Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2007

Καθίκια

Μπράβο ρε, Αλέκο. Πάντα στο ύψος των περιστάσεων. Κάτι πήρε τ'αυτί μου για προεκλογική δέσμευση Αλέκου σχετικά με ...απλοποίηση διαδικασιών για άδεια παραμονής ή κάτι τέτοιο. Έκανα διάδρομο την ώρα που το άκουσα και παραλίγο να χάσω το βηματισμό μου.
Ναι, ρε μ....κα! Αυτό μου λείπει εμένα της δυστυχισμένης κατοίκου του κέντρου της Αθήνας: Ακόμη περισσότεροι ουζμπεκιστανοί να πίνουν μπίρες καθισμένοι σε καφάσια, ακόμη περισσότεροι ασιάτες να 'γκαρίζουν' τις ώρες κοινής ησυχίας από τα μπαλκόνια τους. Να μη κρύβονται οι δύσμοιροι στα υπόγεια και πάθουν "ψυχολογικά".
Εγώ θα του πρότεινα και κάτι παραπάνω:
Χάρη σε όλους τους ποινικούς κατάδικους ή φυγόδικους από την Αλβανία ώστε να μη μπαίνουν, μωρέ, στον κόπο να κρατάνε τσίλιες στις γωνιές του Αγίου Παντελεήμονα τα τσιράκια τους! Κρίμα είναι...

Τώρα που η ποδαρίλα σβήνει κάθε ίχνος παιδικής ανάμνησης, τώρα συνειδητοποιώ ότι ο δρόμος δεν έχει επιστροφή. "Χαιρέτα τη, τη γειτονιά σου που την έχασες..."

Και μούτζωσε με την ψήφο σου τα ανίκανα καθίκια που φέρανε, ως μη όφειλαν, την παρακμή στην αυλή σου.


7 σχόλια:

chic in greek είπε...

... και λίγα λες αγαπητή poupsi.
Ο Αλέκος βέβαια νομίζει ότι λόγω της μεγάλης οικονομικής του επιφάνειας δεν τον ενδιαφέρει το πρόβλημα μιας και μπορεί όποτε το θελήσει, αν δεν το έχει κάνει ήδη, να κατοικήσει στις περιοχές όπου απαγορεύεται αυστηρώς στους λαθρομετανάστες ακόμα και να πλησιάσουν. Οπότε χέστηκε για το κέντρο της Αθήνας και κάνει τον τσάμπα μάγκα.
Μόνο που ξεχνάει ότι ο Θεός έχει χιούμορ (ο καθένας ας το ερμηνεύσει σύμφωνα με την ηθική του ... και επειδή εγώ είμαι πολύ κακός ... σκέφτομαι διάφορα σενάρια με πρωταγωνιστές τον Αλαβάνο και γεωργιανούς, αλβανούς και λοιπούς όπου ... χαχαχα)

denangous είπε...

τσαντίζομαι poupsi..
τσαντίζομαι γιατί ο μόνος που ανέφερε το πρόβλημα της μετανάστευσης και την ανάγκη δημιουργίας ενός quota που να συμβαδίζει με τις αντοχές του κράτους.. της οικονομίας.. της τσέπης του φορολογούμενου..της κοινωνίας μας...είναι ο Καρατζαφέρης... Τσαντίζομαι που κάτι πειναλέοι θέλουν να λποτίσουν εις βάρος μας.. που κάποιοι άλλοι χορτάτοι θέλουν να εκπληρώσουν τις φιλοδοξίες τους στην πλάτη μας.. που κάτι gauche-caviar τυπάκια το παίζουν τιμητές των δημοκρατικών θεσμών και της κοινωνικής δικαιοσύνης.. θλίβομαι που η ελληνική αριστερά δεν στάθηκε ποτέ στο ύψος της.. που η δεξιά ποτέ δεν παραδέχτηκε οτι χρειαζόταν γυαλιά για να δεί λιγο πιο μακριά από τη μύτη της.. και θλίβομαι που τελικά, η μόνη επιλογή μας είναι είτε οι μαθητευόμενοι ανίκανοι.. που άγονται και φέρονται από τον βασιλέα άνεμο.. είτε οι αποδεδειγμένα διεφθερμένοι και ανήθικοι..που υποτιμούν τη νοημοσύνη μας.. θεωρώντας ότι έχουμε μνήμη χρυσόψαρου...

denangous είπε...

λποτίσουν=πλουτίσουν... εε τόση τηλεόραση που είδα χθες και σήμερα... νατο και το σαρδάμ!

poupsi's garden είπε...

Είμαι όχι πια απλώς απογοητευμένη. Τώρα νιώθω απελπισία. Ειλικρινά. Μέρα με τη μέρα η καθημερινότητά μου γίνεται χειρότερη. Σα να μη μου έφταναν οι ντόπιοι "βλάχοι" που αδυνατούν να συλλάβουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίζουν το διαμέρισμα σαν πολυκατοικία...Δεν είμαι υπέρ της γκετοποίησης αλλά της ορθολογιστικής εισδοχής αλλοδαπών στην Ελλάδα. Είμαι μειονότητα στη γειτονιά μου πια. Και δε φταίω εγώ.

benigut είπε...

Μάλλον πουλάει καλά ο μετανάστης στους κύκλους των αφελών και ψευτοκουλτουριάρηδων. Προσωπικά δεν με φοβίζει μια χούφτα βολεμένων, με αριστερές καταβολές και καπιταλιστική νοοτροπία (κάτι σαν διχασμένες προσωπικότητες). Αντιθέτως τα δυο μεγάλα κόμματα που δημιούργησαν και συντηρούν το πρόβλημα, χωρίς ενοχές και ίχνος εθνικής συνείδησης εξομοίωσαν τον καλοπροέραιτο και καλόβολο Ελληνα ψηφοφόρο με τον κάθε παράνομα εισβάλλοντα στην πατρίδα μας, αγνοώντας για τις κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις.
Υ.Γ. Ο συριζα γνωρίζει την Lorena Bobbitt;

Constantinos είπε...

Μα καλά, κάθεστε και ασχολείστε με τον ανύπαρκτο πουθενίδη; Λες και οι, όποιες, απόψεις του μπορούν να επηρεάζουν, με οποιοδήποτε τρόπο;;;;

Εδώ η "επίσημη αγαπημένη" πάει από το κακό στο χειρότερο, οι μαφιόζοι ούτε κουβέντα, και η απίστευτη χθεσινή κωλοφαρδία της δίνει παράταση ζωής, κι εσείς ασχολείστε με ένα από-κομμα που έχει πιο γελοίο όνομα από το πάλαι ποτέ Chipita Πανιώνιος!

poupsi's garden είπε...

Κάτι ποδοσφαιρικό λες εσύ τώρα, ε; Ή μήπως μπασκετικό;! Χμ...