Δευτέρα 5 Νοεμβρίου 2007

Eastern Promises

Vincent Cassel και Viggo Mortensen, Eastern Promises (D.Cronemberg, 2007)
Είδα το τελευταίο φιλμ του David Cronenberg "Eastern Promises" ("Μυστικές υποσχέσεις", έχει αποδοθεί στην Ελλάδα).
ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΟ.
Ατμόσφαιρα, ωμή βία πλήρως ενταγμένη στο σενάριο (μιλάμε για ρωσική μαφία στο Λονδίνο), ερμηνείες υποδειγματικές, τελική επιβολή ρεαλιστικής αντίληψης περί ηθικής. Η σκηνή με την πάλη του γυμνού Viggo Mortensen στο χαμάμ θα αποτελέσει σημείο αναφοράς στην κινηματογραφική ιστορία.

19 σχόλια:

Unknown είπε...

poupsi .. bad bad, BAD girl..

poupsi's garden είπε...

Βudweiser,ίσως;

denangous είπε...

πολύ επιμένεις βρε antonis παιδί μου.. και δεν ξέρω..αν πρέπει να ανησυχούμε..ή να ζηλεύουμε...
..British Association of Dermatologists (BAD).. ακόμα και εκεί είσαστε μέλος poupsi? ..τι λέτε τώρα!

Constantinos είπε...

Θα μπορούσες να βάλεις ένα SPOILER WARNING όταν αποκαλύπτεις πράγματα από το έργο, για μας που δεν το έχουμε δει, bad girl!

Unknown είπε...

Εγώ φταίω ????
Αρχίζει με sex στις σουίτες των Airbus και καταλήγει με πάλη γυμνών αντρών στο τζακούζι .
ΕΓΩ ΦΤΑΙΩ?????

Υ.Γ. Poupsi you bad bad baaaaaaD girl .

Constantinos είπε...

Νοτ του μένσιον ότι πέρασε η 5η Νοεμβρίου και ούτε μια λέξη για τον Fawkes...

Unknown είπε...

Άσε που έχω βρώμικο μυαλό και μου αρέσει και να παρεκτρέπομαι....
:P
Y.Γ.2 Γιατι το ξέχασα... Denangous ζηλιαρόγατα.

denangous είπε...

Βέβαια περί ορέξεως κολοκυθόπιτα (συνταγής constantinos)αλλά θα το ομολογήσω antonis.. διαφωνώ όσον αφορά την πάλη γυμνών αντρών στο τζακούζι.. δεν ζηλεύω.. εντελώς τελείως καθόλου. Μη σου πω ότι η εικόνα μου κάνει και ολίγον μπλιάχ.. Κατανοώ βέβαια ότι το θέαμα μπορεί να συγκινεί μια κυρία.. δεν κατανοώ... το ζηλιαρόγατα moi.. έχει να κάνει με την έννοια "Poupsi you bad bad baaaaaaD girl".. η με το ότι το διατυπώνεις με τόση επιμονή?
antonis you naughty naughtyyyyy boy..

Unknown είπε...

Την τελευταία φορά που μιλήσαμε για ζήλια κτλ έγινε εδώ μέσα ο κακός χαμός.
Κόντεψε να γίνει από κήπος χωματερή .

Denangus ζηλιαρόγατα με αλτσχάιμεr :P

Constantinos είπε...

Έχω αρχίσει ζαχαροπλαστική, cookies με σοκολάτα. Προσεχώς brownies, μελομακάρονα, τούρτες!

denangous είπε...

antonis..δεν θα με τουμπάρεις με κομπλιμέντα!!!

poupsi's garden είπε...

Μία διευκρίνιση επί του γυμνού Viggo: Αρρην τις αναφώνησε αυθορμήτως: "Τι; Εχει πενηντάρης τέτοιο σώμα;" (το "κι εγώ στα σαράντα μου είμαι τέτοιος μπουχέσας;" παρέλειψε να το πει αλλα θεωρώ μάλλον η βέβαιον ότι το εσκέφθη)
Και ναι, ένα τέτοιο θέαμα δύναται να προκαλέσει ρίγη συγκινήσεως στας ευαίσθητας θηλυκάς ψυχάς...
Κατά τ'άλλα, συνέχισε εσύ Κωνσταντίνε να μεγαλουργείς στην παρασκευή και βρώση πάσης φύσεως "κουκίων"....

Constantinos είπε...

Α, έκαστος στο είδος του!

Σιγά, ρίγη συγκινήσεως ο Βίγγο Μόρτενσεν και ο Βέγγο Μόρτεν Όλσεν...

denangous είπε...

...υπέροχα τα cookies Κωνσταντίνε..ειδικά αν έχουν κομμάτια σοκολάτα μέσα...

(επειδή είμαι ποταπός, 8α αναφερ8ώ και στα ..κουκιά.. που σας ρίξαμε στο μπάσκετ..πάντως, μπράβο βρε!!! τάχετε πια καταφέρει να χάνετε σχετικά αξιοπρεπώς!)

ναι antonis.. πέρα από ζηλιαρόγατα με αλτσχάιμεr είμαι ΚΑΙ ποταπός!! χεχε!

Constantinos είπε...

H επόμενη φουρνιά θα έχει κομματάκια σοκολάτας μέσα!

Μα ποιος ασχολείται με το μπασκετάκι; Πες μας και για το υποθαλάσσιο μπάντμιντον και το κούρεμα του γκαζόν!

Unknown είπε...

Τα επτά θανάσιμα αμαρτήματα,
Απληστία
Αλαζονεία
Οργή
Οκνηρία
Λαιμαργία
Ζήλια
Λαγνεία
8. Nα πηγαίνεις σινεμά με μουχέσα σαραντάρη να δεις κορμάρα πενηντάρη να παλεύει γυμνός στο τζακούζι !
9. A bad bad girl named Poupsi .


Υ.Γ. :-P

denangous είπε...

ωρε antonis.. διακρίνω μια εμμονή ή είναι η ιδέα μου?

..μια παρατήρηση... τα bad girls.. δεν είναι στη λίστα των (7 βλέπε 9) 8ανάσιμων αμαρτημάτων..

τα bad girls ανήκουν στη λίστα των λόγων για τους οποίους κάποιος πρέπει να ζει.. διότι τα πραγματικά bad girls είναι και intelligent..

Μήπως..λέω μήπως... έχεις πέσει θύμα παραπληροφόρησης?

Constantinos είπε...

Αυτά τα 7-9 αμαρτήματα (όπως λέμε 3-5 Πηγάδια) ποιος τα έχει βγάλει;

Ο Χρήστος Δάντης;

Unknown είπε...

Περιμένω να τσιμπήσει και να αρχίσει τα καντήλια αλλά μπααα...