Παρασκευή 21 Αυγούστου 2009

To Παρίσι όπως το είδα αρχές της άνοιξης...

Ας ξεκινήσουμε λίγο ... εμβληματικά. Λίγο από παλιά Όπερα, λίγο από γκαλερί Lafayette (στο βάααθος).

Πάνω που είχα αρχίσει να συγκινούμαι με το θέαμα, η συντροφιά μου με προσγείωσε απότομα: "Και πας μετά εσύ να καθίσεις και γεμίζεις τρίχα!"
Είναι λίγο θολή αλλά είναι από τις αγαπημένες μου. Μου αρέσει ο συνδυασμός. Η ντελικάτη δεσποσύνη με τα ψώνια της και ο αξιοπρεπής κύριος με κοστούμι επάνω στο ποδήλατο...
Τι θα λέγατε για ένα σνακ;
Έδειχνε συλλογισμένος...
Δε θυμάμαι ποιο πολυτελές ξενοδοχείο είναι...Ίσως το Georges V.

Χαρακτηριστικό παρισινό ...τοπίο (Champs Elysees) και ...

... χαρακτηριστική παρισινή φινέτσα (η αριστερή εννοείται...Τη δεξιά σκωτσέζα την 'κόβω')

Νομίζω ότι είναι η φωτογραφία με την περισσότερη κίνηση που έχω τραβήξει ποτέ...

Κομψός κύριος μετά σκύλου.

Δε θα έπρεπε να του επιτρέπεται η είσοδος στα μουσεία. Αποσπά την προσοχή από τα εκθέματα!

"Eπιτέλους μόνος!" Άμα, παιδί μου, έχεις χιούμορ...! Σε συνοδεύει μέχρι την τελευταία κατοικία! Στο pere Lachaise.
Ο κήπος του Κεραμεικού ή, γαλλιστί, Les Tuilleries.
Το ζευγάρι χωρίστηκε στα δύο καθώς εκείνος είναι καπνιστής και βγήκε να ικανοποιήσει το πάθος του. Που είσαι Παπαργυρόπουλε να δεις τα χάλια τους!!!

Τη Νίκη της Σαμοθράκης γιατί δε τη διεκδικούμε, αλήθεια; Να το σφυρίξουμε στο Σαμαρά μήπως;

Αυτό δεν ξέρω τι μάρκα είναι αλλά με προέτρεψαν να το φωτογραφίσω. Κάτι παραπάνω θα ξέρουν...

Mεταξύ μας, ούτε αυτό ξέρω τι είναι.

Brasserie. Typical...

Εδώ για να είμαι ειλικρινής, την Birkin της madame είχα βάλει στο μάτι. Η ταπεινότης μου περιορίστηκε ...

... σε μια εκτυφλωτικού μπλε Rykiel καθώς επίσης...

... και σε έναν καταπληκτικό φάκελο GSH Balenciaga...
... που εδώ ποζάρει με το αδελφάκι του (από άλλη μαμά-αγοράστρια!). Και μετά από το καταναλωτικό τσαντο-όργιο, ας ασχοληθούμε και λίγο ...

... με την κλασική τέχνη.
... η την (εντελώς) σύγχρονη.

... ή με το ... πνεύμα!

Αμα διψάσουν όλα μαζί, κλάφτα Charalambe...

Paul: Γνωστή αλυσίδα αρτοποιϊας.

Love is on the air!

Αυτά τα Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Α οστρακοειδή...

... τα έφαγα εδώ αλλά ...

...χωρίς ψωμί!

Τα δημοτικά ποδήλατα σε παράταξη... Το 'παλεύουν αλλά Κοπεγχάγη δε γίνουν.

Μάθημα σχεδίου ... in natural setting! Στο Λούβρο.

1 σχόλιο:

Constantinos είπε...

Φεράρι και Πόρσε αντίστοιχα!