAKSEIS , EGO MILO GIA TIN ENOTHTA TON PANTON , AYTA EINAI DIAFORETIKA PRAGMATA

poupsi's garden είπε...

where's my hat?!

CANTOBLE είπε...

I DIKH PROTHESEON EXEIS ANTILIFTHEI POSO EPIKINDYNH APOPSI EINAI? SKEPTESE NA DIKASO TIS PROTHESEIS SOU KATHOS TIS ANTILAMBANOME, KAI NA EXO TIN APOPSI OTI PREPEI NA SOY EPIBALO TIN APOPSI MOY KAI BEBAIA TIN POINI POU THA EPILEKSO?.

Constantinos είπε...

Αρχίζω να χάνω λίγο τη μπάλα...

Μιλάμε για κοινωνικοποίηση και μονάδα; Πώς ο άνθρωπος ως ένας "ταιριάζει" μέσα στο περιβάλλον;

Η δίκη προθέσεων είναι δικαίωμα όλων μας. Αυτό που δεν είναι δικαίωμα είναι η επιβολή της άποψης και της όποιας ποινής! Γιατί επιμένεις σε αυτό, σου το εξήγησα. Συζήτηση κάνουμε, δεν επιβάλλουμε ποινες!

Αφού "είσαι οι κανόνες σου" και είσαι αναγνωρίσιμος από αυτούς, προφανώς υπακούεις σ' αυτούς, με τις λέξεις παίζουμε τώρα;

Για ποια ακριβώς "ενότητα" μιλάς;

CANTOBLE είπε...

DEN KATALABAINEIS TIN DIAFORA ANAMESA STO YPAKOO SE KANONES KAI EIMAI OI KANONES POU EPILEGO?
DEN MILISA GIA KOINONIKOPOIHSH, ALLA , GIA ENOTITA TON PANTON, KAMIA SXESH,H DIKH XORIS EPIBOLI POINHS EINAI KOYTSOMPOLIO ,AKOMA XEIROTERA, GIATI EINAI KAI XASIMO XRONOU.
H ENOTHTA TON PANTON ,EXEIS DIABASH HRAKLEITO; SOY ANEFERA EK TON PANTON TO EN KAI EK TOU ENOS TA PANTA,O ANTHROPOS EINAI I MONADA STO SYNOLO,XORIS AYTON TO SYNOLO DEN YPARXEI ,OYTE KAI AYTOS YPARXEI AYTONOMOS,YPARXEI MONO MESA STO SYNOLO,DIAKRITOS ALLA OXI AYTONOMOS I' AYTARKIS , EAN TO NOMIZEIS ZEIS SE PLANH KAI SYGXEEIS TIN PRAGMATIKOTHTA ME TIN PSEYDESTHISH POY EXEIS GIA TIN PRAGMATIKOTITA
DEN YPARXEIS AYTONOMOS KAI EKTOS APO TO OLON ,AYTO TO SYZHTAME EAN THELEIS LIGO PARAPANO

CANTOBLE είπε...

POS THA APAGOREYSO SE AYTON POU EXEI DIKAIOMA DIKHS PROTHESEON NA MOY EPIBALEI POINH? YPARXOUN ISTORIKA PROIGOUMENA POY MOY BEBAIONOYN OTI DEN MPORO NA TO KANO , EINAI I APOPSI TOY ISXIROY POU EPIBALETAI , KAI POY KATA PERIPTOSI EINAI DIAFORETIKOS KAI PANTOS OXI OXI EGO, ALLA AYTOI

Constantinos είπε...

Δεν υπάρχει διαφορά: Είμαι οι κανόνες μου επομένως υπακούω σ' αυτούς.

Α, παίζουμε με τις λέξεις: Εννοώ κριτική, μεταξύ άλλων και των προθέσεων.

Δεν υπάρχει αυτόνομος εκτός από το όλον; Μα, αν είναι έτσι, πού είναι η ελευθερία;;;;

Τι θα πει εν των πάντων το εν και εκ του ενός τα πάντα;

Πάω Άλπεις για 2 σουβλάκια με γύρο, θα επανέλθω.

poupsi's garden είπε...

Κι εγώ μπιφτεκάκια στο IDEAL.

CANTOBLE είπε...

OXI MONO SOUBLAKIA ALLA KAI FRESKO KATHARO AERA. PRAGMATIKA THELEI SYZHTHSH TO YPAKOYO SE KANONES KAI EIMAI OI KANONES MOU,PROETOIMASOY GIA GERI SYZHTHSH SXETIKA ME TO EK TOU ENOS TA PANTA KAI BALE TA DINATA SOY

CANTOBLE είπε...

PEINAO POUPSI ,KONSTANTINE MIN ANAFERETE FAGITO GIATI THA PARO TA ORH KAI TA BOYNA GIA TABERNOYLA

Constantinos είπε...

Πόσο φρέσκος και καθαρός μπορεί να είναι ο αέρας του κέντρου της Αθήνας;

Άντε, να προετοιμαστώ για κουβέντα!

Να ορίσουμε, όμως, πρώτα για τι θα συζητήσουμε!

poupsi's garden είπε...

Με το συμπάθειο αλλα οφείλετε να περιοριστείτε στη θεματολογία του μπλογκ. Προτάσεις για ποστ είναι ευπρόσδεκτες...

CANTOBLE είπε...

POUPSI pia einai i thematologia tou blog? eimai episkeptis kai den tin gnorizo. se kathe periptosi pali kanones pouspi , giati theleis na sizitame? mipos mporei keneis na to orisi afto?afpou i kouventa ekselisetai kai paei kathos to potami opou oi koiti tou orizei.

poupsi's garden είπε...

Η συζήτηση γίνεται σε συνάφεια -όχι απαραίτητα στενή- με το εκάστοτε post.

CANTOBLE είπε...

symfonoi alla mporoume kathe fora pou kati ekselisetai na to afisoume na parei to dromo tou , skepsou kathe fora oti ardevontai perioxes diaforetikes kai oi dialogos ginetai pio gonimos.

CANTOBLE είπε...

xairome poupsi einai h proti fora pou milisame kai elpizo oxi i teleftaia

poupsi's garden είπε...

Μωρέ γόνιμος να γίνει, ανερμάτιστος να μη γίνει.

CANTOBLE είπε...

poupsi exeis tin apopsi oti mporei tha ginei dialogos anermatistos?
giati?
ego nomizo oti exoume erma gia na pragmatopoiisoume dialogo se synthipkes apolytis isoropoias

Constantinos είπε...

Mε τον ήλιο τα μπάζουμε, με τον ήλιο τα βγάζουμε, τι έχουνε τα έρμα και ψοφάνε;

CANTOBLE είπε...

more konstantine pou ton vlepeis ton ilio?
kai bebaia ti mpazeis kai ti bgazeis me afto pou les ilio.
as einai kalimera kai simera

Constantinos είπε...

Ήλιος είναι αυτή η μεταλλική σφαίρα που γυρίζει γύρω γύρω από τη γη, η οποία είναι κούφια, ως γνωστόν, και κατοικείται από 200,000,000 Ελ που θα φανερωθούν το 2012, οπότε και η εθνική μας θα πάρει το Μουντιάλ!

CANTOBLE είπε...

na eisai sigouros ekei tha eimai me tous el kai nefthalim kai me ola ta simparomartounta.
o ilios den einai siderenios einai se aeriodi katastasi ean itan siderenios zoi sta katsikomoulara mas tha itan leykos nanos klp o pirinas toy tha ginei sidernios se sinthikes ypersimpiesis kai tha ekragi san mia terastia bomba

Constantinos είπε...

Δεν είναι σιδερένιος;;;;;
Και τι λέει ο Λιακό, τότε;;;;

Ε, οκ, είναι κάτω από το όριο chandrasekhar...

CANTOBLE είπε...

O LIAKO?
TI NA PEI AYTOS? DEN GNORIZO TIN AGGLIKI LEKSI MOU METAFRAZEIS SE PARAKALO

CANTOBLE είπε...

CIORGAKI O CANTABILE POY EISAI?

CANTOBLE είπε...

POUPSI den ksipnises akomi? i brikes to kapelo sou!!!

Constantinos είπε...

Για το όριο Chandrasekhar ρίξε μια ματιά εδώ: (κάν'το copy paste στον browser)

http://www.astronomia.gr/wiki/index.php?title=%CE%9A%CF%8D%CF%81%CE%B9%CE%B1_%CE%91%CE%BA%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CF%85%CE%B8%CE%AF%CE%B1