Παρασκευή 20 Ιουνίου 2008

Τι ψάχνω τώρα;!

Στα Goody's, απέναντι από το Πολυτεχνείο, πλείστες όσες φορές οι παρασκευαστές χρησιμοποιούν γυμνά χέρια για να χειρισθούν τρόφιμα. Οταν προ πολλών μηνών είχα ρωτήσει γιατί δε φοράνε γάντια, μου είχαν απαντήσει με περισσή έπαρση ότι 'δεν είναι αναγκαίο καθώς χρησιμοποιούν τσιμπίδες!" . Τρίχες. Σήμερα το ψωμάκι μου πέρασε από τα βρωμόχερα μιας χοντρούλας προτού καταλήξει στο πακέτο μου. Διαμαρτυρήθηκα στην άπειρη και 'από αλλού' ξανθιά πιτσιρίκα, που βρισκόταν το ταμείο αλλά εκείνη σήκωσε τους ώμους. Την προέτρεψα να το μεταφέρει στον υπεύθυνο. Καλά κρασά. Είμαι σίγουρη ότι δεν αντιλήφθηκε ότι ήταν υποχρέωσή της, όχι απέναντί μου, αλλά προς την επιχείρηση που τη μισθοδοτεί να ενημερώσει για τα παράπονα πελατών.
Στην τράπεζα -και δεν κατονομάζω τράπεζα επειδή αυτό που θα αναφέρω γίνεται σε όλες σχεδόν- ο πελάτης που ήταν πριν από μένα θεώρησε πρέπον να κολλήσει δίπλα μου την ώρα που έκανα τη συναλλαγή μου στο ταμείο καταργώντας την όποια έννοια της διαφύλαξης του απορρήτου της συναλλαγής μου.
Ποτέ κανένας από τους τραπεζοϋπαλλήλους δεν κάνει σχετική παρατήρηση σε όλους αυτούς που η αδιακρισία, η βιασύνη, η αγένεια ή η βλακεία τους κάνει να 'καβαλάνε' σχεδόν εκείνον που καταφέρνει να φθάσει στο ταμείο.
Στο μετρό της Στοκχόλμης, θυμάμαι, περίμενα στην ουρά για να βγάλω ένα εισιτήριο. 'Ημουν στο ένα μέτρο περίπου από τον πελάτη που εξυπηρετούνταν όταν δέχθηκα παρατήρηση από τον υπάλληλο να πάω πίσω από μία γραμμή, όριο μεταξύ της ουράς και του εξυπηρετούμενου. Για ένα εισιτήριο όλ'αυτά κι όχι για τραπεζική συναλλαγή όπου ακούγονται από το είδος συναλλαγής μέχρι το ονοματεπώνυμο και ο αριθμός ταυτότητάς σου....

Δεν υπάρχουν σχόλια: