Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Κάτι τρέχει με τη Μαίρη

Έμεινα 'κάγκελο'... Τελικά η κοινωνική, πολιτική, οικονομική κρίση στη χώρα μας είναι πολύ βαθειά, αφού αγγίζει ανθρώπους που ούτε θα σου πέρναγε ποτέ από το νου ότι θα διαισθάνονταν το μέγεθος του προβλήματος.
Για παράδειγμα, η κομμώτριά μου. Η συγκεκριμένη κοπέλα βέβαια δεν ανήκει στο μέσο όρο επαγγελματιών του είδους. Εκτός από μία φάτσα φωτεινή, διαθέτει ταλέντο, πηγαία ευγένεια, νοημοσύνη κι αίσθηση του μέτρου. Με αφορμή την εγκυμοσύνη της, ξεκινήσαμε σήμερα μια κουβεντούλα, όπου η Μαίρη (αυτό είναι το όνομά της) μου είπε ότι ήδη μιλάει στο μωρό από τώρα και το προετοιμάζει για το μέλλον που του επιφυλάσσει: "Και φυσικά, δεν πρόκειται να ζήσεις εδώ, θα φας ένα σουτ και θα βρεθείς έξω πριν καλά-καλά το καταλάβεις!"
"Βρε, Μαίρη, της είπα, εγώ συμφωνώ απολύτως μαζί σου αλλά με εκπλήσσει που έχεις αυτήν την αντίληψη εσύ. Ο επαγγελματικός χώρος που κινείσαι εσύ, ανθεί!"
Πράγματι, το κομμωτήριο που διευθύνει 'σκίζει' στα βόρεια προάστεια...
"Ναι, μου απάντησε η Μαίρη. Αλλά το μόνο που ανθεί στην Ελλάδα τελικά είναι αυτό. Όλα τα άλλα πάσχουν!"
Διότι η Μαίρη, όπως μου εξήγησε στην συνέχεια, ταξιδεύει συχνά στο εξωτερικό. Κι όποιος κάνει το μοιραίο λάθος να βγαίνει εκτός συνόρων κι έχει και ανοιχτό μυαλό, αναπόφευκτα κάνει συγκρίσεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια: