Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2007

Πάτησα έναν πεζό, πειράζει;


Θα το ... ρίξω το επίπεδο, σας προειδοποιώ, αλλά δεν πάει άλλο: Ρε παιδιά, από τους κουτσαβάκηδες-επιβήτορες-αλήτες κ.ο.κ. της ασφάλτου, ποιος θα μας σώσει;
Τα τελευταία δύο χρόνια διαπιστώνω έντρομη ότι η κατάσταση στους δρόμους έχει εκτραχυνθεί όχι μόνο εξαιτίας του υπερβολικά μεγάλου αριθμού αυτοκινήτων αλλά κυρίως εξαιτίας του δολοφονικού τρόπου οδήγησης μιας μεγάλης μερίδας οδηγών-κάφρων ή οδηγών-ούφο.
Η τελευταία κατηγορία μπορεί κάποια στιγμή να προκαλέσει μέχρι και συναισθήματα συμπάθειας ή έστω μέτριας αντιπάθειας ("ε τον καημένο, τι φταίει που ξεκλήρισε ένα σόι ολόκληρο στο πολυμορφικό, αφού είναι γκαβούλιακας", "έλα μωρέ, μη συνερίζεσαι το μαθουσάλα, λογικό είναι να περάσει με κόκκινο, στην ηλικία του δεν έχει και πολύ χρόνο στη διάθεσή του!", "Γυναίκα είναι, το αφύσικο θα ήταν να ΜΗΝ βάφεται στο καθρεφτάκι!")
Αν θέλετε, ο νομικός χαρακτηρισμός που προσιδιάζει στα τροχαία ατοπήματα της κατηγορίας των οδηγών-ούφο είναι εκείνος της αμέλειας (από βαρεία έως ελαφρά).
Αντιθέτως η συμπεριφορά των οδηγών-κάφρων εμπεριέχει κάποια μορφή δόλου ("γνωρίζω ότι θα προκαλέσω ατύχημα αλλά στα παπάρια μου" ή, στην καλύτερη περίπτωση, "γνωρίζω ότι υπάρχει ενδεχόμενο ατυχήματος αλλά ελπίζω ότι θα το αποφύγω επειδή είμαι οδηγάρα!")
Σε τι να πρωτοαναφερθεί κανείς; Στα "φτιαγμένα" που τα οδηγούν διψασμένοι για αίμα φυγόδικοι και παρανοϊκοί λιγδιάρηδες ή στα αυτοκίνητα τύπου "κοίτα τι μεγάλο που το έχω!" ...
Ο Κ.Καββαθάς έχει εύστοχα αποτυπώσει στα άρθρα του την τραγωδία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους με θλιβερούς πρωταγωνιστές διάφορους συμπλεγματικούς καθώς και την ιδιότυπη σχέση του Ελληνα με το αυτοκίνητο (www.kavvathas.gr). Παραθέτω ένα απόσπασμα:

Αυτό που με κάνει να φέρνω στο νου το «είπανε της γριάς να... κι αυτή το...» είναι το γεγονός ότι η Ελλάδα γέμισε τεράστια, ενεργοβόρα, ανασφαλή (λόγω βάρους και, στις περισσότερες περιπτώσεις, κακών αναρτήσεων) αυτοκίνητα, τα οποία οδηγούν άνθρωποι που στην πλειονότητά τους δεν υπολογίζουν κανέναν και τίποτα. Η δουλειά μου μου επιβάλλει να οδηγώ ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που παίρνουμε στους 4Τ. Κάθε μέρα κι ένα διαφορετικό μοντέλο. Αυτό μου επιτρέπει να παρατηρώ τις συμπεριφορές των οδηγών. Με το Panda, με αντιμετώπιζαν σαν κατώτερη μορφή ζωής. Με την BMW 645CSi, ήρθαν τα πάνω, κάτω. Ο δρόμος άνοιξε σαν τη θάλασσα στη γνωστή παραβολή της Παλαιάς Διαθήκης και μόνο ένα «φτιαγμένο» Civic ξεπέρασε τα 240 χ.α.ώ. για να «μου δείξει». Θα μπορούσα να τον έχω «πατήσει», αλλά εκείνος πήγαινε για κόντρα κι εγώ για να πετάξω αεροπλάνο, γι’ αυτό αποφάσισα ότι τον έχω χεσμένο, όπως όλα τα συμπλεγματικά άτομα που τρομοκρατούν τον κόσμο με τα συναρμολογούμενά τους. Δε θα σταματήσω να λέω ότι οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστες και πως, αν κάποιος θέλει να βγάλει το άχτι του, τα απωθημένα του, να δείξει τι «οδηγάρα» είναι, δεν έχει παρά να πάρει αγωνιστική άδεια, να φορέσει φόρμα, μπαλακλάβα, κράνος και γάντια, και να λάβει μέρος σε αγώνες. Τα υπόλοιπα, εκτός από πολιτική αφασία και άγνοια της σωστής οδήγησης, χαρακτηρίζονται από αισθητική φανοποιού της δεκαετίας του ’60, κάτι που είναι... χειρότερο απ’ όλα τα προηγούμενα.

http://www.kavvathas.gr/show.php?cat_id=146&page_id=618

57 σχόλια:

benigut είπε...

Δεν είχαμε, δεν έχουμε και δυστυχώς δεν θ' αποκτήσουμε ποτέ μας παιδεία. Αλλά πως να το κάνουμε, η μετάβαση από τον αραμπά στο range rover και την porsche είναι επώδυνη! Δείχνει κανείς την ποιότητα του κι αυτό προβληματίζει αυτούς που έχουν ποιότητα ή απλά είναι χορτάτοι!

Constantinos είπε...

Xρόνια τώρα καλά τα λέει ο Καββαθάς (όπως και ο Μπαζίνας) αλλά ποιος τον ακούει...

Κωλοέλληνες...

chic in greek είπε...

Ένα από τα πράγματα που εντυπωσιάζουν τους ξένους που έρχονται στην Ελλάδα είναι το πλήθος των πολυτελών αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους και φυσικά ο τρόπος οδήγησης. Και προφανώς αυτός είναι και ο σκοπός των ιδιοκτητών των αυτοκινήτων αυτών. Να εντυπωσιάσουν, τους ξένους, τους γείτονες, τους συγγενείς τους συναδέλφους, τις γκόμενες και γκόμενους, τους αλβανούς ... κάποιον τέλος πάντων.

Είναι αλήθεια ότι η χρησιμότητα των ταξιδιών δεν είναι τόσο η αναψυχή και ξεκούραση όσο η συσσώρευση εμπειριών και παραστάσεων. Έτσι διαπίστωσα ότι στην Γεωργία, με το ελάχιστο κατα κεφαλήν ΑΕΠ, κυκλοφορούν στους δρόμους απείρως περισσότερες mercedes και λοιπά αναλόγου πολυτέλειας τετράτροχα από ότι στην πλούσια Δανία. Επίσης ότι στο Κάιρο είναι πολύ 'μάγκες' οδηγοί (σύμφωνα με τα ελληνικά πρότυπα). Τι θέλω να πω? Ότι αν μπορούσαν να τα δούν αυτά οι επιδειξιομανείς συμπολίτες μας ίσως να αναπροσάρμοζαν τη συμπεριφορά και τις αξίες τους σε πιο ευρωπαικά και πολιτισμένα πρότυπα.

Unknown είπε...

Κι όμως
Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση .
Για μένα τουλάχιστον , το φταίξιμο είναι 99% στο κράτος .
Και εξηγούμε .
Από την μέρα που παίρνουμε το δίπλωμα οδήγησης , όλοι μας , ΜΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ , μαθαίνουμε , εκπαιδευόμαστε είναι πιο σωστό , να γράφουμε στα παλαιότερα των υποδημάτων μας , τη σήμανση των δρόμων .
Ταμπέλες στην εθνική οδό , ξεχασμένες κατά πάσα πιθανότητα από το έπος του 40 που σε ενημερώνουν ότι το όριο ταχύτητας είναι 30km , ενώ μπροστά σου βλέπεις χιλιόμετρα χιλιομέτρων άδειο δρόμο 3 λωρίδων κυκλοφορίας .
Ο Καββαθάς που επικαλείσαι Poupsi έκανε τη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη πριν από κάποια χρόνια ,κινούμενος με αυτοκίνητο και υπακούοντας στην σήμανση , σε 14 ώρες όταν το λεωφορείο την ίδια εποχή έκανε 6:30-7 ώρες .
Ταμπέλες ξεχασμένες και βαλμένες κατά πάσα πιθανότητα από τον Κολοκοτρώνη που προειδοποιούν για συνεχείς επικίνδυνες στροφές , σε τεράστιες ευθείες .
Ταμπέλες για δεξιές στροφές σε δρόμους που στρίβουν αριστερά, για αριστερές στροφές σε δρόμους που στρίβουν δεξιά κ.ο
Αυτά είναι τα πιο ανώδυνα γιατί εχω δει και χειρότερα . ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ .
Τεράστια ευθεία ταχείας κυκλοφορίας (Χαλκιδική – Θεσσαλονίκη) που ξαφνικά ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ βυθίζετε με κλίση 10μοιρών και ταυτόχρονα ανεβαίνει με την ίδια κλίση. Αν με λίγα λόγια κάποιος δεν το γνωρίζει το σημείο μπορεί εύκολα να κάνει άλμα και να καρφωθεί απέναντι .
Οδηγοί 80 και άνω που δεν θα έπρεπε ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ να κρατάνε τιμόνι να ταξιδεύουν στην αριστερή λωρίδα με 50-60 χιλ. αναγκάζοντας τους υπολοίπους να προσπερνάνε από δεξιά .
Αν είσαι πίσω από το τιμόνι τέλος πάντων , είναι σίγουρο ότι θα δεις πάρα πολλά . Το μόνο που δεν θα δεις είναι το κράτος να σε προστατεύει .
Γι αυτό costantine μην λες κωλοέλληνες , να λες κωλοκράτος .
Αν κάποιος έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα καλό αυτοκίνητο μπράβο του . Για μένα καλά κάνει και αυτόπροστατεύεται . Αν το κάνει για τη μόστρα και πάλι μπράβο του γιατί αυτόπροστατεύεται έστω και αν δεν το καταλαβαίνει.
Όπως και να έχει , είναι καλύτερα να προσπαθεί κάποιος να τον φτάσει από το να προσπαθεί να του πει να αγοράσει μια σακαράκα για να μην χτυπάει στο μάτι .

Constantinos είπε...

Και κωλοκράτος, οκ, αυτό δεν σημαίνει ότι εμείς, ως πολίτες και οδηγοί, δεν έχουμε μεγάλο μερίδιο ευθύνης. Ξέρουμε πού ζούμε, οφείλουμε να δρούμε αναλόγως.

Το θυμάμαι του Καββαθά το Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

chic in greek είπε...

Να σας πληροφορήσω ότι η τουρκακρατία έχει τερματιστεί εδώ και πολλά χρόνια, συνεπώς το κράτος δεν αποτελείται από κάποιους ξένους βάρβαρους κατακτητές. Άρα υπάρχει κωλοκράτος επειδή υπάρχουν οι κωλοέλληνες οι οποίοι είναι και πλειοψηφία.So simple.

Το θέμα είναι ότι αν σοβαρευτεί το κράτος να δούμε σε πόσους θα αρέσει αυτό. Γιατί αν αποφασιστεί ότι η μέγιστη ταχύτητα σε όλη την επικράτεια δεν θα ξεπερνά τα 120 χλμ/h (όπως στις περισσότερες ευρωπαικές χώρες εκτός Γερμανίας) και ελέγχθεί αυστηρά η εφαρμόγη του ορίου ... τότε που θα κάνει επίδειξη της βλακείας της η ελληναρία?

Unknown είπε...

Θα σου πω guacamole , όπως έχω ξαναπεί πιο παλιά ότι ΔΕΝ υπάρχουν άνθρωποι άμοιροι ευθυνών (εκτός ίσως από κάποιες ιδιαίτερες κατηγορίες , ανθρώπων με ειδικές ανάγκες)
Επίσης θα σου πω ότι αν φτιαχνόντουσαν ειδικοί χώροι (πίστες) όπου θα μπορούσες να τρέξεις με ασφάλεια το αυτοκίνητο σου ,
αν εκτός από εμένα που τρέχω και μου κόβουν τον κώλο όποτε με σταματάνε , σταμάταγαν και τον άσχετο-άχρηστο που καταλαμβάνει το αριστερό διάζωμα και ταξιδεύει με 60 και του κόβανε επίσης τον κώλο για παρακώλυση της κυκλοφορίας , αν έφτιαχναν το οδόστρωμα σύμφωνα με τους θεσπισμένους κανόνες οδοποιίας και τα ήδη υπάρχοντα στάνταρ αν , αν , αν .. κανένας δεν θα είχε πρόβλημα να ταξιδεύσει με 140 ή και 120 χλμ.
Θα έλεγα ότι μάλλον πιο γρήγορα θα έφτανε στον προορισμό του από ότι σήμερα , που ναι μεν ταξιδεύει με 240 σε κάποια σημεία αλλά σε κάποια άλλα ταξιδεύει με 40 ή 50 .
Επίσης όσο ρατσιστικό και αν ακούγεται θα σου πω ότι είναι 100% πιο ασφαλές να ταξιδεύεις με 200 με μια porsche από ότι με 100 με ένα lada της δεκαετίας του 80 ή και του 70.
Και μη μου πεις ότι δεν ισχύει αυτό που σου λέω γιατί θα σου απαντήσω ότι υπάρχουν και δεδικασμένα που με δικαιώνουν .

Constantinos είπε...

Αντώνη, συμφωνούμε απόλυτα.

chic in greek είπε...

antonis, συμφωνώ με ότι λες για τις πίστες οι οποίες θα πρέπει να υπάρχουν ώστε να ξεχαρμανιάζουν όσοι θέλουν να τρέχουν, αν και δύσκολα ο Έλληνας θα έφευγε για πχ από την Λάρισα για να παέι στην Πάτρα για να τρέξει σε πίστα ... να δεις που ο καθένας θα θέλει και μια πίστα έξω από το σπίτι του.

Διαφωνώ με το ότι όσοι τρέχουν υπερβολικά στους δρόμους το κάνουν για να φτάσουν γρήγορα στον προορισμό τους. Στο φινάλε αν αδυνατείς να υπολογίσεις σωστά τον χρόνο που χρειάζεται για να φτάσεις εγκαίρως στον προορισμό σου, το λιγότερο που θα έπρεπε να κάνει μια συγκροτημένη πολιτεία είναι να μην σου επιτρέπει να πλησιάζεις αυτοκίνητο.

Μήπως, λέω μήπως ... ακόμα πιο ασφαλές είναι να τρέχεις και με την πόρσε με 120 (και να πας σε καμιά ερημιά να το πατάς και όχι σε εθνικές οδούς και εντός των πόλεων)

poupsi's garden είπε...

Common sense isn't so common, dear guacamole...

poupsi's garden είπε...

"COMON SENSE? KAI ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ COMMON SENSE? POIOS TO ORIZEI? EGW DEN ANAGVNRIZO KANENA COMMON SENSE. POIOI EISTE ESEIS POY THA MILISETE GIA COMON SENSE. OI FOVI KAI OI ANASFALIES SAS OXURONONTAI PISW APO TO COMMON SENSE. THIMITHITE TI LEI O DIOGENIS O LAERTIOS STOUS 'VIOUS FILOSOFON': “A DOG KNOWS THE PLACES HE IS THROWN FOOD".

Constantinos είπε...

ΧΑ ΧΑ ΧΑ! PARA POLY KALO!
και συνεχιζω:
ELPIZW NA EKSYSA LIGO APO TO LOUSTRO SAS!

CANTOBLE είπε...

poupsi-konstantine xairetismous apo ton cantoble.
min aftothavmazesthai , kapos legetai afto.
i gnosi den epidyknietai alla xrisimopoiite, paragei politismo, thorakizei to atomo ikthika kai to anipsonei,telika kaneis den mporei na vlapsei kanena, paramono ton eafto tou.
thelo na matho tin afdentiki apopsi sas sxetika me kathe thema pou syzitame kai oxi na mou parathetetai tsitata kai kanetai epidiksi.
be your self sta arxaia ellinika

CANTOBLE είπε...

poupsi
o diogenis o laertios?

CANTOBLE είπε...

apo oti diabazo stenaxorieste gia paraviaseis kanonon symperiforas , i logiki einai oti o kathenas tous efarmozei opos katalabainei den yparxei eniaia apopsi, kseri kaneis to giati?
opios mporei apanta

CANTOBLE είπε...

thelo na syzithsoume ligo me tin poupsi gia tin koini logiki ean to mporei kai papsei na katatrivetai me tin af ypsiloy theorisi ton tektainomenon kaime tin eironiki diathesi pou to kanei.
amfivaleis konstantine oti kato apo to loystro tou kat epifasin politismou kribetai i provia tou zoou?
antexete arage alithies?

Constantinos είπε...

Η άποψή μου είναι ότι πρέπει να υπακούουμε στους κανόνες, εφ' όσον μιλάμε για μια κοινωνία ανθρώπων και για ένα δημοκρατικό καθεστώς. Αν δεν μας αρέσεουν, να αγωνιστούμε με νόμιμα μέσα να τους αλλάξουμε. Αλλιώς, ας πάρουμε ένα κουμπούρι και ας καθαρίζουμε όποιον δεν γουστάρουμε.

Κάτω από το λούστρο του κατ' επίφαση πολιτισμού, κρύβεται η προβιά του ζώου. Σωστά. Παρακάτω;

Αντέχω αλήθειες.

CANTOBLE είπε...

telesigrafa konstantine?
contrate social, zan zak rouso, exei poly plaka na min ypakous stous kanones pou kapioi epevalan me to etsi thelo me kat epifasin dimokratikes diadikasies, se mia koinonia dimokratiki den dinate kaneis na epivalei tipota, thimisou ton dikaopoli stous axarneis, mono me ethelontiki symmetoxi mporeis na perimenis to kallitero kai se kathe periptosi den epithimo na zo symfona ma kanones pooy alloi thespisan gia mena ,

CANTOBLE είπε...

yparxei anagki pasa na kataktisoume ena politismo, pou na epitrepei, pera apo tin plaka ,tin dynatotita sto allo na yparxei, opos ayto mporei na ekfrastei, etsi tha thapsoume poly bathia to zoo, oso ligotero probaloume tin atomikotita mas toso perissotero xoro afinoyme gia to allo

Constantinos είπε...

The Bourne Ultimatum, περιπέτεια, δείτε το!

Θα τολμήσω να χαρακτηρίσω την άποψή σου "κολλημένη" και εκτός ουσίας: Εμένα δεν με ενδιαφέρει ποιος θέσπισε τους κανόνες, με ενδιαφέρει αν οι κανόνες είναι "σωστοί"!

Γιατί να θάψουμε το ζώο;

poupsi's garden είπε...

Τον είδαμε, μάνα μου, τον Bourne... Οπως είχαμε δει και τα δύο προηγούμενα (The Bourne Identity-2002 και The Bourne Supremacy-2004)

Constantinos είπε...

Το πρώτο, με τον Ρ. Τσαμπερλέιν το έχεις δει;

poupsi's garden είπε...

A, δεν ήξερα ότι ειναι ριμέικ...Δε θυμάμαι, να σου πω...

CANTOBLE είπε...

konstantine eisai anthropos ton kanonon pou thespizoyn kapioi gia logariasmo sou ?

Constantinos είπε...

Μα δεν έχει σημασία αν τους κανόνες τους θεσπίζουν άλλοι ή όχι! Κοιτάζω την ουσία, για την οποία δεν μου απαντάς.

CANTOBLE είπε...

ti tha pei ousia konstantine ? eimai prothimos na apanatiso kai den to apofevgo.
oi kanones pou alloi thespizoun apo monoi tous einai steritikoi tis eleytherias mou .
sou milisa gia ton dikaiopoli kai nomisa oti katalabes tin ousia,
afou denh to katalabes parakalo na mou peis ti theoreis ousia kai ego eia prothimos na apantiso

CANTOBLE είπε...

oi kanones pou bazoun oi alloi theloun prothimous gia na tous ipakousoun

Constantinos είπε...

Ξεκόλλα από το ποιος βάζει τους κανόνες. Η ουσία είναι αν οι κανόνες είναι "σωστοί". Βέβαια, πρέπει να ορίσουμε το "σωστοί"...

Δεν σου στερούν την ελευθερία (κάποι)οι κανόνες. Δεν είσαι λιγότερο ελεύθερος αν ακολουθήσεις τον κανόνα (που δεν έβαλε κάποιος, αλλά ήρθε μόνος του, ως συνέπεια της λογικής) ο οποίος λέει να γράφουμε ελληνικά στα μπλογκς και στα φόρα, και όχι greeklish!

CANTOBLE είπε...

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΛΗΜΕΝΟΣ?
EINAI SAN NA MIN AKOUS TI LEO , APO TON PROMITHEA DESMOTI " AYTOI ITAN SAN NA AKOYAN KAI NA MIN AKOYAN, SAN NA EBLEPAN KAI NA MIN EBLEPAN ,OMOIA ME SKIES ONOIRON TA PANTA ANAKATA SYGXIZAN ......." SE KATHE PERIPTOSI
I LOGIKI EINAI APOTELESMA SYNTHIKON , TI THA PEI LOGIKI STIN ATHINA TI STIN THESSALONIKI? EDO I LOGIKI DIAFEREI APO GEITONIA SE GEITONIA, KSEKOLA KONSTANTINE "BE REASONABLE" XORIS PLAKA.
EAN SE ENOXLI PES MOY TO POU GRAFO GREEKLISH

CANTOBLE είπε...

K A N O N E S eimai enantion ton kanonon ._

Constantinos είπε...

Είναι λίγο δογματική η θέση "είμαι εναντίον των κανόνων". Η λογική του να γράφουμε ελληνικά αντί greeklish είναι η ίδια, είτε στην Αθήνα, είτε στη Θεσσαλονίκη είτε στην Αετομηλίτσα είτε στο Καστελλόριζο.

Το γεγονός ότι με ενοχλούν τα greeklish, όπως και πολλούς άλλους, έχει "δημιουργήσει" αυτόν τον κανόνα. Αν σε ενοχλεί η λέξη, πέσ'το ευχάριστη συνήθεια.

Και τι σχέση έχει το απόσπασμα από τον "Προμηθέα Δεσμώτη";

CANTOBLE είπε...

τιποτα δεν με ενοχλει ola mporo na ta katanoiso, gia ala milo gia ala apantas, sorry.
i logiki mou pou se enoxli, simainei oti den eisai se thesi na me apodexteis opos eimai, skepsou to ligo.tha katalabeis pios einai dogmatikos, tora to apospasma apo ton promithea se prokalo na diabaseis to biblio,
den milisame gia tin logiki ton greeklish, alla gia tin logiki, se parakalo min ta sygxeeis.
ean enoxlise min apantas, ean epithimis synexise, kati tha matheis parapano apo kapion pou mila , ean eisai se thesi nakous kai na katalabaineis . afto tha ginei ean papseis na zeis me ta stereootypa sou, thimase pou legame gia ton katharo aera, kai esy epsaxnes pou na ton bris stin poli?
o protos kai monadikos kanonas einai: den yparxoun kanones

Constantinos είπε...

Στη συγκεκριμένη περίπτωση η λογική ήταν για τα greeklish.

Για ποιο πράγμα μιλάς και δεν απαντάω;

Δεν είναι θέμα να αποδεχτώ κάποιον όπως είναι, το θέμα είναι να τον καταλάβω!

CANTOBLE είπε...

ta sximata pou xrisimopoio aplonoun ena sxedio kai odigoun se diadromes pou den parakoloutheis , ean den mporeis na me katalabeis zita eksigiseis , aplo einai, alla opos leei kai i poupsi na min platiazoume to thema mas kathe fora.
eimai se kinisi pao pros thalassa gia ouzaki

Constantinos είπε...

Ξαναρωτάω: Για ποιο πράγμα μιλάς και δεν απαντάω;

(δηλ, ζητώ εξηγήσεις!)

Νομίζω ότι εσύ "ξεφεύγεις" λίγο από το θέμα.

Εδώ παραγγείλαμε μπριζολίτσες και κεμπάπ!

CANTOBLE είπε...

den eipa oti den apantas alla astoxeis , allo to thema opos to ektheto se allo epipedo i apantisi sou.
genika ola osa grafo prosferonte gia "anagnosi kai peran tou orizontos"
konstantine ta apla epipeda pragmata katastrefoyn tin georgrafia kai den exoume anaglyfo. genika prepei na blepoume to dasos kai oxi to dentro.
paradeigma otan eggrapsa ta aitia ton pragmaton anazitate ta prota. kalimera a a a a

CANTOBLE είπε...

san gnisios para thin allos ,katoikos protimo ta thalasina apo ta kreatika ,xoris afto na simainei oti den timo kai ta kreatika,alla zito i thallassa to xeimona to bouno to kalokairi

Constantinos είπε...

Έγραψες για την αιτία των πραγμάτων, αλλά έμεινες στην γενικότητα.

Κι εγώ προτιμώ στη θάλασσα να τρώω κοντοσούβλια!

CANTOBLE είπε...

KONSTANTINE me apogoitevis ti eidiko sizitousame kai emeina sto geniko? otan tha dimiourgithi i anagki kathe fora tha sou leo pou kata tin gnomi mou astoxeis.
tora sti thalassa kontosouvlia kai sto vouno astakous einai yperoxa

CANTOBLE είπε...

otan leo ta aitia ton pragmaton anazitate ta prota, einai poly sygkekrimeno kai oxi geniko i' afirimeno.
den einai kan i aitia i' i aformi gia na ginei kati alla, i anagki na ginei, to kinoun aitio..

Constantinos είπε...

Εδώ συζητάμε για τη συμπεριφορά των ελλήνων και τα τροχαία. Όταν λες "Αναζητήστε την αιτία" είναι γενικό (και προφανές). Όταν λες ποια κατά τη γνώμη σου είναι η αιτία, τότε συζητάμε.

Πέστροφες στα βουνά!
Στη "Λιθαρίτσα", στα Γιάννενα!

CANTOBLE είπε...

LITHARITSA poly kalo, xontro kreas stous ligkiades A !!!!!!! kai apisteyti thea.
ti odigei sta troxaia? ma i logiki oti o kosmos mas anikei ,i proboli tou ego enanti tou emeis , poses fores to exoume pei? ti tha pei paideia ? an den einai i gnosi kai i apodoxi ton dikaiomaton tou allou kai kata synepeia o prosdiorismos tis dikis mas thesis? an to katalabaineis kalos, an theleis diefkriniseis ,pali kalos ,ean diafoneis ,akoma kallitera, gia na ginei diallogos.
na thimase oti milame gia paideia kai oxi gia gnosi, diladi apothikeysi pliroforion me poikilous skopous, p.x na bgalo xrimata ,na pouliso mouri, na dioikiso ton kosmo,klp,

Constantinos είπε...

Τώρα μιλάς συγκεκριμένα και τα λες καλά.

Μια διαφωνία: Η προβολή του εγώ δεν είναι απαραίτητα κακή. Όταν, βέβαια, συνοδεύεται από ανασφάλειες και συμπλέγματα είναι χείριστη.

CANTOBLE είπε...

h proboli toy ego einai panta kaki giati den dimiourgei politismo, apla epithimi na kataktisi olo to xoro allios den ypiretite. i tapinosi tou ego einai i aparetiti synthiki gia na synyparxoume, alloste ti allo kanoume apo to paraxoroume xoro ston allo gia na synyparxoume, allios tha zousame monoi mas, pragma pou kanoun polloi apo emas opou mesa sto skliro kelyfos toy ego tous zoun sto diko tous kosmo .
a!!!! ego ta elega panta kala

CANTOBLE είπε...

i apopsi oti mono ego exo dikaomata apo moni tis einai problima complex pou les

Constantinos είπε...

Δεν είπα ότι μόνο εγώ έχω δικαιώματα!

Επίσης, το να μην υπακούω σε κανόνες είναι μια προβολή του εγώ, έστι δεν είναι;

(Ασυνεπή σε βρίσκω!)

CANTOBLE είπε...

BRE KONSTANTINE milo genika ,den anaferome se esena ,o egoistis den anagnorizei tipota ektos toy ego tou ,otan afini xoro stous allous, to kanei giati den mporei na kanei allios,otan paraxoreis xoro stous allous ,apla periorizeis to ego sou, pou einai kataktiko, allios den yparxei, den einai katanoito afto?
den ypakouo se kanones einai kai afto aplo ,einai proboli tou ego tou allou i' proboli tou yperego, ENO I APODOXI KANONON apo emena, san domiko stoixeio tou xaraktira mou , den den einai to idio, afou i apodoxi apou merous mou tis etairotitas san zotiko stoixeio tis yparkseis mou,periorizei to ego mou. me liga logia ean apodexto oti xoris ton allo den yparxo, afto einai amesos periorismos tou ego synidita ,einai anagennitikos thanatos.

CANTOBLE είπε...

skepsou kai defteri fora tin apantisi sou,i asynepeia den einai xaraktiristiko mou.

Constantinos είπε...

(Χμ, ίσως δεν το έγραψα καλά, κι εγώ γενικά μιλώ.)

Κατ' αρχάς, τι θα πει αναγεννητικός θάνατος;

Το εγώ σου έχει χώρο. Οι άλλοι έχουν χώρο. Το θέμα είναι να υπάρχει ισορροπία.

Δεν σε καταλαβαίνω, τι εννοείς με την λέξη εταιρότητα;

Υπάρχω χωρίς τον άλλο ή όχι;

Δεν έγραψα για άκριτη αποδοχή κανόνων. Είπα ότι η θέση "εγώ δεν υπακούω σε κανόνες" είναι ξεκάθαρη προβολή του εγώ!

CANTOBLE είπε...

konstantine ta erotimata me tin
seira
1)o eaftos mas einai ena synolo to opoio se kathe allagi apopsis ofilei na pethani san afto pou einai kai na anastithei san mia kainoyrgia ontotita afou tha einai diaforetikos ,prospathei na ftasei stin teleiotita mesa apo mia seira anagenitikon thanaton, to edosa oso piuo apla mporousa.
2)stin zoi tis enotitas ,ek ton panton synistatai to ena kai ek tous enos ta panta , apolytos diakrita, me to diko tous xoro, giati allios den ifistante. i isoropoia einai loipon statheri, giati kanena den einai, oyte se thesi astathous , oute adiaforis isorropias, giati kanena den tinei na katalabei to xoro tou allou.
3)ETAIROTITA, I ALLI APOPSI, oxi i dxikia mas ,i diaforetikh matia, o allos anthropos.
4) fantasou na eisai monos epi tis gis , enanti tinos eisai o konstantinos yparxeis kai ifistasai san ego ,monon otan YPARXEI O ETAIROS kai aftos einai aparetitos gia na yparxeis allios eisai "ou tis" kata ton omiro diladi kaneis.
5) oti kanonas elthi apo "ekso", den apotelei meros tou ego sou ,tis domis tis prosopikotitas sou, alla einai stoixeio diforetiko apo esena kai den oikodomi prosopikotita , pou mas odigei se mia ithiki teleiotita ikani na mas ensomatosi sto ena.

Constantinos είπε...

Μια στιγμή, διότι ξεφεύγουμε. Καταλαβαίνω τον ορισμό σου, αλλά ο εαυτός μου, όπως ό,τι υπάρχει είναι ένα σύνολο ατόμων και μορίων. Ακόμα και ο εγκέφαλός μας είναι, απλά, μια πολύπλοκη μηχανή. Ο κόσμος είναι ένας, δεν υπάρχει τίποτα μεταφυσικό / παραφυσικό / πνεύμα / και άλλα τέτοια φαιδρά.

Η αντίληψή μας για τα πράγματα είναι περιορισμένη.

Η προσωπικότητα είναι μια άλλη ιστορία (για άγρια θηρία, μια τρελλή ταλαιπωρία. Θέλει κότσια αντοχή και φασαρία /
Και προετοιμασία για να γίνει το κακό).

Τι θα πει ενσωμάτωση στο ένα; Ποιο ένα; Το ένα ένα τέσσερα; Το ένα και να καίει; Το ένα το χέλι, Δώνη; (κατά το γνωστό ανέκδοτο) ;

CANTOBLE είπε...

me taposes, me afises afono, kai ego pou nomiza......sxetika me ton eayto sou , eisai ena rompot pou leitourgei sti basi tis anaparogogis tou gonidiou , diladi eisai to meso tou gonidiou gia na ginei ena allo gonidio.
den milisa gia fysika parafysikja metafisika pneyma k.l.p. esy bebaia exeis poly pira gia na ta aporripteis.
an den katalabaineis pio einai to ena theleis proponisi,ean to geliopoiois kaneis lathos.i gnosi mas gia ta pragmata einai periorismeni,parola afta exeis apopsi gia pragmata pou den katexeis kai ta les astia.
thelei pragmatika kotsia gia na domisis prosopikotita.
genika omos thelei prospatheia thelisi kai fantasia na pas ena bima mprosta

Constantinos είπε...

Ναι, αυτό είμαστε, αναπαραγωγή γονιδίων.

Απορρίπτω ό,τι δεν έχει επιστημονικά αποδειχθεί μέχρι τώρα.

Και δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το ένα, και θέλω προπόνηση διότι έχασα άχαστο γκολ σε κενό τέρμα και με βρίζανε μετά...

CANTOBLE είπε...

oti exei apodixti epistimonika simera tha allaksi ayrio giati entometaksi tha exei egkatastathi nea gnosi,thimisou tin dialektiki sxesi, thesi, antithesi, synthesi,kai oti i simerini thesi ,einai arnisi palaioteris thesis.
to ena! aftos o kosmos, o mikros, o megas, odysseas elitis " aksion esti"
mia erotisi, pia einai i gnomi sou, to sympan einai apira mikro i apira megalo?
mia defteri erotisi oso astia kai ean fainetai, yparxei keno sti fisi? pia einai i enia tou kenou?
afou milame epistimonika as skeftoume epistimonika

Constantinos είπε...

Νυν νυν το μηδέν!
Ε, και;

Δεν είναι απαραίτητο ότι θα αλλάξει αύριο, δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι. Αλλά μέχρι να αλλάξει, αυτό θα είναι. Διότι δεν μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι του κατέβει και να δεχόμαστε ότι μπορεί να είναι έτσι. Ε, δεν είναι, πώς να το κάνουμε;

Μα τι θα πει άπειρα μικρό και άπειρα μεγάλο; Η τωρινή άποψη είναι ότι το σύμπαν διαστέλλεται και είναι πεπερασμένο. Το 60% του σύμπαντος είναι σκοτεινή ύλη, δηλαδή ύλη η οποία δεν ξέρουμε ακόμα τι είναι.

CANTOBLE είπε...

to miden einai megethos asilipto den einai aniparksia, thimisou tin eksisosi miden kai apeiro=1.
den leei o kathenas oti tou goustarei,
ta panta rei panta xorei kai ouden menei kata ton skoteini irakleito.
i skotini yli , skepsou oti einai pikni energeia,
oso gia to sympan fantasou ti floga tis fotias kai pes mou ean exei megethos i' sxima ,para mono stigmiaia,
episis pes mou ti gnomi exeis gia tin enoia apeiro ,pos to fantazesai?

CANTOBLE είπε...

apantisi?