Οι τρεις νεαροί "γαμπροί" εξ Αλβανίας έχουν πιάσει καλό πόστο πίσω από το παγκάκι της στάσης. Ενα τσούρμο από Πολωνεζάκια περιμένει από ώρα το σχολικό λεωφορείο για το πολωνικό σχολείο του Χολαργού. Ανάμεσά τους δύο όμορφες πιτσιρίκες που, έχοντας αντιληφθεί το ενδιαφέρον των Αλβανών, επιδίδονται σε όλες αυτές τις σαχλίτσες που κάνουν τα κοριτσάκια κινούμενα από έξαψη και αμηχανία: Υστερικά γελάκια, πλάγια βλέματα, λικνιστικό βάδισμα μέχρι τη μέση του δρόμου ("όχι, δε φαίνεται ακόμη το σχολικό!").
Ο συνομήλικος συμμαθητής τους, με το ξανθό "κοκκοράκι" στο μαλλί και την ογκώδη τσάντα στην πλάτη, παρασύρεται από το πνεύμα ευφορίας αγνοώντας την αιτία του. Μόνο τούμπες δεν κάνει...
Ο ένας από τους "γαμπρούς", αυτός με τις φράντζες α λα Ρόμπερτ Ουίλιαμς τη δεκαετία του '70 και το αμάνικο μπλουζάκι, περνάει επιδεικτικά μπροστά από τα τιτιβίζοντα Πολωνεζάκια κι ανταλλάσσει ένα αστείο με τους άλλους που παραμένουν στο πεζούλι πίσω από τη στάση.
Ο Πακιστανός (Μπαλινέζος...γουοτέβερ) με το μόνιμο κουτσοδόντικο χαμόγελο, που περιμένει όρθιος στο δρόμο -και όζει like hell- ξύνει την κατάμαυρη πατούσα του. Η μοναχική σαγιονάρα, μόνη στο οδόστρωμα, παραλίγο να ισοπεδωθεί από έναν βιαστικό ταρίφα, που άδειασε το ανθρώπινο φορτίο του ακριβώς μπροστά στη στάση. Μια ακαταλαβίστικη βρισιά γλίστρησε από χείλη του μελαψού κακομοίρη. Εκτόνωσε τον εκνευρισμό του ξύνοντας τ'αχαμνά του αυτή τη φορά.
Το μαντηλοδεμένο κοριτσάκι, λίγο πιο 'κει, έβαλε τα γέλια. Έριξε μια ματιά στην επίσης μαντηλοδεμένη μητέρα του με το ρούχινο μπόγο στην αγκαλιά. Κάτι του φώναξε επιτακτικά και το κοριτσάκι έτρεξε κοντά της κατσούφικο.
Την εικόνα συμπλήρωναν τρία-τέσσερα θηλυκά από χώρες της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Σωματοκατασκευές τύπου Βερούλη με μίνι, λευκά μποτάκια... Οι Ρωσίδες καλλονές-πόρνες δεν κυκλοφορούν με τη συγκοινωνία.
Η παρουσία ενός ηλικιωμένου με το σακουλάκι φαρμακείου στο χέρι δεν είναι ικανή να μετριάσει το συναίσθημα αποξένωσης που με κυριεύει...
Η αλλαγή στην ανθρωπογεωγραφία της περιοχής,συντελούνταν χρόνια αργά -αργά στην αρχή, με καταιγιστικό ρυθμό τα τελευταία δύο-τρία χρόνια.
Σε κάθε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα, το κέντρο αποτελεί πόλο έλξης των μεταναστών. Η αλόγιστη εισδοχή αλλοδαπών (είναι γνωστό ότι επί χρόνια, την κρίσιμη δεκαετία του '90, το ΠΑΣΟΚ έκλεινε τα μάτια μπροστά στην ανυπαρξία σχετικού νομοθετικού πλαισίου) αλλοίωσε τόσο βίαια την ανθρωπογεωγραφία του κέντρου που οι μόνιμοι κάτοικοι είτε τράπηκαν σε άτακτη φυγή προς περιοχές που διατηρούν ακόμη το μεσοαστικό τους χαρακτήρα (πχ Χαλάνδρι) είτε παρέμειναν συσσωρεύοντας συναισθήματα απέχθειας ή και μίσους για τους "εισβολείς". Φυσικοί αποδέκτες των συναισθημάτων αυτών δεν είναι οι κάθε λογής Miserables αλλά οι κοντόφθαλμοι και ανίκανοι πρωταγωνίστές του πολιτικού σκηνικού. Αλλά αυτοί δεν είναι εύκολοι στόχοι. Απλά μόνο 'στόκοι'.
Η ηρωική διάσταση της προσωπικότητάς μου δεν είναι τελικά τόσο ισχυρή ώστε να ηγηθώ του νέου"εθνικοαπελευθερωτικού" αγώνα διάσωσης του κέντρου.
Γι'αυτό, παππού με το σακουλάκι στο χέρι, λέω να την 'κάνω' κι εγώ σιγά-σιγά... Έτσι, για να μουτζώνομαι όταν μετά από χρόνια και μετά από την πλήρη απαξίωση της περιοχής, έρθουν οι καλλιτεχνο-γιάπηδες και την κάνουν cult.
58 σχόλια:
Και τι θα άλλαζε ο οποιοσδήποτε νόμος-πλαίσιο;
Δεν σε καταλαβαίνω!
Τι προτείνεις;
Δεν σου αρέσει η πολυπολιτισμική κοινωνία, την οποία θαυμάζεις στην Σουηδία, πχ;
Πότε θα αποκτήσουμε και εμείς έναν Σαρκοζί?
Μα τι μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε Σαρκοζί; Σαν να μην ξέρετε στη Γαλλία πως είναι!...
Σωστά,πολύ σωστά! Σε τι χρησιμεύουν οι νόμοι; Η επικράτηση του φυσικού δικαίου (βλ.νόμος της ζούγκλας) ειναι η σύγχρονη τάση στη Δυτική Ευρώπη.
ΡΕ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ, ΔΟΥΛΕΥΟΜΑΣΤΕ ΚΙ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΤΩΡΑ;
Κι επειδή μου τη δίνει αυτή η ΠΡΟΠΕΤΗΣ ΣΟΥ ΑΦΕΛΕΙΑ, οφείλω να σε ενημερώσω ότι σε μία οργανωμένη κοινωνία το κοινωνικό
φαινόμενο της μετανάστευσης υπόκειται σε ρυθμίσεις.
Οι ρυθμίσεις εισάγονται κατά βάση με νόμους. Ο νόμος είναι εκείνος που διαλευκαίνει/ορίζει βασικά θέματα όπως:Ποιος θεωρείται αλλοδαπός, τι είναι άδεια διαμονής και υπό ποιους όρους χορηγείται, σε τι διαφέρει ο μετανάστης από τον πρόσφυγα, όρους εισόδου ή εξόδου από τη χώρα, τι γίνεται όταν ο αλλοδαπός στερείται ταξιδιωτικά έγγραφα, πότε μπορεί να απαγορευθεί η είσοδος στη χώρα,τι γίνεται με τα μέλη οικογενειών αλλοδαπών, υποχρεώσεις των υπηρεσιών του ελληνικού κράτους έναντι των αλλοδαπών, διαδικασίες κοινωνικής ένταξης, μέριμνα για τους ανήλικους αλλοδαπούς ΚΙ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΑ.
ΒΕΒΑΙΑ για να υπάρξει η σχετική νομοθεσία πρέπει να αποφασισθεί ποια πολιτική θα υιοθετηθεί, ποιο μοντέλο εισδοχής-διαμονής των αλλοδαπών (θα έχουν τις δικές τους κοινότητες κι αρχές όπως, νομίζω ότι ισχύει, στη Γερμανία; Η θα τους γκετοποιήσουμε; Η θα ακολουθήσουμε τη μέση οδό της κοινωνικής αφομοίωσης...
ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΟΛΥ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ.
Επί μία δεκαετια και πλέον η χώρα μας ήταν "μπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δώσετε"...
Ο νόμος λειτουργεί όχι μόνο για να διασφαλίζει την τήρηση διεθνών συμβάσεων υπέρ των μεταναστών/ προσφύγων κι άλλων φουκαράδων αλλά επίσης επίσης για να διαφυλάξει την έννομη τάξη και την ευρυθμη λειτουργία των θεσμών, την προστασία εντέλει των γηγενών. Αν υπήρχε εξαρχής νομοθετικό πλαίσιο, δε θα μπορούσε ο ασιάτης να φέρει στην Ελλάδα το 15μελές σόι του χωρίς να αποδείξει ότι έχει ένα χώρο να μείνει καθώς και το πως θα το συντηρήσει. Έμπαιναν όλοι παράνομα και μετά -του Αλέκου ή του όποιου Αλέκου βοηθουντος- παρέμεναν ακόμη και παρασιτικά διαβιούντες.. Ενα παράδειγμα είναι αυτό.
Οταν υπάρχει νόμος, κάποιοι μένουν έξω από τα σύνορα. Κι αυτό όχι γιατί είμαστε κακοί άνθρωποι αλλά είτε γιατί δε διαθέτουμε υποδομές να τους υποδεχθούμε (βλέπε τι γίνεται στο Κεντρο Υποδοχής Μεταναστών στη Σάμο, 400 άτομα στιβαγμένα σε χώρο για 100, βλέπε σε ένα υποκατάστημα ΙΚΑ τις τεράστιες ουρές ή σε ένα αστυνομικό τμήμα, που πας ο έρμος να θεωρήσεις ένα γνήσιο υποδοχής και πρέπει να περιμένεις δυο ώρες) ειτε γιατι είναι εγκληματίες και συνεπώς επικινδυνοι για τη δημόσια τάξη είτε γιατί αδυνατούμε να τους απασχολήσουμε άρα ως άεργοι δεν θα είναι ωφέλιμοι ούτε στον εαυτό τους ούτε στην κοινωνία στην οποία θέλουμε να τους εντάξουμε.
ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΠΡΑΜΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΝΑΙ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ?
ΑΝ ΔΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ.
Είμαι κατα κανόνα κατά των σχολίων -σεντονιών. Για να παραβώ την αρχή μου αυτή φαντάσου πόσο με σύγχυσες, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ. Και με σύγχυσες ακριβώς γιατί δεν αντέχω να ακούω τέτοια "κουΛά" από έναν άνθρωπο με αποδεδειγμένη ευρύτητα γνώσεων. Δε μπορείς, ρε κύριε, να ομιλείς περί cognitive psychology από τη μία, και απ ό την άλλη να αναρωτιέσαι ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΜΟΙ!
Και για να ολοκληρώσω:
ΣΚΑΤΟΥΛΗ!
Δεν μπορώ να καταλάβω τι όφελος μεσο-μακροπρόθεσμα έχει αυτή η πολυπολιτισμική κοινωνία για τον τόπο μας.
Επειδή είμαι 'κολλημένος' με αξίες που σήμερα έχουν ξεφτίσει....
Επειδή αγάπησα μια Αθήνα που σήμερα δεν υπάρχει, παρά μόνο σε ασπρόμαυρες ελληνικές ταινίες....
Επειδή υπηρέτησα την πατρίδα μόνο στη παραμεθόριο και σε μονάδα με αλλόθρησκους (μόνο τρείς χριστιανοί κληρωτοί ήμασταν)....
Επειδή εξοργίζομαι με το λαθρεμπόριο που γίνεται κατά κόρον από τους λαθρομετανάστες....
Επειδή η Ελλάδα δεν είχε αποικίες που ξεζούμιζε όπως για παράδειγμα η Γαλλία,
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΑ Σ' ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ, που καταχράστηκαν την εξουσία που τους δόθηκε κυβερνώντας αυτή τη χώρα, επιτρέποντας αυτή την αθρόα μετανάστευση (γιουρόυσι).
Γιατί 'Αγαπητοί Κύριοι' επειδή γνωρίζω ότι δεν είστε φιλέσπλαχνοι ούτε φιλέλληνες παρά μόνο κοντόφθαλμοι, φιλάργυροι, ανίκανοι και αδιάφοροι, σας χρεώνω αυτή την κατάντια που ζούμε σήμερα.
Τέλος επειδή θα ήθελα να είμαι δίκαιος, αν σε κάποιο υποθετικό σενάριο, ένας ...βαρβάτος πολιτικός, είχε συγκεκριμένο πρόγραμμα μετανάστευσης, κι έκανε δημοψήφισμα για το 'εάν επιθυμούμε να ζούμε σε μιά πολυπολιτισμική κοινωνία ή όχι' θα δεχόμουν το οποιοδήποτε αποτέλεσμα, είτε μου άρεσε είτε όχι.
EGW DEN ANAGNWRIZW KANENAN NOMO OUTE 8A 8YSIASW TO EGW MOU YPARXW MONO EPEIDH YPARXEI H ETEROTHTA KAI OPWS EIXE PEI KAI O KOSMAS O AITWLOS "NOW I'VE GOT MY LOVELY FIRE I'M HAPPY AS A FRENCHMAN WHO'S INVENTED A PAIR OF SELF-REMOVING TROUSERS" KAI 8A GRAFW OPWS 8ELW XWRIS KOMMATA MONO ME TELEIES.
Σοβαρά τώρα, είναι δυνατόν να μην κατάλαβες τι εννοώ; Είπα εγώ ποτέ ότι είμαι ενάντια στους νόμους; Είπα εγώ ποτέ ότι ο νόμος είναι κακό πράγμα; Το κύμα των μεταναστών δεν αντιμετωπίζεται με νόμους μόνο, ειδικά στην κωλοχώρα μας και να υπήρχαν δεν θα εφαρμόζοταν, όπως βλέπουμε καθημερινά γύρω μας.
Και, για να γίνω σαφής:
Όταν κάποιος αποδέχεται ρίσκο θανάτου για να αφήσει τη χώρα του και να ζήσει αλλού, είναι εξαιρετικά απελπισμένος. Επομένως θα αποφασίσεις, διότι αυτό που θέλεις σε κάθε περίπτωση, είναι να μην αλλοιωθεί ο κοινωνικός ιστός.
1. Κλείνεις τα σύνορα, βυθίζεις κάθε λαθρεμπορικό με μετανάστες. Απόλυτα και άτεγκτα. Αλλά αυτό θέλει πάρα πολλά κιλά αρχίδια. Διότι, όπως έχει πει και ο Kurtz: You have to have men who are moral... and at the same time who are able to utilize their primordial instincts to kill without feeling... without passion... without judgment... without judgment. Because it's judgment that defeats us.
Από ένα σημείο χρονικό και μετά κανένας λαθρομετανάστης δεν θα σκέφτεται την Ελλάδα ως προορισμό του. Έτσι, όχι μόνο το πρόβλημα λύνεται, αλλά δεν χρειάζεται, πλέον, να σκοτώνεις.
Ας αντισταθούν και ας φτιάξουν τις χώρες τους άξιες να ζει κανείς εκεί.
2. Αυτό που λες εσύ. Αλλά δεν είναι απλό, ούτε αποτελεσματικό. Το θέμα, εδώ, είναι να αφομοιώσεις σε κάθε επίπεδο τους μετανάστες. Χρειάζεται πολλή "υπόγεια", προσεγμένη και συστηματική δουλειά. Πρώτον, αυστηροί νόμοι ενάντια στα όποια έθιμα κουβαλάνε από την πατρίδα τους. Δεύτερον άπλετη παροχή παιδείας ελληνικής και θρησκείας χριστιανικής. Καμμία διευκόλυνση (δηλ μόνο θεωρητική) σε σχολεία όπου θα μιλάνε τη γλώσσα τους, σε λατρευτικούς τους τόπους. Τρίτον: Τα παιδιά κόντρα στους γονείς. Αυτό είναι και το πιο απαιτητικό. Να είναι τρέντι η δυτική κουλτούρα (από κάθε άποψη), ο ελληνικός τρόπος ζωής, τα ελληνικά ονόματα, και εντελώς πασέ το κάθε τι που σχετίζεται με τη χώρα τους. Σε αυτό πρέπει να βοηθήσουν τα κανάλια και τα lifestyle περιοδικά.
Φυσικά, να αποφευχθεί πάση θυσία οποιαδήποτε γκετοποίηση: Σπάσιμο σε όλη την Αθήνα, σε όλη τη χώρα. Εύκολη χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας στα παιδιά των μεταναστών με παράλληλη άρνηση της προηγούμενης ιθαγένειας τους.
Σκατούλα! Ε σκατούλα!
ΥΓ: Θα φρίξει ο Βαγγέλης με αυτά, αλλά that's life...
Η ΝΔ του 92-93 έκανε την πάπια.
Το ΠΑΣΟΚ όλα τα επόμενα χρόνια έκανε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο.
Η σημερινή ΝΔ το ίδιο .
Οι κακώς νοούμενες αριστερές – προοδευτικές αντιλήψεις έφεραν τα υπόλοιπα .
Η μη ύπαρξη λογικής από τη μία και ο φόβος του να χαρακτηριστείς υπέρμαχος του ΛΑΟΣ από την άλλη , καθιστούν αν όχι αδύνατη , τουλάχιστον πολύ δύσκολη την οποιαδήποτε πρωτοβουλία προς την επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος .
Και όπως έλεγα , λέω και θα λέω ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΟΙΡΟΙ ΕΥΘΗΝΩΝ .
Α και Constantine σε θερμοπαρακαλώ .
Κόψε αυτό το κωλοέλληνες , κωλοχώρα κ.τ.λ
Έχει αρχίσει και μου τη δίνει .
Έχουμε 100 κακά αλλά 1000000000 καλά .
Και βασικά έχουμε αυτό που δεν έχει κανένας άλλος λαός .
Φιλότιμο
Φιλοξενία
Φιλευσπλαχνία
Σαφώς και δεν υπάρχουν άμοιροι ευθυνών!
Απλά, ας μη βαυκαλιζόμαστε. Πολλοί άλλοι λαοί είναι και φιλότιμοι και φιλόξενοι και φιλεύσπλαχνοι!
(εκτός αν δεν ανελήφθην τη λεπτή και πολύ πετυχημένη σου ειρωνία, οπότε, σε αυτήν την περίπτωση, μαζί σου! )
Φιλότιμος = ευσυνείδητος. Είμαστε οι μόνοι ευσυνείδητοι σε αυτό τον πλανήτη? Μήπως υπερβάλλουμε λίγο? Ποτέ δεν κατάλαβα από που βγήκε ότι το φιλότιμο είναι μόνο ελληνικό προνόμοιο. Επιπλέον οι οργανωμένες κοινωνίες δεν βασίζονται στο 'φιλότιμο' για να λειτουργήσουν. Εδώ ακόμα και για το αυτονόητο, το να εκτελεί κάποιος τις υποχρεώσεις του, χρειάζεται επίκληση του φιλότιμου.
Φιλοξενία: Δε λέω έχουμε ... έχουμε ... μόνο που κοστίζει κάτι παραπάνω.
Φιλευσπλαχνία: Κι απ΄ αυτό έχουμε ... μόνο που περιορίζεται στα δικά μας σπλάχνα.
Guacamole, εδώ συμφωνούμε απόλυτα.
Αγαπητέ guacamole
Άλλο το φιλότιμο , άλλο η ευσυνειδησία
Άλλο η φιλοξενία , άλλο το travel plan tour operation S.A.
Άλλο η φιλευσπλαχνία , άλλο το καλέστε από σταθερό στο 901 1234567 κόστος 1ευρό και από κινητό στείλτε SMS στο 42-43-44 και χαρίστε 1δις ευρό + ΦΠΑ στον ή στους ...
guacamole, my dear, your comment was absolutely marvellous!
antonis, darling, ειμαστε ΚΩΛΟΕΛΛΗΝΕΣ και το βροντοφωνάζω. Ενα δις καλά εμείς;.. Ενα δις συμπλέγματα να έλεγες, μέσα θα έπεφτες.
PO PO PO PO AYTA POY DIABAZO ME KANOUN NA TREXO OSO GINETAI PIO MAKRYA TYFLA NA EXEI I NYXTA TON KRYSTALON,
Τρέχα στα όρη και στα βουνά για καμμιά ταβερνούλα! Ή και στις λίμνες: Αρτζεντίνα, στο Καλέντζι του Μαραθώνα.
Πριν τρέξεις, όμως, ποιες οι δικές σου απόψεις;
τυγχάνει να είμαι παιδί τρίτης γενιάς προσφύγων. ναι από αυτούς που τους έλεγαν οι γηγενείς "τουρκόσπορους" (τα αδέλφια μας). τυγχάνει ακόμη οι πρόγονοί μου να έχουν δουλέψει και στην Γερμανία ως οικονομικοί μετανάστες. πολύ δύσκολο πράγμα ξέρεις.
τυγχάνει ακόμη να έχω ζήσει και σε περιοχές με μετανάστες ή τσιγγάνους. δεν μου έκανε κάτι προσωπικά. άνθρωποι είναι όχι εξωγήινοι.
Δεν θα διαφωνήσω ως προς την διευκρίνηση του σχόλιού σου ότι χρειάζονται νόμοι για την μετανάστευση (αν και κάτι τέτοιο δεν βγαίνει από το post σου που μοιάζει περισσότερο με το φάτε τους πριν μας φάνε). οι νόμοι προστατεύουν εφόσον εφαρμόζονται.
όμως δεν αναφέρεις και το sex trafficing στο οποίο είμαστε πρώτοι οι έλληνες και το οποίο έχει άμεση σχέση με την μετανάστευση επίσης. γιατί δεν το αναφέρεις κι αυτό;
το πρόβλημα της μετανάστευσης είναι ένα πολύ σοβαρό και σύνθετο πρόβλημα για να αντιμετωπίζεται έτσι και τόσο μεροληπτικά.
τώρα τα περί χριστιανικής παιδείας που διάβασα σε κάποιο σχόλιο μου φαίνονται στην καλύτερη "άκυρα" μια και το σχολείο και η παιδεία θα πρέπει να είναι ανεξάρτητα των θρησκευτικών πεποιθήσεων των γονέων. αλλιώς θα μιλάμε για επίσημο προσηλυτισμό (είτε αυτός είναι μουσουλμανικός, είτε χριστιανικός).
και επειδή θα αναφερθούν σε αξίες αν κάποιος χρειάζεται τον μπαμπούλα της θρησκείας για να αποκτήσει τις όποιες αξίες του τότε θα πρέπει να το ξανασκεφτεί αν τις χρειάζεται.
εγώ προσωπικά δεν χρειάζομαι μπάτσο για να μου πει να μην πετάξω την τσίχλα κάτω...
Είναι γνωστόν ότι τα Βαλκάνια -και η Ελλάδα φυσικά- είναι σταυροδρόμι διακίνησης ανθρώπων και ναρκωτικών.
Ειλικρινώς, δε θέλω να "φάω" κανέναν.
Η πολιτική απραξία όμως είναι εκείνη που "ζεσταίνει στη χόβολη" τα όποια ξενοφοβικά ή ρατσιστικά συναισθήματα, τα οποία, κακά τα ψέματα, ενυπάρχουν στην ανθρώπινη φύση: Το "ξένο" που δεν ανήκει σε συγκεκριμένο "εμείς" στοχοποιείται εύκολα, γίνεται εξιλαστήριο θύμα. Κι αυτό φυσικά είναι πιο έντονο όταν υπάρχει πολιτισμικό χάσμα μεταξύ των 'νέων' και των 'παλιών'. Η ανθρώπινη ιδιότητα δυστυχώς δεν είναι από μόνη της επαρκής για τη συνύπαρξή μας με άλλους. Οπως δε μπορούμε να είμαστε φίλοι με όλους, πολύ περισσότερο δε μπορουμε να συμβιώνουμε με όλους. Δεν μπορώ να συμβιώσω με ανθρώπους που στερούνται παντελώς αστικής συνείδησης.
Και με ενοχλεί που αναγκάζομαι να αλλάξω εγώ τις δικές μου συνήθειες και να αναθεωρήσω τα όποια σχέδιά μου για το μέλλον, επειδή κάποιοι μεταφέρουν στη φιλοξενούσα χώρα τις δικές τους (υποβαθμιστικές για το περιβάλλον, φυσικό και κοινωνικό) συνήθειες, αρνούμενοι (ή μη γνωρίζοντας πως) να προσαρμοστούν.
Περπατώ σε πεζοδρόμια που έχουν καταληφθεί από καφάσια, στα οποία κάθονται και πίνουν μπύρες διάφοροι ουζμπεκοτατζικιστανο- κάτι... Έτσι έκαναν στην πατρίδα τους (λόγω έλλειψης χρημάτων, έπιναν στους δρόμους κι όχι σε κάποιο μπαρ)έτσι κάνουν κι εδώ.Εγώ είμαι λοιπόν που αλλάζω πεζοδρόμιο για να μη μυρίσω τις βρώμικες ανάσες τους.
Οι ασιάτες, που ζουν σε ενα παλιό σπίτι πίσω από τον ακάλυπτο της πολυκατοικίας μου, τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου ακούν στη διαπασών τα τραγούδια τους σε ώρες κοινής ησυχίας...Δεν μπορώ να τους κάνω παρατήρηση. Δε με καταλαβαίνουν. Κι όχι, δεν έχω καλέσει ακόμη την Αμεση Δράση για διατάραξη κοινής ησυχίας. Κλείνω λοιπόν τα παράθυρα και σκάω από τη ζέστη ή στερούμαι τον αέρα για να μην τους ακούω. Για να μπορέσω να κοιμηθώ λίγο το μεσημέρι...
Η απώλεια των κεκτημένων, και μάλιστα χωρίς καμία δική μας υπαιτιότητα, επιβαρύνει την ψυχολογία μας, οδηγεί σε επιθετική συμπεριφορά.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΠΟΛΥΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΝ ΜΙΑ ΝΥΚΤΙ.
Θέλει σχεδιασμό η εισδοχή αλλοδaπών. Θέλει κέντρα επιμόρφωσης, διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας και κουλτούρας.
Oι Ελληνες της Τουρκίας που ήρθαν εδώ με τον πολιτισμό τους και την κουλτούρα τους, με τις αξίες τους και την κιμπαροσύνη τους, δεν μπορούν να συγκριθούν με τον όποιο Βαλκάνιο υπόδικο που βρήκε καταφύγιο στην "εύκολη" Ελλάδα.
Κι έχεις δίκιο σ'αυτό: Οταν οι ίδιοι οι Ελληνες στερούνται παιδείας και αγωγής πολίτη, δε σέβονται νόμους, περιβάλλον, συνάνθρωπο και καταναλώνουν άπειρη ενέργεια σκεπτόμενοι πως να καταστρατηγήσουν τους νόμους και να φανούν 'μάγκες', με τι μούτρα απαιτούμε από τον φουκαρά τον Σριλανκέζο να μην 'τα κάνει" πίσω από τον κάδο των σκουπιδιών?!
KONSTANTINE panton xrimaton metron oi anthropoi.
konstantine exo apantisi se osa grafeis tha grapso, oxi ola mazi bebaia,ksekino me mia risi , "ta aitia ton pragmaton anazitatai
ta prota" kai pantos den mporoume na skotosoume tous goneis mas kai na apaitoume apo to dikasthrio na mas lypithi giati eimaste orfanoi. A! KONSTANTINE TI EINAI AYTA? "EGW DEN ANAGNWRIZW KANENAN NOMO OUTE 8A 8YSIASW TO EGW MOU YPARXW MONO EPEIDH YPARXEI H ETEROTHTA KAI OPWS EIXE PEI KAI O KOSMAS O AITWLOS "NOW I'VE GOT MY LOVELY FIRE I'M HAPPY AS A FRENCHMAN WHO'S INVENTED A PAIR OF SELF-REMOVING TROUSERS" KAI 8A GRAFW OPWS 8ELW XWRIS KOMMATA MONO ME TELEIES."
Setika me tin arzentina kai to kalentzi kala protimo to oro toro, alla yparxoun kai polla alla tabernakia sta ori kai ta agria bouna opsometha
poupsi oloi eimaste meli mias pagkosmias apopsis kai to anthropino idos den diaforopoiite apo xora se xora kai oposdipote se kathe xroniki sygkyria, i diaforetikotita mas egkeite stin diafora epipedou gnosis kai st6is eykairies pou exei o kathenas na tin prosegkisi, min ksexnas oti oi ellines exoun karatheodori , papanikolaou , nanonopulo , gia na poyme gia tous prosfatpous alla kai ta terata pou perigrafeis sto blog, exoume to leonida alla kai ton efialti, min fantozomaste gia tone eayto mas oti eimaste to allas tis gis
1. Οι Έλληνες της Μικρασίας, σαφώς πολιτισμένοι, σαφώς πολλά επίπεδα πάνω από τους γηγεγείς σλαβοαρβανίτες, αντιμετώπισαν πολλά όταν ήρθαν εδώ. Με αξιοθαύμαστη αξιοπρέπεια προσπάθησαν να σταθούν στα πόδια τους, κάποιοι τα κατάφεραν κάποιοι δυσκολεύτηκαν, αλλά πάντα αρχοντικά και με ήθος άγνωστο στους εδώ κατσαπλιάδες.
2. Δεν υπάρχει sex trafficing. Είναι κάτι που ανακάλυψαν ανοργασμικές γραφειοκράτισσες και χαρτογιακάδες οι οποίοι δημιούργησαν οργανισμούς και θέσεις για το τίποτα. Η κάθε πουτάνα που δουλεύει στην Δυτική Ευρώπη το κάνει με τη θέλησή της και βγάζει και καλά λεφτά. Τα όποια περιστατικά φτάνουν στη δημοσιότητα είναι, απλά, διαφωνίες με τους νταβατζήδες τους.
3. Μακάρι να ήταν εκτός εκπαίδευσης και παιδείας κάθε είδους "θρησκευτικά". Απλά, στην συγκεκριμένη περίπτωση, προκειμένου να έχεις μουσουλμάνους, καλύτερα να έχεις χριστιανούς. (από δύο κακά, etc etc)
4. Cantoble, τα αίτια είναι στις χώρες τους, όχι εδώ. Τα αναγνωρίζω, το θέμα είναι τι κάνουμε.
5. Δεν είμαστε μέλη παγκόσμιας άποψης, αλλά μέλη του ανθρωπίνου είδους. Η διαφορετικότητα δεν έγκειται μόνο στο επίπεδο γνώσεις, αλλά και στα γονίδια, κάτι που συμβαίνει και με άλλα είδη. Πχ Ελληνικός Ποιμενικός vs Τσιουάουα. Σαφώς και δεν είμαστε το άλας της Γης!
6. Βλέπω, με χαρά, ότι άρχισες να γράφεις με πεζά. Κάτι είναι κι αυτό. Τα δικά μου greeklish κεφαλαία ήταν μια προσπάθεια, χάριν αστεισμού, να μιμηθώ την γραφή σου στο μπλογκ, για να σου δείξω πόσο κουραστικός είναι αυτός ο τρόπος.
7. Χθες έτρωγα αρνάκι γάστρας στη Σταμάτα!
den milisa gia pagkosmia koinoniki apopsi to steneveis to thema,
pisteveis se koinonies apomonomens?
ti sou leei oti o dytikos politismos einai stirigmenos stin elliniki skepsi?
oi opies paramorfoseis tou exoyn na kanoun me tin aporipsi tou oumanistikou ellinikou pnevmatos kai tin eisagogi anti aytou tis filosofias tis atomikotitas.
"i gonidiaki diafora" me kanei na pisteyo oti den exeis kamia epafi me tis oumanistikes epistimes, se kathe periptosi, pes mou poso xrono thelei na eggrafi sto dna mia pliroforia oste na prosarmosti to gonidio?
einai ikanes oi koinonikes parastaseis , opos gia paradeigma oi kairikes synthikes ,na anagkasoun to gonidio na tis egrapsi?
ti symbainei otan oi plirofories sxetika me tin koinoniki symperifora allazoun me tetia taxitita, oste polles apo aytes den tha tis mathoume kan ,
to dna tou kathe anthropou einai diaforetiko apo tou allou?
giati paragoun koinonies xamiloy epipedou sto synolo tous , eksairetikous egkefalous kata periodous? klp
exo polla na po alla gia tin ora na min se koyraso,mono mia erotisi akoma ean to gonidioma tou ellina einai diaforetiko apo ton allon anthropon, tote giati den exoun eniaia symperifora i' toulaxiston pes mou giati yparxoun tosoi ktinanthropoi gyro mas ? mipos einai allodapoi?
tha se rotiso kati, pisteyeis sta sovara oti epeidi eisai ellinas diafereis apo tous allous?
pos mporeis na ksereis tis rizes tis ellinikotitas sou?
kai kyriarxa pes mou, pia einai i apodekti elliniki symperifora ? oxi aoristos alla sygkekrimena kai ean exeis kati na mou peis , pes mou apo pou prokeiptei o " kanonas aytos"
Μια στιγμή διότι με παρεξήγησες!
Δεν είπα ότι είμαστε καλύτεροι επειδή είμαστε Έλληνες, ούτε ότι έχουμε διαφορετικά γονίδια! Αν είναι δυνατόν!
Η σωστή συμπεριφορά δεν έχει να κάνει με το αν είσαι Έλληνας ή Μιανμαρινός!
Οι γονιδιακές διαφορές προκύπτουν από την φυσική επιλογή, όπως την εξήγησε ο Δαρβίνος.
Ποιες είναι οι ουμανιστικές επιστήμες;
Εκ των πραγμάτων, είναι πολύ δύσκολο, πλέον, να έχουμε απομονωμένες κοινωνίες.
sosta i fisiki epilogi exei na kanei me tis koinonikes mas anafores?
mipos einai "kai prokeimenou to dna na antigrapsei ton eayto tou" prosarmogi tou dna stis zotikes synthikes prokeimenoy na epibiosi?
ti sxesei exoun oi paratiriseis tou darbinou sta galapagos, me tis koinonikes mas anafores kai tin prosarmogi tou gonidiou, stis syntikes pou to emperiexoun diladi stin esoteriki sofia tou systhmatos.
me basi ta osa les eksigise mou tis symperifores ton anthropon pou ofeilonte sta gonidia opos les.
gia pes mou gia to tavernaki sti stamata ( plirofories , pou einai, timeas to kallitero piato klp.)
Δηλαδή η γνώμη σου είναι ότι οι διαφορές μεταξύ ανθρώπων στον πλανητη είναι κοινωνικές και μόνο; Αν πάρω ένα νεογέννητο γιαπωνεζάκι και το δωσω σε μια οικογένεια ελληνική να το αναθρέψει οι πιθανότητες είναι να γίνει ελληνάκι, όπως κάποιο γεννημένο εδώ, ή θα έχει κρατήσει κάποια γιαπωνέζικα χαρακτηριστικα; Και δεν μιλώ για την όψη!
Πιπίνος λέγεται, λίγο μετά την πλατεία δεξιά, περίπου 25ευρά το άτομο, αρνάκι σούβλας και καταπληκτικό αρνάκι γάστρας.
afou konstantine den einai gonidiakes oi diafores tote einai epiktites kai exoun na kanoun me tin antilipsi kai tin antiliptikotita, kai gyrname sto spilaio ton ideon, gia na paradextoume oti ypiretoume to plasma alithias enanti tis opias alithias, o irakleitos kati kserei ep aytou.
oi oumanistikes epistimes tha milisoume kai giaftes ston kairo tous
dieksodika
yperoxa tha to bro to tavernaki
oso gia to giaponezaki nai me ton oro oti kapia apo ta xaraktiristika tis fisis tis iaponias tha ekdilonontai mesa apo tin drasi toy "it"
as milisoume gia biologia
oi eggrafes ton arxegonon fobon sto dna ekfrazonte stin kathimerinotita mas?
1. Για γίνε σαφέστερος σχετικά με τη σπηλιά και το πλάσμα...
2. Ναι.
mou milises gia cognitive psychology?
ypotheto oti mporoume na milisoume si sxetika me tis perioxes tis anthropinis synidisis, kseris asynidito, synidito, yposynidito, akoma gia tis ekdiloseis tou ego tou uperego tou afto gia na doyme ti einai ayto pou dimiourgei tin antilipsi ,tin logiki ,tin antiliptikotita , tin apopsi ,tin thelisi,
sto 7 kefalaio tis politeias tou platona anaferetai to spilaio ton ideon, ekei perigrafi mia katastasi
sxetika me kapious anthropous pou einai se ena spilaio demenoi ston toixo apo to laimo xoris dynatotita na gyrisoun oute to kefali tous, koitane mono mprosta, piso tous yparxei opos ston karagkiozi mia fotia sto fos tis tis opoias probalontai oi skies ,pragmaton,antikeimenon pou kapioi diaxeirizontai, me synepia oi demenoi na antilambanontai san pragmatikotita tis skies kai tous ixous, na tous syndiazoun me tis skies, exeis parei mia idea sxetika me to spilaio alla exei peretero analysi, katalabaineis tora ti einai alithia kai ti plasma alithias?
1. Ναι, να μιλήσουμε.
2. Ενδιαφέρουσα η προσέγγιση του Πλάτωνα. Εμείς είμαστε δεμένοι;
Αν είμαστε δεμένοι; Χαχαχα....για μολυτούς μας 'κόβω'...
Τουλάχιστον τώρα. Για το μέλλον δεν εγγυώμαι.
POUPSI makari na eimaste molytoi pou les, alla eimaste demenoi kai malista kanoume "fono" orkizomaste oti i apopsi mas einai i alithia kai i pragmatikotita, gia to mellon " koini gar i moira kai to mellon aorato"tha mathoume omos na blepoume ta pragmata stin sosti tous thesi
konstantine kat arxas prepei na exoyme synidisi oti eimaste demenoi kai ayto diladi i syniditopoiisi oti eimaste demenoi as einai to prosexes thema syzitisis
a! POUPSI afto to molytous ti enia exei? min kano lathos.giati to demenoi i' gia desimo einai katastasi gnosti
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΥΡΙΟΙ. ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΥΠΡΕΠΕΣ SITE. Τα περί bdsm αλλού!!!
konstantine to nai na milisoume se ti afora ? gia tin ekserevnisi tis anthropinis syniditotitas ? i kati allo?
ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ, ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
poupsi se pion apefthinese? ti tha pei bdsm?
pragmatika poupsi den se katalavaino kai to kati allo!!!!!!!!!!!!!!!!!! mou leei oti eisai ligo poniri?
Να μιλήσουμε για ανθρώπινη συνειδητότητα και ελεύθερη βούληση. ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΤΕ POUPSI!
Δε νομίζω ότι είμαστε δεμένοι. Ούτε ότι έχουμε κοινή μοίρα, διότι δεν υπάρχει μοίρα.
Ars longa, vita brevis.
dyskolevome na antilifto pos kai den katalabeneis ti tha pei desimo sto spilaio.
h boulisi kai h ekfrasi tis einai exoun kinoun aitio.
pes mou pos dimiourgeis apopsi gia ta pragmata.
ta latinika sou kala alla ta ellinika sou oxi.
apantisi meta ton kafe.
kalimera oxi typiki
kalimera poupsi akoma perimeno apantisi,opsometha en athinais
a!!!!!!
Θα φάμε τίποτα;
TI EPITHIMI O KYRIOS GIA FAGITO?
Το πρωί εφτιαξα smoothie με μπανάνες και βύσσινο (όπως ξέρουν οι αναγνώστες του μπλογκ) και το συνόδευσα με τσουρέκι από τον Τερκενλή. Οπότε θα ξαναπεινάσω κατά το μεσημέρι. Μάλλον σουβλάκια ή σούσι.
tros poly kai kala , mipos paxinis? kai thimisou ouk ep arto monon zisete anthropos
plaka exei na milas sobara themata to proi to vradi ti tha kano?
poupsi argises naksipnisis poulaki mou?
Μπα, το βράδυ δεν τρώω. Ούτε γλυκά τρώω. Και προσπαθώ να τρέχω και να γυμνάζομαι (μπαλίτσα, μπασκετάκι).
Πχ. την Κυριακή στον Πιπινιο έφαγα μόνο αρνάκι και σαλατούλα. Το Σάββατο στο σπίτι μόνο μπριζόλες και σαλατούλα.
Ουκ επί friskies μόνο ζήσεται γαλή.
Τρέφομαι και πνευματικά, βεβαίως βεβαίως!
den diafono troge to fai sou , agapa to keli sou , diabaze poli.
to katsikaki sti gastra tha to DOKIMASO mia apo aftes tis meres.
tha kano oti mporo gia na kratiso kali fysiki katastasi , xoris na kopso tis apolafsis tis mikres pu mas prosferonte san dynatotites
BDSM, Poupsi,kai efprepes site symbobazonte?
ALLA APORO pou to ides to bdsm sta grapta mou
Δημοσίευση σχολίου