Πέμπτη 26 Απριλίου 2007

de fenese lamogio atomo


Πριν από λίγες μέρες έπιασα διαδικτυακή κουβέντα με έναν άγνωστο, που δήλωσε 'χρηματιστής'.
Έχοντας ακούσει από ένα φίλο μου για αλλαγές σε γνωστή τράπεζα, 'έριξα' την 'πληροφορία' χάριν συζητήσεως. Σημειωτέον ότι η πληροφορία δεν ήταν απόρρητη αλλά κυκλοφορούσε στην πιάτσα καν'να δυο μέρες.
Ο τύπος, λοιπόν, 'το έδεσε' ότι εγώ γνωρίζω το χώρο!
Την επομένη μου έστειλε μέιλ όπου ζητούσε inside info.
Ώσπου χθες ξανάπεσα πάνω του στον messenger. Παραθέτω το διάλογο:


agnostos says:
apo info pos pas?

poupsi says:
mpardon? (κάτι χρηματιστηριακό θα εννοεί)

αgnostos says:
oikonomika enoo

poupsi says:
katselis (Δε ξέρω πως μού'ρθε! Ίσως επειδή μου αρέσει το ψωμί;)

agnostos says:
eipes kati thn proigoumenh vdomada gia pireos (Κι επειδή;! Χέι, μιστερ, δεύτερη φορά μιλάμε, ριμέμπερ;)

agnostos says:
katselis; oxi allatinh? (ακάθεκτος!)

poupsi:
Vre mi dinis vasi sto ti sou lei mia agnosti (δε μου πήγαινε να παίξω με το ψωμί του άλλου. Όσο κι τα ήθελε ο απαυτός του...)

poupsi says:
min epireazesai (Είδατε ήθος! Ε;)

agnostos:
den fenese atomo lamogio (κορυφαίο!)

agnostos says:
exis katharo prosopo (Εχω πρόσωπο στην αγορά. Άλλο που δε το ξέρω!)

poupsi says:
eimai omws plakatzou (Προσπαθώ, προσπαθώ. Να τον υποψιάσω...)

agnostos says:
plaka o katselis? (Δεν είναι μάλλον, ε;)

poupsi says:
esu kseris

agnostos says:
katse na do diagramma
ekane antidrash arxise na sximatizete kati alla oxi kathara (μπαρδόν;;;)

agnostos says:
loipon tha pari liga avrio:
den exi ogous omos

poupsi says:


agnostos says:
kana alo xartaki?

poupsi says:

vre xruso mouden exw idea

agnostos says:
ok

Το ότι η αξιοπιστία μου έχει τέτοια εμβέλεια, ε, αυτό δεν το περίμενα ομολογουμένως. "Δε φαίνεσαι λαμόγιο άτομο" είπε. "Άσχετα αν είσαι", θα προσέθετα εγώ.

9 σχόλια:

Constantinos είπε...

Ένα είναι το σίγουρο χαρτί:

Το χαρτί υγείας!

denangous είπε...

poupsi.. εσύ που έχεις κονέ στα dealing rooms..και δεν είσαι λαμόγιο άτομο... ο ΜΑΞΙΜ ΠΕΡΤΣΙΝΙΔΗΣ ..θα χλιμιντρίσει?

poupsi's garden είπε...

ΜΑΞΙΜ - ΠΕΡΤΣΙΝΙΔΗΣ Α.Ε.
Σκοπός: Βαφείο-φινιριστήριο-τυπωτήριο πλεκτών υφασμάτων, κατασκευή ετοίμων πλεκτών ενδυμάτων.
Ίδρυση: 4/12/1987
Αριθμός απασχολούμενων: 290
Έδρα: 18ο χλμ. Εθνικής Οδού Θεσσαλονίκης-Σερρών, Τ.Θ. 19548, Κοινότητα Δρυμού Θεσσαλονίκης 54012

poupsi's garden είπε...

θα ρωτήσω τον ... 'κολλητό' και θα σου πω!

denangous είπε...

εντάξει... αν είναι ..να το "σκοτώσω" εκείνο το οικοπεδάκι στον Ορωπό..

denangous είπε...

..με τα φράγκα του οικοπέδου θα γίνει "χωσέ" στην ΚΡΕΚΑ.. όταν στο Τ+3 χλιμιντρίσει, εμείς θα πανταλονίασουμε.. και θα αφήσουμε το δείκτη ρέστο... και τα παπαγαλάκια χωρίς φωνή.. πες τα στον φίλο σου να αφηνιάσει..

denangous είπε...

ΥΓ. λάθος constantinos.. το μόνο σταθερό χαρτί είναι η δήλωση εισοδήματος της εφορίας... έρχεται πάντα...καθε χρόνο... σταθερά την ίδια εποχή... βρέξει χιονίσει.... ενω το χαρτί υγείας.. μερικές φορές τελειώνει και ξεχνάμε να το αναπληρώσουμε..

i-Reporter είπε...

Το ότι η αξιοπιστία μου έχει τέτοια εμβέλεια, ε, αυτό δεν το περίμενα ομολογουμένως. "Δε φαίνεσαι λαμόγιο άτομο" είπε. "Άσχετα αν είσαι", θα προσέθετα εγώ.
- Μπα, γιατί τέτοια αυτοκριτική;

Constantinos είπε...

denangous, αν ξεχνάμε να το αναπληρώσουμε, κλάφτα Χαράλαμπε!