Κυριακή 19 Οκτωβρίου 2008

Ατλάντα - Αύγουστος 2008

Σε συνέχεια του από 19.8.2008 post περί Ατλάντας (http://poupsigarden.blogspot.com/2008/08/blog-post_19.html), ιδού μερικές φωτό...



Η θέα από το δωμάτιο του ξενοδοχείου μου...

Το ξενοδοχείο μου.

Το εστιατόριο του Glenn Hotel. Το Μαξίμ είναι από τα καλύτερα στην Ατλάντα. Εκεί έφαγα τα περίφημα καβουροπόδαρα ....

... με sauce Μαδαγασκάρης, που βλέπετε...

...αλλά και τα burgers τα τίμησα δεόντως. Δεν είχα και τι άλλο να κάνω στην Ατλάντα, βλέπετε. Από τις οκτώ το βράδυ έπεφτα για ύπνο. Να μην απολαύσω το φαγητό μου τουλάχιστον;

Το Centennial Olympic Par, που είχε διαμορφωθεί για τους Ολυμπιακούς στην Ατλάντα. Τώρα χρησιμοποιείται για βόλτες, υπαίθριες συναυλίες. Όχι, δεν έχει γεμίσει σκουπίδια και όχι δεν έχει παραδοθεί σε ... τραπεζοκαθίσματα κατά τα ελληνικά ειωθότα.




Οι πίδακες νερού είναι πολύ γνωστή ατραξιόν στην Ατλάντα. Πιτσιρίκια αλλά και μεγαλύτερες ηλικίες επωφελούνται από τη δροσερή ανάπαυλα κάθε καλοκαίρι...



Η περιοχή Atlantic Station. Θεωρείται trendy. Εχει εστιατόρια, μπουτίκ, καφετέριες...
Αδιάφορη...
Ρίχτε μια ματία στο κτήριο. Οι υαλοπίνακες που λείπουν καταστράφηκαν από έναν κυκλώνα. Απ'ότι μου έλεγαν ντόπιοι, ήταν κάτι τρομακτικό...
Το συνηθισμένο διάλειμμα με κολατσιό κατά τις 12 το μεσημέρι.

Στο κέντρο της Ατλάντας, εκτός από τους γιάπηδες των γραφείων, κυκλοφορούν πολλοί αφροαμερικανοί μάλλον περιθωριακοί...
Δύο δολλάρια επιπλέον στο κόμιστρο λόγω της αύξησης της τιμής του πετρελαίου.

Ή τα ξενοδοχεία στην Αμερική έχουν μανία καθαριότητας, ή απλά είμαι ... 'τυχερή'. Μετά τη Ν.Υ. και στην Ατλάντα, αντίκρυσα απροειδοποίητα ένα πρωινό ένα μαντράχαλο να κρέμεται μπροστά στο παράθυρό μου...

3 σχόλια:

denangous είπε...

Ότι βλέπω από την πόλη..δεν με τρελλαίνει... Το σίγουρο όμως είναι ότι εγώ... θα είχα γυρίσει υπέρβαρος!!!

poupsi's garden είπε...

Ναι, η πόλη δε λέει πολλά. Το κέντρο της πόλης συγκεκριμένα. Τα προάστια λίγο τα είδα και οκ έχουν άπλα και πράσινο...όχι όμως ιδιαίτερο χαρακτήρα ή στυλ.

Constantinos είπε...

Τα 2 δολάρια να τα πήραν πίσω, τώρα που η τιμή του πετρελαίου είναι χαμηλά;