Ούτε ένα πρόγραμμα της προκοπής στην τηλεόραση. Διοτι προφανώς οι ιθύνοντες των καναλιών είναι πεπεισμένοι ότι η συντριπτική πλειονότητα των Ελλήνων κάνει όλα τα παραπάνω τέτοια μέρα... Φανταστείτε ότι η εκπομπή του Χαρδαβέλλα φαντάζει...όαση μπροστά στα άλλα. Περί εξωγήινων τεχνολογιών ο λόγος...Κι όχι, δεν έχω Nova. Ευτυχώς όμως έχω dvd. Γκρρρρ...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
41 σχόλια:
as analogistoume ti tyxi mas epifylasoun oi kratountes, probata!!!!! kai i siopi ton amnon tha akougete thorivos ekofantikos, mprosta stin pneymatiki sigi pou mas epivaloun. filakes grigorite
Μα καλά, περιμένεις από την τηλεόραση να δεις κάτι καλό;
Άσε που το Σάββατο βράδυ είχε τον αγώνα Ελλάδα-Βοσνία!
Τελικά, έσπασαν οι κώδιξες επικοινωνίας με τα ΑΤΙΑ?
Πάντω η παρατήρηση σωστή. Μαζευτήκαμε φίλοι σε σπίτι για τον αγώνα, μετά δεν είχε τίποτα. Είδαμε το Stranger than fiction σε ντιβιντί, ενδιαφέρον.
Να πάτε να δείτε το Hot Fuzz. Βρετανικός κινηματογράφος στα καλύτερά του!
Cantoble, μου ακούγεσαι επηρεασμένος από τον ...Μπαζίνα!
EPIREASMENOS apo ton mpazina? oxi asfalos, o kathenas exei apopsi gia oti symbanei giro tou kai to krinei simfona me ton bathmo tis antiliptikotitas tou, kai o mpazinas to idio , opos ego , opos esi klp.
symbainei ksereis na yparxei dimosiopoiimeni sofia, stin opoia prospatho na exo prosbasi (stis piges tis sofias enoo,)elpizo kapote na anaptixtho toso poli ,
prin pethano fisika, oste na parago kati prototypo kai ego, oste na proothiso tin skepsi ligo parapera.
anagki pasa kai bia megisti.
meta timis
cantoble
ksereis kai sto gipedo pao kai tileorasi blepo, sto metro pou den meblaptei, kai sta tabarnakia pao ,kai genika prospatho na ziso oso ginetai kallitera ton mataio touto Bio!!!!!!
to na skeptomai bebaia einai kati pou me boitha na ziso kalitera kai oxi xidaia san zoo, eite eleftheras boskis , eitai stablismeno, i idiotita tou zoou metraei ksereis, me liga logia prospatho na gino anthropos kai meta kalliteros anthropos, petixainontas tin ithiki kataksiosi kai me afti na katanoiso kai na entaxtho,prothimos gia kathe eksigisi .
Ελπίζω να είσαι Ολυμπιακός! :-)
Σαφώς όλοι μας διαβάζουμε και σκεφτόμαστε, από πολλά επηρεάζεται η σκέψη και οι απόψεις μας.
Σαφέστατα όλοι προσπαθούμε να ζήσουμε καλύτερα.
Πού θέλεις να ενταχθείς;
OLYMPIAKOS OS OS OS OS asfalos kai logo peiraia bebaia,den arkei na diabazeis alla prepei na meletas ,na kataktas nees theseis,na diamorfoneis to xaraktira sou ," mesa apo mia seira apo anagennitikous thanatous"opos exoume pei ,egkathistontas ti nea apopsi ston kosmo, i sotiria sou exei na kanei me mia diarki prospathia katanoisis tis simpantikis sofias pou se perivalei" tin endelexia pou leme" meros tis opoias eisai kai esy kai prepei gia to logo afto na zeis kata fisi kai na akolouthis tous rithmous pou i anagki epivalei" o logos" kai oxi para fisi,diamorfose tis sinthikes, oste na eisai armonika entagmenos sto sinolo , "milisame gia kanones kapote"kai oxi na apoteleis ektroma pou i fisis tha to apovalei .
zise loipon tin zoi tis enotitos , " exoume ta enopoiimena pedia, tin enopoiisi ton themeliodon dinameon klp"
perimeno antiriseis, kai na ginei katanoito, afto me boitha na ziso kallitera,skopos tou anthropou, na xari pasas tas imeras tis zois tou, dioti afto monon exei,
kalimera
Eκεί που πάω να συμφωνήσω μαζί σου, μου τα χαλάς!
Ας ξεκινήσουμε από το τέλος: Σκοπός είναι να χαιρόμαστε τη ζωή μας, έτσι ακριβώς είναι.
Διάβασμα, μελέτη, σωστά τα λες. Προσπάθεια κατανόησης, επίσης.
Αλλά αυτά με τους αναζωογονητικούς θανάτους, τα περι σωτηρίας (να σωθούμε από τι; Θρησκευτική ενοχική νοοτροπία) τι τα θέλεις;
Και τι θα πει να εγκαταστήσεις νέα άποψη στον κόσμο;
ax konstantine pragmatika mou ta xalas. pia thriskeftika? , den milisa gia anazoogonitikous thanatous, alla gia anagennitikous,pies enoxes? den iparxoun teties oute xriazonte.
den epithimo na egkatastiso nea apopsi ston kosmo ,ti airetika pragmata einai afta?
otan milisa gia to spilaio afto enoousa, oti ean gnorisis mia alithia ,exeis xreos na tin kaneis gnosti stous ipoloipous kai na prospasthisis na tin kaneis koino ktima " res publicum"oxi tin diki sou apopsi alla tin alithia tou kosmou, otan o kosmos gnorisi tin alithia tote tha sothi giati i alithia litronei opos einai gnosto.
o iperoxos irakleitos kati leei sxetika me tis alithies kai ton tropo pou leitoyrgei o kosmos.
eimai enantion kathe sklaBias to exo grapsi polles fores .
"diamorfose tis sinthikes, oste na eisai armonika entagmenos sto sinolo , "milisame gia kanones kapote"kai oxi na apoteleis ektroma pou i fisis tha to apovalei .
zise loipon tin zoi tis enotitos , " exoume ta enopoiimena pedia, tin enopoiisi ton themeliodon dinameon klp" sto eggrapsa ligo prin diabase
prosektika osa grafo.
theloume na eimaste eytixeis pos tha ginei afto? ean den eimaste se katastasi apolitis isoropoias mes stin kosmiki soupa pos tha leitourgisoume armonika ? to na gineis eftixis einai mia koubenta, as prosdiorisi o kathenas ti enooi legontas thelo na eimai eftixismenos
Λες για σωτηρία, ξαναρωτάω από τι;
Αναγεννητικούς θανάτους; Το εξήγησες, αλλά δεν συμφωνώ.
Εσύ έγραψες ακριβώς: "egkathistontas ti nea apopsi ston kosmo".
Ευτυχία είναι ένα και μοναδικό πράγμα: Να κοιμάσαι ήσυχος το βράδυ.
(πεθερός μου και πατέρας ενός φίλου μου, 73 και 76, πέσιμο, κατάγματα, εγχειρήσεις, κωλογιατροί, το πρωί στη Βούλα έδωσα δύο μονάδες αίμα, το μεσημέρι έτρεχα στο ΚΑΤ για να δώσω κι άλλο διότι δεν είχανε 0+ (κωλοέλληνες, έχουμε τους λιγότερους εθελοντές αιμοδότες) και έπρεπε ο άνθρωπος να εγχειριστεί, χάλια μαύρα παντού, κωλονοσοκομεία, κωλοχώρα... Το καλό είναι ότι έδωσα αίμα στο δίμηνο διότι αιματοκρίτης 50, είδες πούπσι οι Άλπεις; )
mperdeveis to eikoniko me to pragmatiko, to koinoniko me to fisiko, to asimanto me to simantiko.
yparxoyn para poly poy koimounte isisxa to bradi, o oros eytixia einai ligo poliplokos .
ola ayta ta kolo xora kolonosokomia...klp, pious aforoun?
tous allous ?
afou se niazei monon o eaftos sou, pos mporeis na paraponise giati kai oi alloi niazonte mono gia ton eafto tous?
to na prosfereis sto sinolo einai ypoxreosi den einai paraxorisi, min to paizeis kritis kai af ipsilou paratiritis , eisai melos aftis tis kolokoinonias kai esy , den exeis erhei apo allo planiti, ara eisai ipefthinos kai mallon apo tous kyrious ypefthinoys gia tin katastasi stin koloxora , giati anaparageis diarkos to montelo aytis tis kolokoinonias.
ara exeis ypoxreosi na diorthosis ta kakos keimena tou kosmou,ma prota apo ola ton eafto sou, na paithaneis san afto pou eisai kai na anagennithis me tin nea apopsi,
etsi mesa apo mia seira anagennitikous thanatous tha exeis allaksei ton eafto sou kai kata synepia ton kosmo, exeis xreos.
ma tora sobara den katalabaineis ti tha pei anagennitikos thanatos?
Γιατί, ξέρεις κάπιοιον που να μην τον νοιάζει ο εαυτός του;
Κριτής είμαι, προσφέρω στο σύνολο όσα μπορώ, πολύ σωστά λες ότι είναι υποχρέωση και όχι παραχώρηση να προσφέρεις στο σύνολο.
Αλλά γιατί είμαι από τους κυρίως υπέυθυνους;
Δεν υπάρχει εικονικό και πραγματικό.
Όχι, δεν πεθαίνεις. Αλλάζεις. Μόνο ένας θάνατος υπάρχει, ας μην παίζουμε με τις λέξεις, εννοούμε (μάλλον) το ίδιο πράγμα.
asfalos einai sxima o anagennitikos thanatos, alla perigrafei safos to deon,
o eaftos mas xoris ton allon einai kaneis,
den yparxeis xoris ton allon eisai "ou tis" symfona me ton theio Omiro,
eisai monadikotita paei na pei teras,
D E N Y P A R X E I S X O R I S T O N A L L O N,
einai safes se opoion thelei na katalabei.
koubalame olo ton kosmo stin plati mas, diabase to zaratoustra tou nitse, tin askitiki tou kazantzaki,klp , an kai sixainome na katafevgo sto sofous tis istorias gia na stirikso tuin thesi mou.
o kosmos pou zoume einai psevdesthisi alli einai i alithia , oi ateleis aisthiseis mas einai adynato na erminefsoun tin pragmatikotita .
ksekola apo tis etiketes
ta stereotypa boithane tous atalantous kai tous elleimatikous xaraktires na ekfrasthoun , esy den miazeis gia tetios.
kritis den mporeis na eisai ,kaneis den to dikaioute, eimaste to meros kai oxi to olon , min asxolise me tin koinoniki symperifora ton anthropon , einai asteiotita na dogmatizeis sxetika,kai to katalabaineis fantazome?
Υπάρχεις και χωρίς τον άλλον, απλά λίγο διαφορετικά.
Όλοι δικαιούμαστε να κρίνουμε (με προσοχή και επιφυλάξεις ως προς το ορθόν της κρίσης μας) και όλοι κρινόμαστε.
Ο κόσμος που ζούμε δεν είναι ψευδαίσθηση, είναι η μόνη και μοναδική πραγματικότητα, αυτό είμαι υποχρεωμένος να δεχθώ μέχρι κάποιος να μου αποδείξει κάτι άλλο. Βασικές αρχές του ορθολογισμού.
Δεν μίλησα για στερεότυπα, ούτε είμαι δογματικός.
Γιατί να μην ασχολούμαι με την κοινωνική συμπεριφορά;
konstantine exeis idea apo fysiki?
i' kata to dokoun mperdeveis tis entiposeis sou tin imimatheia me pragmatikotites adirites, kai parageis soupa pou den trogetai?
polles fores eipa ti enoo me to "ou tis" alla den theleis na to katanoisis, xamenos kopos na prospatho,
to orthon tis krisis mas pios to kathorizei?
sxetika me tis arxes tou orthologismou ,gia psaxto kalitera?
den dogmatizeis alla i"moni kai monadiki" pragmatikotita ti allo einai? apo fysiki poly makria.
ti na sou apodeikso me opia fysiki theleis ?
"i moni kai monadiki" pragmatikotita eisai esy fantazome.
min asxolise me tin koinoniki symperifora ,den apodeikniei tipota, diaferei apo topo se topo kai kata xronikes periodous, akoma einai to asymanto,den einai pragmatikotita alla koutsompolio
Σούπα δεν παράγω, αλλά φτιάχνω ωραία cookies με σοκολάτα.
Ακριβώς επειδή ξέρω δυο τρία πραγματάκια από φυσική, μιλάω για την πραγματικότητα. Εσύ λίγο μπερδεύεις τα πράγματα με τις σπηλιές του Πλάτωνα και τις ψευδαισθήσεις.
Πάρα πολλοί παράγοντες επηρεάζουν το όποιο "ορθό" τις κρίσης.
Η κοινωνική συμπεριφορά diaferei apo topo se topo kai kata xronikes periodous, όπως σωστά λες, μα δείχνει κάποια πράγματα.
PSEVDAISTHISI einai i zoi mas psevdesthisi, oso kai ean den theleis na to katalaveis,ean den katalabaineis ti tha pei pragmatikotita ,skepsou to eksis gia pia pragmatikotita milame , tin dikia mou tin dikia sou tou allou? se periptosi pou theloume na epivaloume tin diki mas apopsi san sosti gia pes pou pos tha to eleges afto?
den mperdevo kati ean diafoneis me ton platona pes to,MONO BALE SE SIZITISI TIS THESEIS SOU min mou les tora pragmatikotita ,logiki ,klp, ektheteis tin noimosini mas,
to ortho opos eipa gia pion? min ksexnas na to diaxoriseis p.x ortho gia emena , katalabes? afto den einai dogma gia olous , mono o "theos" to mporei.
meletontas tin koinoniki simperifora kataligeis se diaxronika simperasmata? prototypo.
yparxoun mesoi oroi symperiforas?
poly prototypo.
konstantine nomizo oti ftaixneis soupes etsi kai allios
Δεν υπάρχει απόλυτο "ορθό".
Μια είναι η πραγματικότητα, απλά την αντιλαμβανόμαστε, ίσως, διαφορετικά.
Αυτό δεν είναι η δική μου άποψη, είναι η πραγματικότητα!
(σε σοφιστείες θα καταλήξουμε, μου φαίνεται...)
Όσο για την κοινωνική συμπεριφορά είπα ότι δείχνει κάποια πράγματα, δεν μίλησα για διαχρονικά συμπεράσματα, ούτε για μέσους όρους.
MPERDEMA, KONSTANTINE MPERDEMA, den yparxei apolita ortho kai tin alli stigmi orthologismos, ti na po, ean einai mia i pragmatikotita as psaksoume na tin broume me ta katalila ergalia, oxi na theoroume ta dika mas gnostika ergalia san ta kalitera , tha to anaptisksoume to thema en eftheto.
ti tha pei sofisties , apantise mou se parakalo ti proigite i skepsi i' i praksi?.
i koinoniki symperifora den einai stathero simeio anaforas, afou einai diaforetiki,analoga ton topo kai ton xrono ,alla kai tin sigkekrimeni koinonia.
MPERDEMA, KONSTANTINE MPERDEMA, den yparxei apolita ortho kai tin alli stigmi orthologismos, ti na po, ean einai mia i pragmatikotita as psaksoume na tin broume me ta katalila ergalia, oxi na theoroume ta dika mas gnostika ergalia san ta kalitera , tha to anaptisksoume to thema en eftheto.
ti tha pei sofisties , apantise mou se parakalo ti proigite i skepsi i' i praksi?.
i koinoniki symperifora den einai stathero simeio anaforas, afou einai diaforetiki,analoga ton topo kai ton xrono ,alla kai tin sigkekrimeni koinonia.
Mάλλον προηγείται η σκέψη.
Ναι, μία είναι η πραγματικότητα, θέλεουμε τα κατάλλληλα "εργαλεία" για να την "αντιληφθούμε".
Σωστά, αλλά γιατί συζητάμε περί κοινωνικής συμεριφοράς;
ef oson proigite i skepsi, tote afto prepei na kanoume kai oxi na leitourgoume parormitika xoris na skeptomaste.
anaferome stin koinoniki simperifora dioti, esy se kathe anafora sou kaneis logo giaftin, kathe kritiki sou apopsi exei san simeio anaforas tin koinoniki symperifora ton anthropon.
kai tora i pragmatikotita ,
leitourgei ,ifistatai, mas epireazei, kathorizei tin iparksi mas ,aneksartita apo tin theleisi mas,iparxoun leitourgies tou simpantikou sinolou mesa sto opoio koite o anthropos kai tou opoiou tin leitourgia kathorizoun xoris aftos na to katalabainei aisthitika .
afto einai to simantiko kai oxi i kritiki sxetika me tin koinoniki leitourgia ton anthropon
Δεν μπορούμε πάντα να λειτουργούμε χωρίς παρόρμηση. Καλό είναι να αφηνόμαστε στις παρορμήσεις μας μερικές φορές.
Kάποια πράγματα καθορίζουν την γενικότερη άποψη/στάση μας, η κοινωνική λειτουργία των ανθρώπων είναι ένα σημαντικό από αυτά.
afthormita nai kai parormitika i parormitiki drasi omos den einai diki mas apopsi ,alla einai apokrisi se sima pou exoume lavei kai antapokrinetai sto pio arnitiko apo ta arnitika sinaisthimata pou exoyme apothimena ston asinidito i' ston yposinidito xoro .se kathe periptosi gia EMENA i koinoniki leitourgia ton anthropon, einai asimanto megethos kai exo mathei na min apotheono to asimanto enanti tou simantikou.
kalimera
Cantoble, νομίζω ότι πας στα άκρα. Δεν τίθεται θέμα αποθέωσης ασήμαντου. Απλά, να βάζουμε τα πράγματα στη θέση τους. Μεταξύ άσπρου και μαύρου υπάρχουν πολλές αποχρώσεις του γκρίζου.
Ούτε είναι τόσο αρνητική η παρόρμηση, τουναντίον.
akouse konstantine, prepei na pernas ta oria sou gia na matheis pia einai,
otan matheis na ektimas to asimanto san simantiko ,einai adinato na epilekseis to simantiko giati pote den tha matheis pio kai ti einai, ean o xaraktiras ,ta themeliodi shmeia tou einai simantika ,tote tha epibaibaioneis stin kathimerinita sou tin aksia tous kai tha iperaspizese tin iparksi sou .
den tha sou lene tipota oi apoxroseis ,kai tote tha zitas sinexos na peraseis ta oria sou gia na epibaibaiotheis,panta milame gia ta themeliodi gia tin basi tou xaraktira sou, oxi gia tin kathimerinotita tin trivi stin opoia tha dineis tin siamsia pou tis prepei kai tha einai analogi me tin aksia tis,
konstantine ,o efkoloteros dromos na perpatiseis sta bouna, einai apo koryfi se koryfi, alla thelei na exeis makria podia,
d i a l e g e i s
Όσα βουνά κι αν ανεβείτε,
απ'τις κορφές τους θ'αγναντεύετε
άλλες κορφές, ψηλότερες,
μιαν άλλη πλάση ξελογιάστρα
και στην κορφή σα φτάσετε την κατάψηλη,
πάλι θα καταλάβετε πως βρίσκεστε
σαν πρώτα
κάτω απ'όλα τ'άστρα...
Παλαμάς, από τον συγκλονιστικό Δωδεκάλογο του Γύφτου.
Δεν είμαι σίγουρος για όσα λες περί ορίων. Στην αρχή σίγουρα θα περάσεις μερικά, για να τα μάθεις. Όταν, όμως, μαζεύεται η γνώση, ίσως αρχίζει κανείς να καταλαβαίνει τα όρια πριν τα περάσει.
Για τα περί θεμελιώδους βάσης και καθημερινής τριβής, μάλλον συμφωνούμε...
"ΜΑΥΡΗΣ ΜΟΥΛΑΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ", APO TON PRAGMATIKA SYGKLONISTIKO DODEKALOGO TOU GYFTOU , PRAGMATIKA ME SYGKINISES POU TO THIMITHIKES,MA NA THIMASE OMOS OTI KAI TA ASTRA ORIO EINAI.
KATHE FORA POU EXEIS ENA ORIO MPROSTA SOU XREOS EXEIS NA TO PERASEIS NA MIN EXEIS TIN AISTHISI OTI EFTASES,
XREOS EXEIS NA FTASIS OPOU DEN MPOREIS , NA KANEIS OTI DEN MPOREIS,
A... KAI OTAN MILAME GIA KORYFES BOUNON DEN ENEVAINOUME EKEI GIA NA THAVMASOUME TIN THEA.
Ποτέ δεν έχεις την αίσθηση ότι έφτασες.
Άνθρωποι είμαστε, πάντα πάμε για κάτι παραπάνω.
Αν σταματήσει αυτό, ήρθε ο θάνατος.
Μέγιστος ο Καζαντζάκης!
Ν΄ αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω.
Ο κόσμος ακομμάτιαστος και απέραντος!
Όπου τελειώνουν οι στεριές,
τα πέλαγα αρχινάνε!
TOTE POU DIAFONEIS ME TIN ASKITIKI?
KAPSE TIS IDES SOU KAPSE TOUS LOGISMOUS SOU ,OPIOS NOMIZEI OTI ME BRIKE DEN THA ME BREI POTE.
SXETIKA ME TA PELAGA KAI TIS STERGIES:
STI GIINI SFAIRA TI EINAI PERISSOTERO
I THALASSA I' I STERGIA?
Θάλασσα!
Απλά, σχετικά με την Ασκητική, δεν θέλω να είμαι τόσο απόλυτος.
Όποιος έχει βρει τη λύση δεν μπορεί να με βρει.
Όσο σχηματικά και αν εννοεί τον θεό, και μόνο η λέξη με ενοχλεί.
Άλλο αυτογνωσία και αυτοπραγμάτωση και άλλο ψάχνω κάτι άλλο.
I PSEVDAISTHISI, KATO APOTIN THALASSA TI EINAI? O GIINOS FLOIOS KALIPTEI OLI TIN SFAIRA ,ARA DEN TITHETAI THEMA.
TO KEIMENO TIS ASKITIKIS EINAI MISTIKO KAI EXEI DEYTERI KAI TRITI ANAGNOSI,OTAN MILA GIA TO THEO DEN ENOOEI TON THEO OPOS TON ENOEI OLOS KOSMOS,ALLO TO THEIO KAI ALLO O THEOS,THEOI KAI ALLES SAXLAMARES DEN YPARXOUN ,YPARXEI OMOS LOGOS GIA TA PANTA?
OI KATA LEKSI APOTIPOSI TOU XORIOU TIS ASKITIKIS "OPOS EXEI BREI TIN LISI DEN MPOREI NA ME BREI" ME DISKOLEYEI LIGO MIN APOSTIRONEIS OUTE NA AFYDATONEIS TA KEIMENA
TIPOTA DEN EINAI APOLYTO, TO EXOUME PEI AFTO POLES FORES, OLA EINAI THEMATA GIA SIZITISI KAI ANALISI.
Ποια ψευδαίσθηση;
Αν δεν εννοεί τον θεό, θα χρησιμοποιούσε άλλη λέξη. Το θείο είναι στοιχείο. Άλλο θείο δεν υπάρχει.
Δηλαδή πιστεύεις ότι ο Καζαντάκης δεν διάλεγε με πολύ μεγάλη προσοχή τις λέξεις που χρησιμοποιούσε;;;;
Ποια αποστείρωση; Άλλο να ψάχνεις να βεις τι εννοούσε, άλλο να ερμηνεύεις κατά το δοκούν!
Δημοσίευση σχολίου