Μπορεί ο
Τζορτζ Μπους να εμμένει στην άποψή του ότι
το Ιράν αποτελεί μόνιμη απειλή, μην αποκλείοντας ακόμη και το ενδεχόμενο αμερικανικής επέμβασης στη χώρα αυτή, η αμερικανική Ιντέλιτζενς όμως έχει διαφορετική άποψη. Σύμφωνα με έκθεση (
Ν.Ι.Ε. -National Intelligence Estimate) των αμερικανικών υπηρεσιών πληροφοριών, που παρουσιάστηκε στον Αμερικανό πρόεδρο,
το Ιράν φέρεται να έχει εγκαταλείψει τα σχέδια του περί απόκτησης πυρηνικών όπλων ήδη από το 2003.Πείτε μου μία σύγχρονη δημοκρατία όπου ένας επίσημος -και αξιόπιστος- φορέας, σε τόσο σοβαρό θέμα, μπορεί να "αδειάζει" δημοσίως ανενδοίαστα τον πολιτικό προϊστάμενό του, και δη τον Πρόεδρο της χώρας...
Τι καλά που θα ήταν η "κοιτίδα της δημοκρατίας" , η 'αρχαιότερη δημοκρατία' να έμοιαζε έστω 'στο δακτυλάκι της' στην αμερικανική δημοκρατία...
40 σχόλια:
Σωστές οι επισημάνσεις. Δεν αποκλείεται όμως το NIE να είναι απόπειρα παραπλάνησης (deception) των ΗΠΑ σε σχέση με τη γνώση και τις προθέσεις τους έναντι του Ιράν.
Ίσως ακούγεται κυνικό…αλλά τελικά η δημοκρατία δεν είναι παρά ένα εργαλείο της εξουσίας… Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ασκηθεί η εξουσία.. Στα «μέρη» μας είναι πιο ..πυρηνική.. Αντίθετα, στις ΗΠΑ – λόγω και της ιδιόμορφης σύστασής της – η εξουσία θυμίζει λίγο τους Ολυμπιακούς κύκλους… που τέμνονται αλλά είναι ανεξάρτητοι.. Πολλαπλές και διακριτές «ομάδες γοήτρου».. για να παραμείνω σε αυτή τη Βεμπερική ερμηνεία, στις ΗΠΑ, η κλασσική διοικητική θεωρία –όπως διατυπώθηκε από τον Max Weber, εξελίχθηκε σε μια προσπάθεια να αναπτυχθούν οι τεχνικές που θα έλυναν τα προβλήματα της οργανωτικής αποδοτικότητας παραγωγή των αγαθών και των υπηρεσιών. Υπενθυμίζω ότι η διοικητική θεωρία εστιάζει στη συνολική οργάνωση και προσπαθεί να αναπτύξει τις αρχές που θα κατευθύνουν τους διευθυντές στις αποδοτικότερες δραστηριότητες.. Δεν είναι μυστικό ότι ο κινητήριος μοχλός ανάπτυξης, ισχύος στις ΗΠΑ ήταν και είναι η οικονομικές δραστηριότητες.. όπου η επιχειρηματικότητα μετουσιώνεται σε ισχύ… γεννιούνται συμφέροντα.. που σαν χέρι.. καταλήγουν σε μια μαριονέττα που εκφράζει την πολιτική μορφή και έκφραση των συμφερόντων.. Αντίθετα με τη δική μας λογική, πολλοί «κρατικοί» οργανισμοί στις ΗΠΑ δρουν ανεξάρτητα από την «κυβερνητική ομάδα».. το θετικό είναι ότι υπάρχουν πόλοι εξουσίας με Chinese walls ανάμεσά τους που ο ένας ελέγχει τον άλλο… εδώ, για παράδειγμα, ένας εκπαιδευτικός οργανισμός έχει τη δυνατότητα να καλεί για διάλεξη τον αρχηγό του Ιράν.. του εχθρού του προέδρου της χώρας.. Σα μας εδώ, θυμάμαι τις μηνύσεις του Σαρτζετάκη προς τον Λαζόπουλο επειδή τον σατίριζε στο θέατρο.. Το αρνητικό, είναι αυτό ακριβώς που αναφέρει ο giorgakis.. συνασπισμός και συμφωνία των πόλων εξουσίας… για να παραπλανηθεί ο αμερικανικός λαός… για να οδηγηθεί η κοινή γνώμη προς την επιλεγμένη στάνη… και αυτό είναι κάτι που –εκ των υστέρων – το έχουμε διαπιστώσει περισσότερες από μια φορά..
Πούπσι, πολύ καλά τα λες!
EISTE YPEROXOI ME EXETE THAMPOSI
POUPSI AKOMA PERIMENO APANTISI SOU, SE KATHE PERIPTOSI EPIVAIVAIONEIS TIN ADINAMIA SOU NA KENEIS KATI ALLO, EKTOS APO TO NA PARATHETIS, AFORISMOUS, TSITATA, KLP. "EKSIPNAKISMOUS THA ELEGA" TON ADOKIMO ORO, EIRONIES, PARATIRISEIS, AORISTES KAI GENIKES, POU DEN AFOROUN KANENA, MIN KSEXNAS OMOS, MONO OI EBRAIOI PERASAN TIN ERITHRA THALASSA XORIS NA BREKSOUN TA PODIA TOUS.
ε, καλά, ας μην είμαστε τόσο εύπιστοι στα θρησκευτικά παραμυθάκια!
Απ' ότι φαίνεται Giorgakis δεν είναι απόπειρα παραπλάνησης. Αν και δεν αποκλείεται να υπάρχουν σκοπιμότητες δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός ότι οι σοβαροί οργανισμοί μελετούν τα λάθη τους και μαθαίνουν να μην τα επαναλαμβάνουν.
Cantoble, τι ακριβώς ζητάς από την poupsi να κάνει? Να μην γράφει σχόλια, παρατηρήσεις κλπ? Να γράψει βιβλίο δηλαδή? ή να γράψει αυτά που θα σε ευχαριστούσαν να ακούσεις?
denangous, καλή η ανάλυση ... το τέλος όμως αυθαίρετο.
ναι.. έχεις δίκιο guacamole.. είναι αυθαίρετο... γιατί, από τα τόσα που έχουμε δεί.. είμαι καχύποπτος.. και πιθανότατα υπερβολικός, όσον αφορά θεωρίες συνομωσίας...
Συμφωνώ guacamole. Όπως εξελίσσονται τα πράγματα τείνω κι εγώ να πιστέψω ότι του την έφεραν του Μπους. Ας αναμένουμε όμως και τη συνέχεια.
guacamole eisai to alter ego, i to ego afto kathafto?
to ego eimai cantoble ... to diko mou egο omοs.
tote pia einai i aitia pou parembaineis kai milas sto onoma tis poupsi?
tipota den einai dinaton na me enoxlisi , poli perissotero i poupsi ,den einai prosopiko to thema, na grafei oti epithimei, na kanei osi kritiki thelei , den epithimo na akouo oti me efxaristei opos les, an kai prepei na poume kai na dextoume ek ton proteron ti me efxaristei kai ti oxi, pragma pou den ksereis, etsi kai allios ( as poume i kritiki kai i oksia kritiki me efxaristei giati me kanei kallitero) i katafigi se eironia den einai asfales limani, akoma epithimo kathe ti pou exei na pei, na to leei me to prosopo tis kai oxi meso tou alter ego, epimeno blepeis kai se kathe periptosi na simetexei, na dexetai kritiki kai oxi na paristanei ton epibleponta kai ton parembenonta, me aforismous, tsitata, eironies, ybreis, ti allo einai i koubenta pou kanei gia psixofarmaka klp. xoris na apanta se erotimata. nomizei oti katexei tin pasa alithia? nomizei oti einai ftiagmeni apo alla ylika apo afta pou eimaste ftiagemenoi emeis? einai diaforetiki poiota? zei se alli koinonia ? den einai mellos enos kosmou pou paragei sygkekrimena apotelesmata? einai anefthinos arxon? afto mou kanei eniposi agapite guacamole. eimaste eleftheroi anthropoi den exoume afentes kai poli perissoterro den tha dexomoun kakous synaiterous stin koinoniki mas drasi. a!!!! i leontios etaireia ksereis apagorevetai kai apo ton nomo
agapite denangous eno ksekinas poli kala me tin teliki kata tin gnomi mou diapistosi oti"Ίσως ακούγεται κυνικό…αλλά τελικά η δημοκρατία δεν είναι παρά ένα εργαλείο της εξουσίας…
min mou ta mperdeveis, i oikonomiki i opoia alli anaptiksi einai ergalio, meson gia na epitefxthei o skopos, min mperdeftoume, to meson den ypokathista ton skopo, oute bebaia mporei na ginei skopos .
skopos kata tin apopsi mou einai i askisi eksousias , oraio thema sizitisis
Απαντώντας cantoble θα έλεγα:
"tote pia einai i aitia pou parembaineis kai milas sto onoma tis poupsi"
Δεν μιλάω εξ ονόματος κανενός, το blog όμως ειναι δημόσιος χώρος και από τι στιγμή που δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς περιμένεις να σου απαντήσει η poupsi (ούτε η ίδια υποθέτω) προσπαθώ να το διερευνήσω.
"i kritiki kai i oksia kritiki me efxaristei giati me kanei kallitero"
Αν σε κάνει καλύτερο η κριτική πως εξηγείται ότι παρόλα όσα έχουν γραφει εσύ συνεχίζεις να γράφεις ελληνικά με ξένα γράμματα? Σε ευχαριστεί μάλλον γιατί θεωρείς ότι ασχολούνται μαζί σου.
"i katafigi se eironia den einai asfales limani"
Τα ασφαλή λιμάνια είναι για τα σαπιοκάραβα... Παρεπιμπτόντως να σου υπενθυμίσω ότι η ειρωνία όπως και ο σαρκασμός απαιτούν ευφυία.
"nomizei oti einai ftiagmeni apo alla ylika apo afta pou eimaste ftiagemenoi emeis"
Διακρίνω κάποια ζήλια, ή μου φαίνεται???
"den tha dexomoun kakous synaiterous stin koinoniki mas drasi"
Αν αντικαταστήσεις την λέξη "koinoniki" με "epanastatiki", "8riskeutiki","politiki", "megaloprepi" klp klp θα μπορούσε να το έχει πει o Στάλιν, μπιν Λάντεν, Χίτλερ κλπ κλπ.
PS: Επαναλαμβάνω ότι δεν αποτελώ alter ego κανενός, .... χμμμ ... αν και τώρα που το σκεφτομαι θα μπορούσe .... το alter ego μου ... όταν νευριάζω ... να είναι ο Τζακ Νίκολσον στη Φωλιά του Κούκου.
Στη Φωλιά του Γούκου!
(θυμάστε; )
..εγώ πάλι cantoble θεωρώ ότι σκοπός είναι η προσωπική οικονομική ευημερία.. απόλυτος σκοπός.. και η άσκηση εξουσίας δεν είναι παρά ένας από τους διαδρόμους προς αυτό τον σκοπό… ένα εργαλείο.. Η εξουσία σαν αυτοσκοπός τι νόημα έχει αν δεν υπάρχει στο τέλος της διαδρομής και το βαζάκι με το μέλι? Δυστυχώς αυτό βλέπουμε (η μαντεύουμε..) κάθε μέρα που περνάει.. Ποιος νοιάζεται (ειδικά στην Ελλάδα) για άσκηση εξουσίας με σκοπό τη βελτίωση του ΒΙΟΥ (σε όλες του τις εκφάνσεις) η απλά.. τη λαγνεία του θώκου?
Γιατί κάποιος να θέσει σαν σκοπό ζωής την άσκηση εξουσίας και όχι την άνετη και πλούσια ζωή?
Γιατί επιθυμείς με τόση θέρμη την εμπλοκή της poupsi? Σου θυμίζω ότι καθόμαστε και ανταλλάσουμε απόψεις στα παγκάκια του κήπου της… Ουδείς είναι πορταπαρόλας κάποιου εδώ… όποιος θέλει μιλάει… όποιος πάλι δεν έχει κέφι… σιωπά.
Έχει δίκιο ο guacamole… η ειρωνεία και ο αυτοσαρκασμός είναι δείγμα ψυχικής υγείας..
Τι είναι η πατρίδα μας; Μην είν' οι κάμποι;
Μην είναι τ' άσπαρτα ψηλά βουνά;
Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει;
Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά;
Ε;
θΡΥΛΕ ΘΕΕ ΜΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΕ ΜΟΥ
ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗ,
ΟΛΥΜΠΙΑΚΑΡΑ ΜΟΥ!
ΥΓ: Γενική απεργία σήμερα. Δημόσιο, νομαρχίες, Δασική υπηρεσία κτλ. Ποιος θα με πληροφορήσει αν άρχισε το κυνήγι του λαγού;
constantinos, υπάρχει το κυριλέ κυνήγι του λαγού, το 157ο Κύπελλο Ουότερλου, στη Μεγάλη Βρετανία. Ετοιμάσου.. είναι νομίζω τον προσεχή Φεβρουάριο...
Ω, ευχαριστώ σας πολλάν!
XAXAXAXA!
Εσύ 'σαι ο καθρέφτης, το καθαρόν γιαλίν
το καθαρόν γιαλίν, ω, ω
που φέγγει στην Ευρώπην και στην Ανατολήν..
Έσει έ - βερεβέ - ναν ά - βαραβά - στρον τζ’ έν - βερεβέν - μιτσύν,
μεσ’ στούς - βουρουβούς - εφτά - βαραβά - πλανή - βηρηβή - τες.
Μα - βαρά - υρομμά - βαρά - τα μου!
Επκιά - βαραβά - σαν με - βερεβέ - μες την - βηρηβήν - καρκιάν.
τα λό - βοροβό - για που - βουρουβού - μου εί - βειρειβεί - πες.
Για - βαρά - λλουρού - βουρού - δα μου!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΕΜΗΣ asteia pragmata
anaptysetai apisteftis omorfias theoritikos dialogos pou proagei to nou na katalavei xorous pou prin den kateixe me basei tin omfaloskopisi kai tin apopsi eimai o megas nous tou sympantos, opoios mporei as akolouthisi.
se kathe periptosi megas mono enas
Ο Ο Λ Υ Μ Π Ι Α Κ Ο Σ
guacamole OU me piseis kan me piseis, oi men xeires xeires isaf i de foni foni iakob
denangous eksigise mou tote ti anagkazei, megalous oikonomikous paragontes, megethous ,rothchaild, onasi ,niarxou, latsi , na thimithoume kai tous dikous masm na sysorevoun plouto peran kathe oriou, arketou, gia na zisoun me xlidi genees geneon, apogonon tous?
akoma kai aftoi omos, einai se thesi, na kleisoun tin kolosiaies epixeirisis tous ,ean to apofasisoun ?
mia erotisi mono, pistevetai oti stis ΗΠΑ yparxei dimokratia?
Cantoble.. πρωτίστως θα χαιρετίσω τις 2 πρώτες κουβέντες που έγραψες στα ελληνικά.. ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΟΛΕΜΗΣ και ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ.. χαίρομαι τόσο, που παραμερίζω τα ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΑ μου υγιή αισθήματα.. εεε το ότι κάνατε τόσο καλή πορεία στην Ευρώπη είναι ..μέρα μεμοράμπιλε..(που λένε και στην πολιτισμένη επτανησιακή μου πατρίδα..)
Τώρα.. σχετικά με όσα ρωτάς.. δεν μπορώ παρά να δώσω μια καθαρά υποκειμενική και αυθαίρετη απάντηση.. Πιστεύω ότι η συσσώρευση πλούτου από άτομα σαν αυτά που αναφέρεις για παράδειγμα υπακούει σε μεγάλο βαθμό και σε απληστία… το σύνδρομο του Μίδα… βέβαια, όταν δημιουργείται ένας οικονομικός κολοσσός.. οι αποδόσεις και τα κέρδη είναι τεράστια.. στους εφοπλιστικούς κύκλους διαβάζουμε ότι ένα ταξείδι φέρνει τέτοια κέρδη που, στις καλές εποχές, ισοδυναμούν με την αξία ενός νέου καραβιού.. Τώρα.. αν είναι σε θέση να πουλήσουν αυτούς τους κολοσσούς… υποθέτω πως ναι.. αλλά ποιος κάνει φουαγκρά τη χήνα που του δίνει χρυσά αυγά? ..και μάλιστα περισσότερα από όσα χρειάζεται?
cantoble … για να λάβεις απάντηση από κάποιον.. πρώτα από όλα όρισε τι εννοείς με τον όρο "δημοκρατία". Για να διευκολύνω λίγο, στα αμερικανικά βιβλία πολιτικής επιστήμης με τον όρο «δημοκρατία» ορίζεται το αμερικανικό πολίτευμα.. Αντίστοιχα, στις ΗΠΑ, με την έννοια nation ορίζεται η έννοια του κράτους… Έτσι π.χ., υπάρχουν εργασίες που μιλώντας περί κρίσεως του δημοκρατικού πολιτεύματος… αναλύοντας την αμερικανική πραγματικότητα… θεωρούν ότι αναλύουν τη δημοκρατία σαν έννοια… και το αστείο είναι ότι σε πολλές περιπτώσεις οι θέσεις τους υιοθετούνται αφελώς από πανεπιστημιακά ιδρύματα ευρωπαϊκών, ασιατικών κλπ χωρών, με διαφορετική πολιτική, οικονομική και κοινωνική κουλτούρα..
τεριρεμμμμμμμμ....
Θα φάμε τίποτα;
ναι ... denangous επειδή το μπερδέυεις κάπως το πράγμα και άλλου είδους απάντηση θέλει ο cantoble ... εγώ θεωρώ πως συγκριτικά με την Ελλάδα και τον Βαλκανικό περίγυρο σαφώς και υπάρχει ποιοτικότερη δημοκρατία στην Αμερική.
AGAPITE denangous den eipa na poulisei eipa na klisei, pragma teleios diaforetiko, i epixeirisi exei ontotita kai prosopikotita (meridio stin agora, eksartisi me alla symferonta, me to kratos,idia symferonta, klp.)kai kaneis den mporei na paei kontra sta symferonta tis etaireias. Η sygkentrosi ploutou apla gia tin xara tis sygkentrosis den ifistatai, fantasou na exeis apeira xrimata kai na min ta ksodeveis, einai san na min ta exeis, apo tin stigmi pou ta xrisimopoieis , askeis eksousia, skepsou akoma kai stin katanalosi
thelei ligo anaptiksi to thema alla katalabaineis einai aplo,
afisa teleftaio alla oxi asimanto to thema tou Ο Λ Υ Μ Π Ι Α Κ Ο Υ
epikaloume ta panathinaika sou aisthimata gia na rotiso, pisteveis oti o panathinaikos simera, mporei na paiksi tetio podosfairo opos Ο Ο Λ Υ Μ Π Ι Α Κ Ο Σ ;.
guacamole.. δεν διαφωνώ μαζί σου.. έχεις δίκιο όπως το τοποθετείς.. σαν πολίτευμα...τρόπο διακυβέρνησης..
cantoble..όσο αφορά το πρώτο σκέλος.. ούτε με σένα θα διαφωνήσω..άλλωστε όπως έγραψα και πιο πάνω, εξέφρασα μια προσωπική άποψη..όχι απόλυτα ξεκαθαρισμένη, ομολογώ..
Όσο αφορά το δεύτερο σκέλος, η απαντηση είναι ότι η δική μου ομάδα ρίσκεται σε κρίση.. λόγω της ανόητης διοίκησης που διαθέτουμε.. όχι..μέχρι στιγμής δεν έχουμε παίξει τέτοια μπάλλα...
constantinos.. σήμερα.. μια κρεατόσουπα με λαχανικά θα μούδινε τεράστια ευχαρίστηση..
ΑΓΑΠΗΤΕ denangous, xriazetai arage diefkrinisi gia to ti ennooume me tin leksi Δ Η Μ Ο Κ Ρ Α Τ Ι Α? , parakalo min anaferese se ergasies kai eidika ton amerikanikon panepistimion ,otan exeis tin afthentiki ekfrasi stin xora pou tin gennise, as girisoume ligo ta matia stin arxaia elliniki grammatia tha laboume apantiseis ( den milo gia tin efarmogi tis " dimokratias" apo tis ellinikes kyberniseis), to biblio pios skotose ton omiro tha se boithisi kapos .
h dimokratia dierxetai krisi otan paraxarasete kai pseVdos pleon onamazetai dimokratia einai san to oligon egkyos, dil. oligi dimokratia
Μπα, θα έχει ...παρενέργειες μετά!
Θα προτιμούσα γύρο χοιρινό και μελομακάρονα πολύ μελωμένα!
ΑΓΑΠΗΤΕ.. sta ellinika??? apapa cantoble... me timas!!
η δημοκρατία όμως... όπως εκφράστηκε τότε.. είναι πρακτικά δυνατόν να εφαρμοστεί? ειλικρινά δεν γνωρίζω... ρωτώ..
οι παρενέργειες constantinos... τελικά έκφραση πολιτικής άποψης είναι!!!
ΑΓΑΠΗΤΕ denangous, eipame dimokratia kai afti einai mia , H efarmogi politeymaton pou legontai dimokraties, opos stin elada p.x. einai paramorfoseis tis dimokratias kai kat epifasi legontai etsi, gia kathe politevma omos, gia kathe systhma, politiko, oikonomiko, thrisΑkeftiko, klp xreiazontai oi katalliloi polites, oxi asfalos ypikooi, alla elefthera drontes organismoi kai oxi idiotes, thimisou ton dikaiopoli stous axarneis.
etsi, ti tha pei praktika mporei na efarmostei ? kathe systima prokeimenou na efarmostei kai na ginei sebasto, eksartatai apo tous symetexontes. allo den exei, einai meros tis efthinis mas den afora tous " allous" emeis eimaste kai oi alloi.oso perissotero syniditopoioumetha, toso perissotero vathainoume tin dimokratia, oso perissotero anoigomaste kai apodexomaste ton allon , toso perisotero platainei i dimokratia ,oso perissotero ginomaste ypefthinoi gia olous, toso perossoteri dimokratia kataktoume .kai se kathe periptosi den ksexnoume oti i emistosini einai kali o elegxos omos kalliteros.
kalimera
Δημοσίευση σχολίου