Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

από το Νίκο Δήμου

Γιατί είμαι αντί-αντί-.

Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2009

Οποιαδήποτε στάση εκφράζεται με το όνομα ενός λαού και ένα πρόθεμα αντί- με βρίσκει αντίθετο. Διότι πρόκειται πάντα για μία γενίκευση που εκτός από ψευδής (όπως κάθε γενίκευση) είναι και ρατσιστική.Βέβαια κανείς δεν διακηρύσσει ευθέως ότι «είμαι αντί-τάδε». Το βλέπεις όμως στη στάση του. Ό,τι προέρχεται από μία κατεύθυνση, είναι πάντα σκάρτο. Ακόμα κι όταν οι περισσότεροι λένε ότι είναι σωστό, ο «αντί-» επιμένει δογματικά να το βγάλει σκάρτο.Βλέπω την απελπισμένη προσπάθεια των αντιαμερικανών να βγάλουν σκάρτο τον Ομπάμα πριν καν αρχίσει να κυβερνά. Η πιο αστεία αντίδραση ήταν η άποψη γνωστού πολλαπλά φανατικού αντί- (που όμως ουδέποτε παραδέχεται τις μεροληψίες του) ότι η ομιλία του Ομπάμα μετά την ορκωμοσία ήταν «παιδαριώδης».Θα ήταν κωμικό αν δεν ήταν θλιβερό...

Αχ κύριε Δήμου μου. Σωστά τα λέτε...

Χάζευα στο facebook διάφορα σχόλια για την ορκωμοσία Ομπάμα ... οποτε βλέπω ένα σχόλιο τύπου "Εμένα, αυτός, εξακολουθεί να μου φαίνεται επικίνδυνος!"... Ένα αυθόρμητο "γουάααου" ξέφυγε από τα ασεβή μου χείλη. Γεμάτη περιέργεια έσπευσα να ζυγώσω το πρόσωπό μου στην οθόνη του υπολογιστή μου για να διακρίνω το πρόσωπο του "εμένα" , του ανδρός που γνώριζε -προφανώς- τόσα πολλά ώστε να κατατάξει τον νέο πρόεδρο των ΗΠΑ στην κατηγορία των 'επικίνδυνων'.
Είδα, που λέτε, τη φωτογραφία ενός ασουλούπωτου ημίγυμνου τύπου, που φορούσε αυτά τα γελοία μακριά μαγιό που αρέσουν συνήθως στους εφήβους. Αυτός λοιπόν ο τύπος, που δεν είχε τη στοιχειώδη αισθητική αντίληψη ώστε να μην εκθέτει τον εαυτό του με μία τόσο απωθητική και ανεπίκαιρη φωτό, απεφάνθη περί της επικινδυνότητας του νέου αμερικανού προέδρου.
Τον φαντάστηκα κιόλας να την εκστομίζει: "Εμένα-νε (νομίζω ότι αυτό το -νε εκφράζει ακόμη περισσότερο το στύλ του ανδρός), ΑΥΤΟΣ (παύση), ΔΕ μου φαίνεται σόι!"
Με θητεία, φαντάζομαι, σε μυστικές υπηρεσίες, με κυβερνητική εμπειρία και βαθειά γνώση της αμερικανικής πολιτικής ιστορίας, σίγουρα ο τύπος με το πορτοκαλί βρακί που κρεμόταν από τον ώμο ενός ψηλότερου λουόμενου σα μαϊμού, κάτι θα ξέρει περισσότερο από μας, που διατηρούμε τουλάχιστον the benefit of the doubt. Τουλάχιστον...

1 σχόλιο:

Constantinos είπε...

Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω και με τον Δήμου, όπως σχεδόν πάντα, και με την Πούπσι!